Suurin osa suomalaisista on Savinaisen puolella
Kommentit (96)
Tää Savinainen on nykypäivän radikaali kapinallinen. Pride on jo nykypäivän konservatismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista ei edes tiedä kuka tyyppi on.
Eli jos ei ole tunnettu tyyppi, niin hänellä ei ole myöskään ihmisoikeuksia?
Mitä hänen ihmisoikeuksiaan nyt on rikottu? 😂 valkoinen heyeromies jolla ei ole huolen häivää
Mielipiteensä saa kai valkoinen hetromieskin muodostaa ihan itse?
Seta ja Pride on edelleen boikotissa
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se ap. luulee...
Tule ulos vihervasemmistofeministi kuplastasi niin huomaat sinäkin
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% Savinaisen puolella, vaikka kuulun itse seksuaalivähemmistöön.
Voi kunpa joku osaisi samaan kohuun nyt ottaa puheeksi, kuinka meiltä seksuaalivähemmistöiltäkin kielletään jo omat mielipiteet ja kaikkien pitäisi noudattaa SETAn propagandaa.
Tällaista puhetta oon kuullut paljon viime aikoina oman lähipiirin vähemmistöihmisiltä. Setaa karsastetaan eikä haluta pitää pinnalla omaa suuntautuneisuutta. Useimmilla elämään mahtuu paljon muutakin kuin oman vähemmistöstatuksen tai ns suvaitsevaisuuden ilosanoman rummutus.
Inhottaa ja kyllästyttää tämä joka suunnasta väkisin tupattu seta ihannointi.
Ei todellakaan ole. En tiedä ketään joka olisi junttien ja kallujen puolella.
Vierailija kirjoitti:
"Jos et ole meidän puolellamme, olet meitä vastaan".
Onko sitaatti Hitleriltä vai SETA:n puheenjohtajalta?
Raamatusta. "Sillä joka ei ole meitä vastaan, se on meidän puolellamme." (Mark. 9:40.)
Korjaan: Suurin osa persutrolleista on Savinaisen puolella.
Normaalit ihmiset on suvaitsevaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi kiinnostamaan, että mikä on se Pride-ideologia, josta Savinainen mainitsi postauksessaan, ettei kannata sitä.
Mulle ns tavalliselle ihmiselle Pride on tapahtuma, jonka seksuaalivähemmistöjen etujärjestö järjestää ja josta on viime vuosina tullut tämmöinen yleinen tasa-arvon ja avarakatseisuuden teemajuhlapäivä.
Ei siinä mun käsityksen mukaan mitään sen kummempaa ideologiaa ole. Savinainenkin kuitenkin toteaa kannattavansa tasa-arvoa.
Oikeasti olen sitä mieltä, että on ihan älytöntä "viherpesua", että joku jääkiekkojoukkue pukeutuu johonkin Pride-paitoihin. Ei urheilujoukkueen tarvitse yrittää olla kantaaottava ja osallistua johonkin yhteiskunnalliseen keskusteluun ainakaan näin päälleliimatusti. Pelaisivat sitä hokia vaan.
Eihän niillä mitään muuta olekaan kuin ideologiaa! Vihaamisen ja muiden sortamisen ideologia.
Suurin osa suomalaisista sotkee Savinaisen saveen.
Kuka on Savinainen? Miten tällaisia onnettomia aloituksia ei poisteta? Alustus puuttuu kokonaan.
Joko on selvinnyt, mikä on se vakaumus, jossa hyväksytään nyrkillä naamaan hakkaaminen, mutta ei sukupuolten tasa-arvoa? Uskonto ei varmaankaan ole kyseessä.
No kuka muu muka olisi noiden piip järjestöjen kanssa samaa mieltä, kuin "hieman" mieleltään vammaiset.
Wokettajat ensin äänestävät puolueita jotka tuovat kehitysmaista porukkaa tänne, kotoutuminen on ras'stista, joten mitä muutakaan nämä järjenjättiläiset oikein odottivat.
Savinaiselle voimia näiden verenhimoisten seta-rottien kanssa.
LGB-porukka vielä on järjissään mutta mitä kauempana on setakirjaimissa niin sen enempi kuupassa heittää.
LGBTQIAKOYAANISQATSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinilta.
Vai oliko kuitenkin nuorempi Bush?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on antiwokejen sitaatti ja muutenkin oikeiston käyttämä.
Niinhän se ap. luulee...