Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävän miesvihamielinen Naisten päivä Suomessa!

Vierailija
09.03.2026 |

Seurasin suu auki miten eilen jauhettiin mm. Vendiin vedoten, miesvihaa ja kulkueen metakointia. Kyseessä on aina kuitenkin yksittäisiä mielenvikaisia tapauksia ja nykyään kovasti myös ulkomaalaisia päällekäyviä.

Olen asunut parissa muussa maassa Euroopassa ja naisten päivään kuului siellä kukkien vientiä naisille ja muuten hyväntuulista yhdessä oloa ja arvostusta naisille.

Suomessa osataan vain pilata juhlapäivät ja varsinkin tämä Naisten päivä vankalla syyllistyksellä.

Hyi ja yöks!

Kommentit (303)

Vierailija
41/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansainväliset naiskollegat olivat pettyneitä Suomen naistenpäivään, täällä sitä ei juhlittu mitenkään eikä yksikään mies toivottanut hyvää naistenpäivää. 

Suomi on naisvihamielinen maa. Täällä naistenpäivänkin juhlamenot täytyy naisten itse keskenään järjestää. Jokunen mies antaa vaimolleen kukkasen mutta sitten vahtaa kelloa keskiyöhön jolloin saa taas vetää naista pataan.

Älä syytä isäsi tekemistä virheistä koko miessukupuolta.

Vierailija
42/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansainväliset naiskollegat olivat pettyneitä Suomen naistenpäivään, täällä sitä ei juhlittu mitenkään eikä yksikään mies toivottanut hyvää naistenpäivää. 

Suomi on naisvihamielinen maa. Täällä naistenpäivänkin juhlamenot täytyy naisten itse keskenään järjestää. Jokunen mies antaa vaimolleen kukkasen mutta sitten vahtaa kelloa keskiyöhön jolloin saa taas vetää naista pataan.

Siinä taas lisää miesvihaa ja leimaamista. Mutta tajuatko sitä? Et tietenkään.

Sinulla ei sitten ole yhtään huumorintajua ja vielä syytät muita tiukkapipoisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistenoikeuksien toteutuminen edellyttää sitä, että patriarkaatti kukistuu. Voitto patriarkaatista saavutaan vain sitä kautta, että naiset nousevat taisteluun sortajiaan vastaan. Itsestään se ei tapahdu.

Voitko vähän edes avata tätä patriarkaatti-ajatteluasi?

Vai toisteletko samaa mantraa vuodesta toiseen?

Sinulle, patriarkaalisessa ympäristössä kasvaneelle, ei voi avata minkäänlaisia ajatuksia.

Eli et kykene muuhun kuin feministimantroihin joissa ei ole mitään järkeä

Vierailija
44/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huomannut että naistenpäivä on saanut toksisia sävyjä. Tämä on tosin avannut silmäni siltä että niitä mätämunia on yhtäläisesti molemmissa sukupuolissa. N

Sinä ET ole nainen.

Ei tietenkään. Koska naisethan ovat kaikki yhtä ja samaa massaa, kaikesta samaa mieltä. Etenkin jokaikinen on miehiä vastaan, koska sinäkin olet. Ellei ole samaa mieltä, ei ole edes nainen. TUO on naisvihaa.

-AIKUINEN nainen

Vierailija
45/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mieleen mielenosoituksesta kyltti: 54% naisista on kokenut väkivaltaa.  

Sanoisin, että ainakin 80% miehistä on kokenut väkivaltaa. Minuakin lyötiin koulutiellä. 

Vierailija
46/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, huomasin saman, että me naiset ei osata enää edes juhlia tai löytää positiivista mistään, edes meidän omasta päivästämme. Osaamme nykyään vain valittaa ja uhriutua. 

Vierailija
47/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Venäjällä sentään asiat on hyvin:

"Venäjän presidentti Vladimir Putin on ottanut kantaa naisten asemaan, kertoo brittilehti The Sun.

