Ihastukseni on tarkemmin miettien alkanut inhottamaan
Olipa hyvä etten ennättänyt mennä ilmaisemaan mitään typeriä vuodatuksia. Taisin selvitä säikähdyksellä, huh.
Kommentit (24)
Niinhän niille ihastuksille tuppaa käymään.
Hyvä että väistit luodin.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Outoa 🧐
Ei minun mielestäni. Joskus ihastuksesta alkaa selvitä paremman tutustumisen myötä piirteitä, joita ei kerta kaikkiaan voi sulattaa. Ja ihan hyvä, että kulkee sen verran silmät auki, että osaa kiinnittää huomiota tällaisiin ominaisuuksiin. On paljon heitäkin, jotka ovat niin ihastumisen ja toiveajattelun sokaisemia, etteivät huomaisi edes sireenin lailla huutavia varoitusmerkkejä.
Sitten vielä ihmetellään että miksi joku saattaa kuristaa aktin lopuksi jos ollut kyseenalainen yhteisymmärrys.
Selvä hyväksikäyttösuhde apllä, alkaa se inhottamaan vaikka ei mitään lainvastaista siinä olisikaan.
Sellast se on. Minä inhoan miestäni. Helpottavaa vihdoinkin myöntää se ääneen.
Hienoa! Nyt voit käyttää senkin ajan ja energian johonkin hyödyllisempään
Löysit todellisen identiteettisi?
Olet bi, mutta prosentein m70-n30?
Jotkut ovat varmoja vasta nelikymppisenä,
kuten naisen kanssa avioitunut, lapsen isä Schumacher. Vaimo on historiaa,
mies onnellinen miehen kainalossa.
Vaimo ollut mediassa kitkerä katkero,
mutta aikuinen lapsi on lojaalisti kannustanut isäänsä.
E
Väistit miinan. Tuo on muuten oikeasti helpottava tunne kun pääsee sellaisesta turhasta pikaihastuksen tunteesta eroon. Siis tunteesta, missä luulet ihastuvasti ihmiseen, joka on tosiasiassa huonolla tavalla erilainen kuin kuvittelit. Sitten on sellainen WTF? olo jälkikäteen.
Onneksi et päätynyt yhteen sen kanssa. Kaikilla ei käy moinen tuuri.
Sama!
Ritari olikin ilkeä, pahantahtoinen mulkero joka lopuksi valehteli minun valehdelleen(sai kaveritkin mukaan häijyilemään).
Myöhemmin mietin, että mitä hittoa mä tuossakin hirviössä näin. Onneksi en ehtinyt inahtaa sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Löysit todellisen identiteettisi?
Olet bi, mutta prosentein m70-n30?
Jotkut ovat varmoja vasta nelikymppisenä,
kuten naisen kanssa avioitunut, lapsen isä Schumacher. Vaimo on historiaa,
mies onnellinen miehen kainalossa.
Vaimo ollut mediassa kitkerä katkero,
mutta aikuinen lapsi on lojaalisti kannustanut isäänsä.
E
Ralf Schumacher kertoi olevansa homo.
Tuolla viestisi tymyyden perusteella ja tänne otsikoimalla et taida kovin kaksinen olla itsekkään. Veetäkö tänne julistat . 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Paitsi tämän.