Arvostatko ihmistä jos hän on julkkis
Siis julkisuudessa
Eli lisääkö se henkilön arvostusta sun silmissä
Kommentit (37)
arvostan paljon enemmän jos on tunnettu työstään mutta pysyy aktiivisesti poissa julkisuudesta
No "julkkis" jo sanana on negatiivinen. Tuo enemmänkin mieleen henkilön joka tunnetaan mutta jotenkin negatiivisella tavalla.
No vaikka julkkis jostain tempparit niin 🤢🤮
Jonninjoutavaa koko julkisuus.
Eivät ole tavistallaaja erityisempiä.Muistakaa päivänsana T A S A-A R V O:))
En korota ketään millekkään jalustalle.
Ainoa ketä seuraan on Jeesus, vapahtaja.
Suosittelen sinullekkin!
Riippuu julkkiksesta, ei ne kaikki ole kiinnostavia. Mutta jos on vaikka tehnyt mun mielestä hyvää musaa niin tietysti fanitan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vastaavat, että "en tietenkään". Todellisuus näyttää kuitenkin toisenlaiselta. Kaikki ovat innoissaan, jos pääsevät tekemisiin julkkiksen kanssa eivätkä malta odottaa että pääsevät kertomaan siitä kavereilleen.
Axl Smith oli keskituloinen, keskinkertaisessa ammattissa ja kaikin tavoin keskinkertainen, mutta silti naiset olivat innoissaan pääsemään sänkyyn hänen kanssaan, kuten näki suuresta määrästä salakuvausrikoksen uhreja. Ilman julkkisstatusta harvaa olisi kiinnostanut.
Eikös ne hänen muijatkin ollut jotain ö-luokan julkkiksia? Eli tavallaan työkavereita.
Kyllä muillakin työpaikoilla porukka kutee keskenään.
Minä luultavasti en tunne suurintakaan osaa ns. "julkkiksista"
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilö hakeaa julkisuutta ilman että osaisi mitään erityistaitoja, niin en voisi vähempää arvostaa. Mutta jostain syystä maa on täynnä joitain Temptation Island juoppoja, jotka mielletään julkkisasemaan. En ymmärrä, ketä noiden poropietarien elämä ja edesottamukset kiinnostavat pätkääkään.
Tässähän se juuri onkin. Julkisuuden henkilö on onnistunut löytämään rakosen ja onnistuu tienaamaan sillä elantonsa. Moni tätä tavoittelee, mutta harvat saavuttavat. Toki useimmissa tapauksissa on ollut kyse vain sattumasta, ei omista ansioista.
Olen nyt seurannut youtubessa paria julkisuuteen pyrkivää törppöä. Hyvin näyttää törppöyskin kuitenkin tuovan katsojia ja täten tuloja. Suurin avu näillä törpöillä näyttää olevan loukkausten sietokyky ja kyky laittaa itseään peliin ilman häpeämisen taakkaa.
Vierailija kirjoitti:
arvostan paljon enemmän jos on tunnettu työstään mutta pysyy aktiivisesti poissa julkisuudesta
Kaiken työn tekijöitä arvostan....Arvostan myös heitä joille ei ole työtä tarjolla 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Minä luultavasti en tunne suurintakaan osaa ns. "julkkiksista"
Eikä ole välikään ethän tunne kaikkia ei julkkiksiakaan....
Äärivasemmistolaisen ideologian mukaan vain sometyrkyt ja kiusaajat ovat hyviä ihmisiä. Sen sijaan kaikkia rauhaa tahtovia sivistyneitä ihmisiä kiusataan ja vainotaan.
Mulla oli teatterikoulussa opettajana eräs nainen joka on monissa elokuvissa ja tv-sarjoissa. Olen niin iloinen ja ylpeä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Äärivasemmistolaisen ideologian mukaan vain sometyrkyt ja kiusaajat ovat hyviä ihmisiä. Sen sijaan kaikkia rauhaa tahtovia sivistyneitä ihmisiä kiusataan ja vainotaan.
Älä moukka ylitä. Puhu vaan itsestäsi...
En. Arvostan julkkiksia ihmisinä. En siis tuntematta heitä lähtisi myöskään haukkumaan tai mollaamaan vain sisällön takia mitä julkisuuteen tuottaa. Lähipiirissä muutama julkkis ja en heitä sen erikoisemmin kohtele kuin muitakaan. Työtään tekevät siinä missä muutkin ja siinä on omat haasteensa.
Ihmisiä hekin vain ovat
Vierailija kirjoitti:
Jonninjoutavaa koko julkisuus.
Eivät ole tavistallaaja erityisempiä.Muistakaa päivänsana T A S A-A R V O:))
En korota ketään millekkään jalustalle.
Ainoa ketä seuraan on Jeesus, vapahtaja.
Suosittelen sinullekkin!
Kun sydän on taivaassa, ei ole tarvetta palvoa luotua ihmistä.
Jos henkilö hakeaa julkisuutta ilman että osaisi mitään erityistaitoja, niin en voisi vähempää arvostaa. Mutta jostain syystä maa on täynnä joitain Temptation Island juoppoja, jotka mielletään julkkisasemaan. En ymmärrä, ketä noiden poropietarien elämä ja edesottamukset kiinnostavat pätkääkään.