Naisella on paljon velvollisuuksia, sanoi Putin.

Hänen on oltava kaunis ja viehättävä kotona, ja hoidettava samalla monia perinteisiä kotitöitä."

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0e438d8d-28d2-4239-943e-7158b342f240

Eipä ihme että Anokin meni sinne. 

Vierailija
48/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään miesvihaa. Joka sellaista väittää on munaton pelle ja säälittävä incel.

Minä olen munaton koska olen nainen. Incel en ole sillä minulla on aviomies ja lapsia. Mutta olen sitä mieltä että on miesvihaa. Jos sitä ei näe niin on niin syvällä siinä vihassa että kannattaa pysähtyä ja katsoa peiliin. 

Vierailija
49/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että ainakin 80% miehistä on kokenut väkivaltaa. Minuakin lyötiin koulutiellä. 

Minua ei ole yksikään mies lyönyt. Kaksi naista parisuhteessa sen sijaan on. Toinen yritti kännissä lyödä keittiöveitselläkin.

Minun kimppuuni ei ole koko elämäni aikana käynyt yksikään mies. Yksi nainen kadulla sen sijaan on käynyt kimppuuni. 
N 49

Vierailija
50/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinua ei ole koskaan lyöty siksi että olet poika/mies. Tyttöihin/naisiin kohdistuu henkistä, fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa pääasiassa siksi että sattuvat olemaan naisia, ei siksi että haastaisivat riitaa taksijonossa.

Vierailija
51/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä oikein ihastuttavaa huomata, kuinka tällä palstallakin eilen vaadittiin miesten ja poikavauvojen tap pa mista. Tänäänkin on vaadittu poikien eristämistä tytöistä vä kivaltaa käyttäen. Tätähän tämä on joka päivä, mutta silmät pysyvät ummessa. Ei ketään kiinnosta.

Enpä tuollaista täällä nähnyt, mutta toki en päivystä aamusta iltaan palstalla. 

Mutta on koomista, että yhden sekopään kommentti  on mielestäsi kaikkien naisten mielipide. 

Ja mistä tiedät, että tuonkaan kommentin kirjoittaja on nainen?

Mitäs jos hän onkin mies?

Vierailija
52/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääministeri yrittää puhua naistenpäivänä naisten asiasta. Paikalla olevat vasurit joita ei naisten asia taaskaan kiinnosta:

Länkyti länkyti hallitus, länkyti länkyti leikkaukset, länkyti länkyti lässyti läpäti lää....

Kuten joka mielenosoituksessa. Vasuri ilmeisesti luulee että joku unohtaa että vasurit tämän taloustilanteen aiheutti jos nuo vaan kritisoi joka paikassa hallitusta. 

Ja taas jälleen äärioikeistolainen Persu käyttää tätäkin hyväkseen julistaaksenne omaa ideologiasaaataansa ja vihaansa. Hirmu yllätys- not.

Mutta Persut ja äärioikeistolaisethan ovat naisten ja tyttöjen vihaajia. Tällä hallituskaudella huonontaneet naisten ja lasten asemaa enemmän, kuin mikään puolue viimeiseen sataan vuoteen. Että pidä vaan suusi kiinni PersuPoju.

Vierailija
53/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kyllästynyt tähän jatkuvaan joka ikisen asian sukupuolittamiseen ja vastakkainasetteluun.  Tuntuu, että muutama vuosikymmen sitten asiat oli paremmin ja oltiin paremmassa sovussa. Nyt on pelkkää raivoamista, huutamista, solvaamista ja vihaa. N47

Vierailija
54/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli hyvä naistenpäivän. Poika toivotti hyvää naistenpäivän ja julkisuudessa keskusteltiin naisiin liittyvistä epäkohdista. Milloin ne pitäisi tuoda esiin? Vappunakin juhlitaan ihan hulluna ja silti silloinkin voidaan puheissa, matseissa tuoda epäkohtia ja kehittämisehdotuksia esiin.  Ei kukat ja lahjat sulje pois vakavaa puhetta. Jos joku syyllistyy, niin kannattaa miettiä miksi. 

