Mun on pakko sanoa, että sen vaihdevuosikirjan nimi on typerä
Sen, minkä se Tiia Koivusalo sen kaverinsa kanssa kirjoitti. Jos on jotain oikeaa asiaa ja haluaa olla vakavasti otettava, niin kirosat ja alatyyliset ilmaisut kannattaa jättää pois.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan vauvapalstalla olen kuullut edes puhuttavan vaihdevuosista.
Minusta taas tuntuu, että niistä on julkisuudessa koko ajan juttua. Melkein sellaista pelottelua. Alkaa huolettaa, että milloin ja miten pahana ne itselle tulee kun olen pian 51 v.
Haha, samaa oottelen. Olen jo 52 v. Noh, kuukautiset on nykyään epäsäännölliset, onko ne oireet sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan vauvapalstalla olen kuullut edes puhuttavan vaihdevuosista.
Minusta taas tuntuu, että niistä on julkisuudessa koko ajan juttua. Melkein sellaista pelottelua. Alkaa huolettaa, että milloin ja miten pahana ne itselle tulee kun olen pian 51 v.
Voisin sanoa, että oot selvinnyt jo aika hyvin, kun kerran olet yli 5 kympin päässyt ilman oireita. Ne oireilut kun usein alkavat jopa jo 10 vuotta aiemmin.
Koivusalo valitti, että hänen hampaitaan moititaan eikä hän piittaa siitä yhtään. Kuinka ollakaan. Yhteistyö kun tuli niin kelpasi legojen fiksaus.
Voi vitsi, saat varmasti Nobelin. Läpi aikojen naiset ovat vaan kärsineet, ja vihdoin joku keksi, miten vaihdevuosia hoidetaan. Joko tänään olet jossain haastateltavana? No mutta vakavasti, eiköhän elämä vielä sinuakin opeta.