Miksi jotkut ihmiset eivät tee hiuksilleen mitään?
Sellainen kuiva käkkärä saa näyttämään ikäistään vanhemmalta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kun niille tekee liikaa, on tulos tuo kuiva käkkärä.
No ei ole. Hiusten laittaminen ei tarkoita sitä että olisi pakko vedellä sitä tukkaa 24/7 1000 C raudalla.
Vierailija kirjoitti:
Koko aika yritän tehdä kasvattaa niitä pitkäksi
Minäkin yritin, 80- ja 90-luvuilla, mutta eivät kasvaneet. Latvat kuivuivat ja olivat täynnä kaksihaaraisia, joten ne oli pakko leikata ennen kuin ne kasvoivat niin pitkiksi kuin halusin. Se oli sitä permanettiaikaa, se.
Sitten lopetin permanenttaamisen 2000-luvun alussa. Pidin seuraavan vuosikymmenen lyhyttä leikkausta, mutta kampaajani ehdotuksesta aloin taas kasvattaa hiuksia. Sen jälkeen hiukset ovat olleet pitkät ja joskus vielä pitemmät. Tällä hetkellä 60-vuotiaana minulla on pitemmät hiukset kuin koskaan ennen elämässäni, saan niistä sormilla reilusti kiinni selän puolelta, kun taivutan pääni taakse. Ne on tarkoitus leikata myöhemmin tässä kuussa, mutta otatan niistä nytkin pois vain pahimmat kaksihaaraiset. On niin mukavaa, kun hiukset saa ponnarille tai hiuskorulla nutturalle, viime viikolla pidin kotona jopa letillä niitä. Värjätä ne täytyy myös tässä kuussa, en suostu vielä mummoharmaaksi (no, minulle tulee valkoisia), koska en kenenkään mummo ole. Keskijakauksesta tunkee jo taas iso kasa valkoista esiin. Semmost se o, näillä ikävuosilla, vaikka pään sisällä olen edelleen se sama nuori tyttö. 😉
Mitä v+ttua sinulle kuuluu toisten hiukset? Hoida vain käkkärät omasta jalkovälistäsi.