Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa suomalaisista on Savinaisen puolella

Vierailija
09.03.2026 |

Setan propagandaa vastaan

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset jotka noin voimakkaasti ottavat kantaa taistelevat oman homoseksuaalisuutensa kanssa.

Vierailija
22/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En ole sinunkaan puolellasi, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen navetan katolla tanssivan olkinaisen tyttis tää savinainen, vai?

Vierailija
24/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claywoman

Vierailija
25/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista ei edes tiedä kuka tyyppi on.

Eli jos ei ole tunnettu tyyppi, niin hänellä ei ole myöskään ihmisoikeuksia?

Ihmeellinen tulkinta, mutta mitäpä sitä nyt voi odottaa jos on lusikalla annettu.

Vierailija
26/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vi...... uskomatonta että joku seta määrittelee mitä kukakin saa ajatella.

Vierailija
27/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos et ole meidän puolellamme, olet meitä vastaan".

Onko sitaatti Hitleriltä vai SETA:n puheenjohtajalta?

Marinilta.

Marin vaati New Yorkissa pitämässään puheessa jokaista valitsemaan puolensa arvojen taistelussa: Keskitietä ei ole

Vierailija
28/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#minäolenSavinainen

Vierailija
29/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi epänormaalista yritetään tehdä normaalia?

Vierailija
30/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihmiset jotka noin voimakkaasti ottavat kantaa taistelevat oman homoseksuaalisuutensa kanssa.

Kaikki paitsi Savinainen kamppailee tepsissä siis homoseksuaalisuutensa kanssa. Ehkei kuitenkaan, pelkkä manageri luultavasti.

Vierailija
31/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% Savinaisen puolella, vaikka kuulun itse seksuaalivähemmistöön.

Voi kunpa joku osaisi samaan kohuun nyt ottaa puheeksi, kuinka meiltä seksuaalivähemmistöiltäkin kielletään jo omat mielipiteet ja kaikkien pitäisi noudattaa SETAn propagandaa.

Vierailija
32/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos et ole meidän puolellamme, olet meitä vastaan".

Onko sitaatti Hitleriltä vai SETA:n puheenjohtajalta?

Samaa voi kysyä Natosta, Dca:sta ja Suomen pyyhkimisellä pois kuleksimasta. Ettehän vaan ala urputtaa mitään vastahankaan!

Vierailija
33/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok olla eri mieltä asioista...

Kertokaa tämä wokelle.

Vierailija
34/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% Savinaisen puolella, vaikka kuulun itse seksuaalivähemmistöön.

Voi kunpa joku osaisi samaan kohuun nyt ottaa puheeksi, kuinka meiltä seksuaalivähemmistöiltäkin kielletään jo omat mielipiteet ja kaikkien pitäisi noudattaa SETAn propagandaa.

Kerro tuo Hesarille, sille woken pää-äänenkannattajalle...

Vierailija
35/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi kiinnostamaan, että mikä on se Pride-ideologia, josta Savinainen mainitsi postauksessaan, ettei kannata sitä. 

Mulle ns tavalliselle ihmiselle Pride on tapahtuma, jonka seksuaalivähemmistöjen etujärjestö järjestää ja josta on viime vuosina tullut tämmöinen yleinen tasa-arvon ja avarakatseisuuden teemajuhlapäivä. 

Ei siinä mun käsityksen mukaan mitään sen kummempaa ideologiaa ole. Savinainenkin kuitenkin toteaa kannattavansa tasa-arvoa. 

Oikeasti olen sitä mieltä, että on ihan älytöntä "viherpesua", että joku jääkiekkojoukkue pukeutuu johonkin Pride-paitoihin. Ei urheilujoukkueen tarvitse yrittää olla kantaaottava ja osallistua johonkin yhteiskunnalliseen keskusteluun ainakaan näin päälleliimatusti. Pelaisivat sitä hokia vaan.

Siinä on se ideologia, että 6-vuotias lapsi tulee koulusta ja kysyy, että "tiedätkö, mikä on bi-seksuaali?" Koulussa opetettiin. Sairainta ikinä opettaa tuollaista 6-vuotiaalle.

Vanhempien vastareaktio: Homottelu lasten keskuudessa suurempaa kuin koskaan ennen. Taas kasvaa uusi, vihaava sukupolvi.

Teidän rakastamat maa han muuttajat vihaavat myös kyseistä ihmisryhmää sydämensä pohjasta. Niin muslimit, kuin ukrainalaiset. Kysykää vaikka.