Ihan mielenkiinnosta kysyn toivotatko pojalle vastaavasti hyvää miestenpäivää 19.11? Keskusteletteko esim. Miehiä syrjivästä asevelvollisuudesta ja muista epäkohdista?

Vierailija
55/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenpäivä on yhdyssana.

Haista paska kirjoitetaan erikseen.

Vierailija
56/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä oikein ihastuttavaa huomata, kuinka tällä palstallakin eilen vaadittiin miesten ja poikavauvojen tap pa mista. Tänäänkin on vaadittu poikien eristämistä tytöistä vä kivaltaa käyttäen. Tätähän tämä on joka päivä, mutta silmät pysyvät ummessa. Ei ketään kiinnosta.

Enpä tuollaista täällä nähnyt, mutta toki en päivystä aamusta iltaan palstalla. 

Mutta on koomista, että yhden sekopään kommentti  on mielestäsi kaikkien naisten mielipide. 

Ja mistä tiedät, että tuonkaan kommentin kirjoittaja on nainen?

Mitäs jos hän onkin mies?

Kyseessä on palstan vakioprovo joka tekee graafisia aloituksia poikavauvoille tehtävästä väkivallasta jne.. Kyseinen trolli on mies jolla on selvästi jotain väkivaltaisia seksuaalisia pakkomielteitä poikien/miesten genitaalien mutiloimiseen. Provoon/fetissiin kuuluu se että hän syyttää naisia miesvihasta. Spämmii hashtag miesvihanäkyväksi.

Vierailija
57/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella kyllästynyt tähän jatkuvaan joka ikisen asian sukupuolittamiseen ja vastakkainasetteluun.  Tuntuu, että muutama vuosikymmen sitten asiat oli paremmin ja oltiin paremmassa sovussa. Nyt on pelkkää raivoamista, huutamista, solvaamista ja vihaa. N47

Naisten vika kun päättivät alkaa hylkimään viattomia miehiä. Nyt saatte sitä ansaitsette.

Vierailija
58/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenoikeuksien toteutuminen edellyttää sitä, että patriarkaatti kukistuu. Voitto patriarkaatista saavutaan vain sitä kautta, että naiset nousevat taisteluun sortajiaan vastaan. Itsestään se ei tapahdu.

Ikävä tuottaa kanssasisarille pettymys, mutta me olemme ja tulemme aina olemaan fyysisesti heikompi sukupuoli. Minkäänlainen sota miehiä vastaan ei tule päättymään meidän kannaltamme hyvin. On se kumma, että tätä ei ymmärretä.

Tuolla on nyt jo uusi sukupolvi nuoria miehiä kasvamassa jotka ovat täysin kyllästyneitä tähän jatkuvaan syyttelyyn asioista joihin heillä ei ole osaa eikä arpaa. Heitä ei enää kiinnosta pariutua, maksaa naisen menoja, tehdä perhettä tai puolustaa muita. He elävät itseään varten koska naisilta saavat vain pas*aa niskaan koko ajan. 

kun miesten puolustustahto romahtaa niin me olemme pulassa. Mutta en syytä miehiä, puolustaisitko itsekään ihmisiä jotka syyttävät ja haukkuvat sinua ilman syytä koko elämäsi ajan? En minä ainakaan.

Vierailija
59/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä liike on tätä edistänyt? Alkaakohan F kirjaimella..? F.. e.. ?

Vierailija
60/303 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinua ei ole koskaan lyöty siksi että olet poika/mies. Tyttöihin/naisiin kohdistuu henkistä, fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa pääasiassa siksi että sattuvat olemaan naisia, ei siksi että haastaisivat riitaa taksijonossa.

Hämeen Sanomat kirjoitti terveydenhuollon lähteisiinsä viitaten, että suurin osa sairaalahoitoa vaativia vammoja lähisuhteessa saaneista on miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi