Kiinassa on jo luotu seksinaisrobotti, jonka luvataan olevan "vaimoasi parempi"
Hinta siellä 3 500 dollaria. Kiinnostaako vai odotatko Temu-versiota?
Lähde:
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Olis tuo nyt ainakin suomalaista naista parempi.
Eikä oo. Suomalainen nainen on paras. Sopivasti luonnetta ja mieliala vaihtelee niin saa käyttää parhaat taitonsa sen kesyttämiseen ja palkinnoksi saa kunnon parittelun tuon "villikissan" kanssa jos onnistuu. Mikään ei koskaan ole täysin varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo yksi palstan "seurani ei enää kiinnosta naisia" -tyyppi ei hanki tuollaista?
Nuo ovat vielä nukkeja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo yksi palstan "seurani ei enää kiinnosta naisia" -tyyppi ei hanki tuollaista?
Allun missio on jankuttaa naisilta elämänhalu loppuun. Robotti on huono reagoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska meille naisille tulee mies robotti?
Laittaisin heti tilaukseen, en jaksa enää miehiä yhtään.
Joojoo, ootteko suomiakat joskus ajatelleet ettei niitä parhaita miehiä saa olemalla jäkättävä, valittava myrtsinaama joka vihaa miehiä? Täälläkin sanotte ettei miehet saisi lähestyä yhtään missään. Ok, mutta samalla ei ne hyvätkään miehet lähesty.
Minäkin lähestyn vain ulkomaalaisia naisia. Harkitsen vain laatua, ja se ei ole suomalainen nainen. Kun on laadukas itse niin on varaa valita
Laadukas mies ei käytä naisista nimitystä "suomiakat".
Mulle on kuule ihan sama mitä mieltä olet. Tuo on kyllä niin ansaittua.
Tää kertoo kaiken oleellisen oikeistoinceleiden ajatusmaailmasta. Nainen on näille täysin pelkkä objekti, seksiobjekti. Ei ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska meille naisille tulee mies robotti?
Naisethan eivät kuulemma hae miehestä fyysistä komeutta ja seksiä. Teille on romanttiset kirjat, miehenkorvike.
ja suklaata
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Ehkä näiden avulla miesten ei tarvitse raiskailla naisia, vanhuksia, teinejä ja sikoja, tai mitään muutakaan elävää olentoa. Köyhillä inceleillä ei varmaan ole tuollaiseen varaa, mutta josko Kela kustantaisi, niin saataisiin raiskaustilastot pienemmäksi.
Naisille pitäisi myös saada keinotekoisia vauvoja, joita voitte hukuttaa ja pakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää kertoo kaiken oleellisen oikeistoinceleiden ajatusmaailmasta. Nainen on näille täysin pelkkä objekti, seksiobjekti. Ei ihminen
t. naiset jotka huutaa "incel" kun mies on eri mieltä jostain
Kertoo mitä naisilla on miehille tarjolla nykyään.
Jopa naisten mielestä
Paljonkohan kyseisellä robotilla on hintaa? Olen itse mieshenkilö enkä ole koskaan seurustellut, en ole kovinkaan rikas koska suomessa on liian surkeat palkat joten huolettaa että olisiko minulla varaa kyseiseen robottiin.
Flesu minulla on ja se riittää kyllä hyvin korvaamaan aidon naisen mutta robotti olisi vielä aidomman tuntuinen joten kiinnostaisi.
M29
Tietysti jos pitää vaimosta, joka ei ajattele, ei opi ikinä tuntemaan sinua, ei pidä sinusta ja joka ei tunne mitään...bingo. Tämä pistää paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allun missio on jankuttaa naisilta elämänhalu loppuun. Robotti on huono reagoimaan.
Mutta.... sen robotin ohjelmistoonhan voisi syöttää kaikkien lukuisien "miksi en kelpaa naisille enää" keskusteluketjujen sisällön, ja robo väsymättä jaksaisi toistella niitä hänelle taukoamatta, viikosta ja vuodesta toiseen.....
Hyvä keksintö, kiva saada joku kainaloon Netflixiä katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset tuumaisi jos yllättäisi miehensä sängystä robotin kanssa täydessä touhussa xD
Minä ostasin sille tuomosen kun enää halu sen kanssa seksiä. 😂😂😂😂😂
Sellainen robotti on helppo koota vaikka kierrätyskamasta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo aikojen alusta ollut vaimoa parempi---nyrkki Kyllikki.
Nyrkin ja hellan välissä.
Exä runkkas veteli täysillä keittiössä kesken ruoanlaiton.
Olohuoneesta näki suoraan keittiöön olkkarin lasivitriinien kautta. Tätä exä ei tiennyt enkä koskaan kertonut.
Kerran veteli tuhatta ja sataa ja kovalla kädellä. Ajattelin sen nähtyäni ettei ihminen tunnu hänestä ilmeisesti yhtään miltään. Niin hurjaa se itserääkkäys oli tuhatta ja sataa. Muka salaa. Mä näin kaiken.
Tiesin paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo aikojen alusta ollut vaimoa parempi---nyrkki Kyllikki.
Päihittääkö Koura Kaijan?
Ei voi olla: ehkä ne ei ole flunssassa mutta patterit niiltäkin loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jos pitää vaimosta, joka ei ajattele, ei opi ikinä tuntemaan sinua, ei pidä sinusta ja joka ei tunne mitään...bingo. Tämä pistää paremmaksi.
Kuvailit juuri tavallisen naisen.
Nainen haluaa vain miehen rahat.
Sillä ei ole väliä kuinka vähän sitä on, se kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan kyseisellä robotilla on hintaa? Olen itse mieshenkilö enkä ole koskaan seurustellut, en ole kovinkaan rikas koska suomessa on liian surkeat palkat joten huolettaa että olisiko minulla varaa kyseiseen robottiin.
Flesu minulla on ja se riittää kyllä hyvin korvaamaan aidon naisen mutta robotti olisi vielä aidomman tuntuinen joten kiinnostaisi.
M29
Tuossa videolla se maksaa 3500$.
kökkö nukke, kun karvoitus puuttuu https://www.facebook.com/photo/?fbid=122146328444694453&set=a.122125513…