Syy: Ei kuulu heidän arvoihinsa.

Vierailija
36/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi kiinnostamaan, että mikä on se Pride-ideologia, josta Savinainen mainitsi postauksessaan, ettei kannata sitä. 

Mulle ns tavalliselle ihmiselle Pride on tapahtuma, jonka seksuaalivähemmistöjen etujärjestö järjestää ja josta on viime vuosina tullut tämmöinen yleinen tasa-arvon ja avarakatseisuuden teemajuhlapäivä. 

Ei siinä mun käsityksen mukaan mitään sen kummempaa ideologiaa ole. Savinainenkin kuitenkin toteaa kannattavansa tasa-arvoa. 

Oikeasti olen sitä mieltä, että on ihan älytöntä "viherpesua", että joku jääkiekkojoukkue pukeutuu johonkin Pride-paitoihin. Ei urheilujoukkueen tarvitse yrittää olla kantaaottava ja osallistua johonkin yhteiskunnalliseen keskusteluun ainakaan näin päälleliimatusti. Pelaisivat sitä hokia vaan.

Pride-ideologia on sitä, että seksuaalisen tasa-arvon nimissä asemoidutaan "jos et ole meidän puolella, olet meitä vastaan". Pride ei ole enää vuosikausiin ollut "vain" seksuaalisen tasa-arvon kannalla, eli sitä mitä se alun perin oli, vaan siihen liittyy nykyään huomattavan paljon muita ideologisia ajatuksia, mihin sitä alkuperäistä ajatusta kannattava ei halua sitoutua tai tulla edes liitetyksi. Siihen kauniiseen ajatukseen, että jokainen saa olla mitä on, liittyy myös epäeettisiä ja arveluttavia asioita, kuten se että harkintakyvyttömille lapsille annetaan oikeus vaihtaa sukupuolta ennen kuin he ovat oikeasti kypsiä arvioimaan sen todellista tarvetta ja vaikutusta loppuelämään. Palestiinan lipun kasvaminen kiinni sateenkaarilippuun on myös arveluttavaa ideologiaa ja kaiken lisäksi epäloogista. Puhumattakaan siitä, että pride-ideologialla on nykyään vahva vasemmistolainen henki, mikä useille on myös este tukea sitä.

Pride on, tai oli, kiva karnevaali millä oli hyvä tarkoitus. Enää se ei ole sitä.

Vierailija
37/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pride-ideologia on sitä, että seksuaalisen tasa-arvon nimissä asemoidutaan "jos et ole meidän puolella, olet meitä vastaan". Pride ei ole enää vuosikausiin ollut "vain" seksuaalisen tasa-arvon kannalla, eli sitä mitä se alun perin oli, vaan siihen liittyy nykyään huomattavan paljon muita ideologisia ajatuksia, mihin sitä alkuperäistä ajatusta kannattava ei halua sitoutua tai tulla edes liitetyksi. Siihen kauniiseen ajatukseen, että jokainen saa olla mitä on, liittyy myös epäeettisiä ja arveluttavia asioita, kuten se että harkintakyvyttömille lapsille annetaan oikeus vaihtaa sukupuolta ennen kuin he ovat oikeasti kypsiä arvioimaan sen todellista tarvetta ja vaikutusta loppuelämään. Palestiinan lipun kasvaminen kiinni sateenkaarilippuun on myös arveluttavaa ideologiaa ja kaiken lisäksi epäloogista. Puhumattakaan siitä, että pride-ideologialla on nykyään vahva vasemmistolainen henki, mikä useille on myös este tukea sitä.

Pride on, tai oli, kiva karnevaali millä oli hyvä tarkoitus. Enää se ei ole sitä.

Ei se missään vaiheessa ollut. Olet vain lillunut keitossa jota on lämmitelty hiljalleen.

Vierailija
38/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista ei edes tiedä kuka tyyppi on.

Eli jos ei ole tunnettu tyyppi, niin hänellä ei ole myöskään ihmisoikeuksia?

Mitä hänen ihmisoikeuksiaan nyt on rikottu? 😂 valkoinen heyeromies jolla ei ole huolen häivää

Vierailija
39/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan tasa-arvoa ja sitä, että kukin saa toteuttaa seksuaalisuuttaan lakien rajoissa kuinka ja kenen kanssa haluaa, mutta tuollainen puhutteluun käskeminen tökkii ja pahasti.  Millä valtuuksilla SETA kuvittelee ketään käskyttävänsä?

Vierailija
40/96 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele toki lisää, ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän