Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia virta canceloitiin TPS hallituksesta, sai potkut kun yritti maalittaa Pride- asusta kieltäytynyttä työntekijää

Vierailija
10.03.2026 |

https://www.suomenuutiset.fi/sofia-virran-somessa-tps-hyokkaajaan-kohdi…

Sofia virta yritti maalittaa ja canceloida pelaajaa joka ei vakaumuksensa vuoksi voinut pitää yllään vihervasemmistolaista Pride- asua ja kehottaa lapsia homoseksuaalisuuteen.

Tässä katsottiin että ei voi pitää hallituksessa tasa- arvoa ja muiden oikeuksia vastustava vihervasemmistolaista Sofia virtaa vaan hänet on canceloitava välittömästi ja potkut annettiin heti aamulla tps- toimiston avauduttua!

Kommentit (2597)

Vierailija
2561/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vapaaehtoisesti pakkopaita. Pridepaita.

Vierailija
2562/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasta rohkeeta Hesarilta nykypäivänä tosta noin vaan väittää henkilöä "homo-ongelmaiseksi" ja homofoobikoksi. Mä nostaisin varmaan tosta kunnianloukkaussyytteen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako saikkua tai pääseekö ihan työkyvyttömyyseläkkeelle, jos ei diggaa prideä tai setaa?

Vierailija
2564/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden puoluekokous toukokuussa Turussa. 

Heiluukohan siellä vihreät liput vai sateenkaariliput?

Ai kuten persujen puoluekokouksessa? Joakim ja Sebu värikkäinen puolisoineen menevät junaa ja riikkuli postailee kuvia vihersmuuteistaan.

Vierailija
2565/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa tälläisesta voidaan saada älämölöä aikaiseksi. Pitäisi olla ihan itsestään selvää, että urheilijat saa osallistua, mikäli haluaa. Vituttaa tämä pridefasismi jo. Jättäkää saatana ihmiset rauhaan!

Vierailija
2566/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä tämän asian paisuttelu. Itsekin olen sitten varmaan homo-ongelmainen, vaikka olen avoimesti homo. Seta, Sateenkaari ja Pride edustavat kuitenkin ideologiaa, johon en tunne kuuluvani enkä sitä halua tukea.

Vierailija
2567/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden puoluekokous toukokuussa Turussa. 

Heiluukohan siellä vihreät liput vai sateenkaariliput?

Ai kuten persujen puoluekokouksessa? Joakim ja Sebu värikkäinen puolisoineen menevät junaa ja riikkuli postailee kuvia vihersmuuteistaan.

Vasemmistolla on parempaa homofobiaa. Mihin homoseksuaalit tarvitsevat vihollisia, kun heillä on sun kaltaiset liittolaiset.

Vierailija
2568/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaalit eivät tarvitse vihollisia, kun heillä on Seta/Pride ja vihervassut "liittolaisina"!

Jep. Kun maltillisemmat ja sisäistä kritiikkiä tarjoavat tyypit on peloteltu tai pahimmillaan maalitettu ulos liikkeestä, niin jäljelle jäävät eivät enää hahmota, missä terveet rajat menee ja miltä homma ulkopuolisen silmiin näyttää. 

Vierailija
2569/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demaritaustainen Turun setapomo ilmeisesti haluaa muuttaa lainsäädäntöä niin, että työntekijän oikeuksia rajoitetaan. Onko tämä SDP:n riveissä laajempikin tavoite? 

Vierailija
2570/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä tämän asian paisuttelu. Itsekin olen sitten varmaan homo-ongelmainen, vaikka olen avoimesti homo. Seta, Sateenkaari ja Pride edustavat kuitenkin ideologiaa, johon en tunne kuuluvani enkä sitä halua tukea.

Aika jännä meinaan mun ei kyllä tarvitse miettiä lainkaan ketkä mun asioita ajaa tai olenko kaikesta tai yleensäkään samaa mieltä heidän kanssaan. Jos nuo ajaa sun asiaa, eikö he saa niin tehdä? Pitääkö sun jotenkin erikseen irtisanoutua sun asioita ajavista? vai miten tää teillä menee? 

Vierailija
2571/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaalit eivät tarvitse vihollisia, kun heillä on Seta/Pride ja vihervassut "liittolaisina"!

Jep. Kun maltillisemmat ja sisäistä kritiikkiä tarjoavat tyypit on peloteltu tai pahimmillaan maalitettu ulos liikkeestä, niin jäljelle jäävät eivät enää hahmota, missä terveet rajat menee ja miltä homma ulkopuolisen silmiin näyttää. 

Kerropas miltä se nyt mun ulkopuolisen silmin näyttää? 

Vierailija
2572/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivon lisää pride-pelejä, joissa tunnustetaan väriä, ihmisoikeuksia ja sukupuolisen suuntautumisen vapautta. Nämä ovat ihmisoikeuskysymyksiä ja tätä päivää. Jos joku ei osallistu, hänen tulisi miettiä kohdallaan se todellinen syy."

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/885a1478-09c3-4d62-b611-7cad1e0273…

Vierailija
2573/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kertoa. Se näyttää siltä, että kukin saa ajaa asiaansa miten haluaa ja jos mä en siinä mitään menetä sen enempää kuin hyödykään, antaa mennä vaan. Tärkeiden asioiden puolesta pitääkin taistella ja se, jolle se on jotenkin väärin, älköön ottako mitään kantaa. 

Jokainen elää omaa elämäänsä ja sillä siisti. 

Vierailija
2574/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kertoa. Se näyttää siltä, että kukin saa ajaa asiaansa miten haluaa ja jos mä en siinä mitään menetä sen enempää kuin hyödykään, antaa mennä vaan. Tärkeiden asioiden puolesta pitääkin taistella ja se, jolle se on jotenkin väärin, älköön ottako mitään kantaa. 

Jokainen elää omaa elämäänsä ja sillä siisti. 

Susta on ok, että vasemmalle vääristynyt, transsuaktivismiin hurahtanut, queer-teoriasta ammentava vihervasemmiston käsikassara edustaa Suomen kaikkia homoseksuaaleja ja muokkaa suuren yleisön käsitystä homoseksuaaleista? Pride ei ole neutraali tasa-arvoliike, vaan siihen on kytkytetty lasten transiuttaminen, itsemäärittely, Palestiina-aktivismi, ilmastopanikointi, elotolloilu, antikapitalismi, vegaanius ja moni muu vassuille rakas teema.

Vierailija
2575/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toivon lisää pride-pelejä, joissa tunnustetaan väriä, ihmisoikeuksia ja sukupuolisen suuntautumisen vapautta. Nämä ovat ihmisoikeuskysymyksiä ja tätä päivää. Jos joku ei osallistu, hänen tulisi miettiä kohdallaan se todellinen syy."

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/885a1478-09c3-4d62-b611-7cad1e0273…

Pride ei ole synonyymi tasa-arvolle, vaan yhdenvertaisuutta voidaan toteuttaa ilman vasemmiston määräämiä symboleja ja rituaaleja. Setalla ei ole yksinoikeus määritellä tasa-arvo.

Vierailija
2576/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä meinaan mun ei kyllä tarvitse miettiä lainkaan ketkä mun asioita ajaa tai olenko kaikesta tai yleensäkään samaa mieltä heidän kanssaan. Jos nuo ajaa sun asiaa, eikö he saa niin tehdä? Pitääkö sun jotenkin erikseen irtisanoutua sun asioita ajavista? vai miten tää teillä menee? 

Sinusta on siis ok, että sinun etuasi ajava toimija kytkee mukaan edunvalvontaasi liittymättömiä puoluepoliittisia tavoitteita? Sinusta olisi ok, jos Seta/Pride edistäisi myös lihatuotantoa, aitoavioliittoa, rajat kiinni -aktivismia, turkistarhausta ja kapitalismia?

Vierailija
2577/2597 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan Hesari julkaissut lukijan mielipiteen, jossa epäiltäisiin jonkun muslimin mielenterveyttä hänen homovastaisuutensa takia?

Vierailija
2578/2597 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

It is my pride to be a hetero, but I don't have to announce it everywhere.

On ylpeydenaiheeni olla hetero, mutta minun ei tarvitse sitä kaikkialla julistaa.

Vierailija
2579/2597 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan Hesari julkaissut lukijan mielipiteen, jossa epäiltäisiin jonkun muslimin mielenterveyttä hänen homovastaisuutensa takia?

Eihän siellä julkaistu yhtään Hesarin linjasta poikkeavaa kirjoitusta asiasta, pelkästään yksi samaa liturgiaa. Sen jälkeen koko asia poistettiin näkyvistä. Ikävä vaan Hesarin kannalta, että kansan syvien rivien oikea mielipide tuli hyvin esiin kommenteissa, missä ne saivat satoja, parhaimmillaan toista tuhatta tykkäystä.

Mutta ideologiasta ei tingitä!

Vierailija
2580/2597 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä luulen, että tämä nostaa Virran kunnioitusta

Samaa mieltä. Ei suostunut siihen, että hänet canceloidaan ja vaiennetaan vaikka ainut kohulausunnon antanut oli Savinainen. 

KOHULAUSUNTO! "kunnioittaa kaikkia ihmisiä ja uskoo siihen, että jokaista pitää kohdella tasavertaisesti"

Kyllä nyt oli kohua! Onhan tuo aivan pöyristyttävää! Että kunnioittaa, ja tasavertaisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme