Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisit!

Vierailija
04.05.2007 |

Oli lastenjuhlat ja kaikki meni ok..



Nyt pari päivää jälkeen tyttöni kertoi, että (kotihoidettu) " pauliina" oli yläkerrassa leikkiessä tönäissyt häntä ja sen jälkeen painanut kaulasta lattialla..

Kysyin, että miksi hän ei kertonut aiemmin, niin ei kuulemma uskaltanut.



Mitä tehdä, unohtaako koko juttu ja vannottaa lasta kertomaan ensi kerralla vai mainita äidilleen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen huono provo

Vierailija
2/6 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallisia vastauksia siis odottaen..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tuollaiset tilanteet on jokapäiväisiä (ilman kurkkuotteita tosin). Kovasti aina ojennan lapsia, kaipa ne joskus ymmärtävät ettei toista saa töniä. Lasta lienee myöhäistä ojentaa, mutta voithan ottaa asian puheeksi jos vaivaa mieltä.

Vierailija
4/6 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata alkaa syyttämään vaan kertoa mitä oma lapsesi kertoi. Voihan olla, että oma lapsesikin on liiotellut asiaa. Eiköhän jokainen vanhempi halua kuulla jos lepsensa on käyttäytynyt sopimattomasti, että voivat opettaa toisin.

Vierailija
5/6 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee tarkkailla tyttöjä enemmän seur kerralla..

en olisi uskonut moista kun ovat olleet kuin peppu ja paita..

Vierailija
6/6 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoset siis, välillä pusitaan ja halitaan ja hetken päästä tönitään. Mistä lie moiset otteet oppineet, inhottavaa se on. -4-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi