Työtön mikset analysöi piilotyöpaikkoja työnhakualueellasi?
ei niitä paikkoja tulla sinne kotisohvalle tarjoamaan. kyllä tekevälle töitä löytyy ja oma aktiivisuus tässä avain asemassa
Kommentit (49)
mitään piilotyöpaikkoja ei ole olemassakaan, se on jonkun työkkärintädin aivopieru kun niillä on varaa elää jossain poliittisessa kuplassa tyhjästä keksimällä tällaisia termejä joita ei ole oikeassa elämässä olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
👴🏻👵🏻🥸
Ja Konalahan se taas ap Älä edes luule että saisit jugurttirahkaa palkinnoksi työttömien haukkumisesta loppuillasta sillä mä tuun vartiomaan 22:45 että kaikki aloituksesi poistuu ja tämäkin kohta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👴🏻👵🏻🥸
Ja Konalahan se taas ap Älä edes luule että saisit jugurttirahkaa palkinnoksi työttömien haukkumisesta loppuillasta sillä mä tuun vartiomaan 22:45 että kaikki aloituksesi poistuu ja tämäkin kohta
Tänä iltana Konalasta kajahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👴🏻👵🏻🥸
Tänä iltana Konalasta kajahtaa!
Ihan itse palstanhallitsija harhoissaan satusetänsä Pupan kanssa Kovin uskottavaa
Vierailija kirjoitti:
Ap pitää jöötä!
tätä jengiä on vaikea pitää jöössä!
Miksi joillekin maksetaan tästä, mikä työttömän pitäisi tehdä ilmaiseksi?
Siksi, koska pysyn itsekin piilossa ettei piilotyöpaikka löydä minua.
Myyten analisöisin, mutta kyn olen niin hoono analisöimään.
kyllä tekevälle töitä löytyy
Jaa niin ihan oikeastiko uskot, että kun avoimia työpaikkoja on julkisesti haettavana 22 000 kpl ja työttömiä 325 000 henkilöä, että 303 000 työpaikkaa on jossain piilotettuna?
Vierailija kirjoitti:
Työttömän työtä on työnhaku ei joutenolo ja laiskottelu
Kyllä sen asian ovat työvoimatoimiston virkailijat kertoneet jokaiselle työttömälle ja asia on printattu työllisyyssuunnitelmaan, montako paikkaa pitää hakea, jos haluaa korvauksia nostaa. Ei sitä vauvapalstalle tarvi tulla kertomaan. Osoitat vain olevasi itse tietämätön.
Siinä vaiheessa alue ulottuu Amerikkaan ja Irlantiin.
Naurettavaa koko piilotyöpaikka ja kukahan senkin on keksinyt. Ihan sairaaksi nennyt työnhaku. Ei sellaista työpaikkaa ole tarkoitettu haettavaksi joka on piilossa.
Kuka työnantaja tykkää jos lauma työttömiä ravaa kerjäämässä töitä. Koko ajatuskin ihmisarvoa alentavaa. Mitä virkaa työnhakuilmoituksilla sitten on ollenkaan.
600 kilsan säteellä olen töitä hakenut, ei löydy ei. Kaksi kolme vuotta sitten minua pyydettiin useampaan frimaan töihin, mutta ei toivoakaan päästä tällä hetkellä. Kaikki firman irtisanoneet / irtisanovat porukkaa.
Eiköhän kaikki työttömät tee tätä ihan pakostakin koska esim. mollin tarjoamat vapaat työpaikat nyt on mitä on. Voisin nekin joku tutkija perata läpi esim. Tampereen alueelta. Siellä roikkuu esim. sama ilmoitus jopa 4xperäkkäin samalla haulla samasta työstä, samasta firmasta. Miksi ihmeessä sama paikka spämmää ylimääräisiä identtisiä ilmoituksia kun haetaan vain yhtä tyyppiä yhteen hommaan? Sitten valtava määrä hyvin hämäräperäisiä "kevyt yrittäjän" paikkoja "laadukkailla ja halutuilla tuotteilla ja nollasopparilla" eli tulee väkisinkin mieleen näistä epämääräisiä ja monimutkaisista sepustuksista joista ymmärtää vain että mahdollisuus on päästä huippuliksoille, että toiset piruparat yrittävät huijata toisia piruparkoja menettämään viimeisetkin rahansa tai olemaan vastuu kumppaneina kaikenkarvaisista "pisneskehitelmissään".
Jos kaikki nämä ylimääräiset ilmoitukset ja provisio puhelinmyynti- ja epämääräiset "tule tekemään "pisnestä" rahaa sataa ovista ja ikkunoista"-yllytykset karsisi pois niin varmaan puolet työpaikoista häviäisi.
Työtön tottakai lähettää hakuja kaikkiin mahdollisiin paikkoihin lähiprismasta seurakuntaan. Vakiovastaus, jos sitä tulee, on tyyliin seuraa meitä somessa, ilmoitamme vapaista työpaikoista sivuillamme
Tässä taloustilanteessa, ei kaikille tekeville töitä löydy. No itselleni löysin. Mutta en piilotyöpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä on alanuoletettu?
OPETTELE OIKEINKIRJOITUS.
Sopii tuota analysöidä.
Vierailija kirjoitti:
kyllä tekevälle töitä löytyy
Jaa niin ihan oikeastiko uskot, että kun avoimia työpaikkoja on julkisesti haettavana 22 000 kpl ja työttömiä 325 000 henkilöä, että 303 000 työpaikkaa on jossain piilotettuna?
Niin se uskomus on 50 luvulta joka on jumittunut eläkeläisen päähän ja lääkkeet vielä tehostaa asiaa Tottahan se oli tuolloin että jostain kyläkaupasta sai töitä myyjältä kysymällä tai ihan maatilalle heinäntekoon tai hoitamaan eläimiä Ps nyt on vuosi 2026 ja ajat hieman muuttuneet eikä edes kauppa auto tule tienposkeen myymään
Ap pitää jöötä!