Ei ole kuin enää miltein 30 vuotta työuraa edessä. Paljonko sinulla?
Kommentit (55)
Pitää olla kyllä mieleltään sairas, joka työnteolla itsensä orjuuttaa.
20 vuotta takana, 30 edessä. Ei elämän karut kävyt.
35 v takana nyt 53v jäin pois töistä vapaaehtoisesti eläkkeelle 60v
2 vuotta olisi vielä, mutta en usko pääseväni töihin. Minulla on 46 vuotta työuraa takana + 1 vuosi nyt työttömänä.
17 vuotta vielä alimpaan eläkeikään. Ensi vuonna tulee mittariin 50 ja työttömyysuhka on. Jos työt loppuu, en usko enää pääseväni palkkatyöhön, koska minun katsotaan olevan liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
17 vuotta vielä alimpaan eläkeikään. Ensi vuonna tulee mittariin 50 ja työttömyysuhka on. Jos työt loppuu, en usko enää pääseväni palkkatyöhön, koska minun katsotaan olevan liian vanha.
Kyllä se vielä viiskymppisenä onnistuu, etenkin jos käyt tekemässä vähän lisäopintoja ja päivittämässä tutkintoa. Nyt kuuskymppisenä on aivan toivotonta.
En usko, että on rahaa jäädä eläkkeelle vielä 65-vuotiaana, eli varmaan ainakin 20 vuotta vielä, seiskakymppiseksi, että saa velat maksettua.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla 2,5v. Se on sitten eri asia saanko olla firmassa tämän ajan. Tätäkin asiaa mietin päivittäin.
Tämähän se on. Minullakin reilut 2 vuotta vielä. Mutta saapa nähdä miten käy työpaikan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
35 v takana nyt 53v jäin pois töistä vapaaehtoisesti eläkkeelle 60v
Mille eläkkeelle luulet pääseväsi 60 v
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on rahaa jäädä eläkkeelle vielä 65-vuotiaana, eli varmaan ainakin 20 vuotta vielä, seiskakymppiseksi, että saa velat maksettua.
Kannattaa maksaa velat heti pois kun pystyy, koska vanhempana voi joutua irtisanotuksi eikä saa enää töitä. Millä sitten maksat?
2 vuotta jäljellä, nyt oon työtön ja työkokemusta 30 vuotta.
45 takana.