työtön: joko korkkasit aamupalakaljan klo 09.00?
itse korkkasin eilen jo klo 07 00 ja onneksi 09 00 oli lähikauppa auki ja hain korin lisää
tänään en ole vielä korkannut mutta jos yhden kaapista.....ei ole enää mitään tekemistä kun olen lukenut uutiset ja pitäs keksiä uusi lento Thaimaahan kun Dohan kautta mennyt lento peruttiin maanantaina.
rv Anders
Kommentit (38)
En ole pääaayt vielä sängystä ylös, kauhee krapula ja tärinä.
Minä olin jo talvella Thaimassa ja vietnamissa. Ens talvena lähden uudelleen.
Lottovoittajana voisin juoda tähänkin aikaan vaan olen lopettanut alkoholin käytön. Aikaa voi käyttää huomattavasti järkevämminkin.
V i t t u...rupee heittämään jo kännin puolelle..
Jepjep, kuudelta korkkasin. Sitten kävin kaupungissa hakemassa lisää. Mikäs tässä on ollessa kun yhteiskunta maksaa;)
Kyllä elämä on mukavaa. On kelan/yhteiskunnan asunto, erittäin hyvällä paikalla, yklin kerros. Tulee joka kuukausi ruoka ja kaljaraha. Mitään ei tarvitse itse tehdä.
Paitti ne naurettavat hakemukset. Joita ei kukaan ota vastaan eikä kukaan työkkärissä tarkista että tehty.
Ihmisten kovalla työllä ja heidän tienaamilla verorahoilla aattelin vetää lärvit ja olla tekemättä yhtään mitään hyödyllistä. Kiitos kysymästä. Kippis! :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä elämä on mukavaa. On kelan/yhteiskunnan asunto, erittäin hyvällä paikalla, yklin kerros. Tulee joka kuukausi ruoka ja kaljaraha. Mitään ei tarvitse itse tehdä.
Paitti ne naurettavat hakemukset. Joita ei kukaan ota vastaan eikä kukaan työkkärissä tarkista että tehty.
Käyn vielä kerran tai joskus 2 kertaa viikossa Hurstin ruokakassin. Ei tarvitse ruokakaan ostaa, jotain mausteita ja sen sellaista ja juomia.
En tietenkään. En ole alkoholisti.
Minuakin naurattaa kun Purra leikkasi 3 prosenttia toimeentulosta. Ei siis mitään sama meno jatkuu
OLEN PERSU JA AINAINEN KÄNNI ON PUOLELLANI JA PANEN TOISIA PERÄREIKÄÄN JOS EN SAA MUUTA.SIIS OLE VAAN PERSU JA PEDOFIILI...
Olen alkoholisti eli en juo, enää koskaan. Kyllä se joskus kyrsii kun lukee näitä- tavallaan käy kateeksi etten voi enää koskaan huvikseni ottaa kalsarikännejä.
Mulla on tänään vapaapäivä eli lähden pitkälle kävelylle, sitten kauppojen kautta kotiin ja leivon jotakin hyvää. Ehkä lueskelen jotakin. Rahaa tässä säästyy todella paljon, ja kuntokin on hyvä, kun en enää juo. Mutta joo, olen vähän kade aloittajalle, jos ihan rehellisiä ollaan. Se on tämä alkoholismin kirous- jokainen normi-ihminen tajuaa että eihän siinä mitään kadehdittavaa ole, että työtön kiskoo aamukaljat ennen yhdeksää. Päinvastoin.
Klo 7 korkkasin kun heräsin ja oli kalja sängyn vieressä. Yhdeksältä kävelin kauppaan ostamaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin työtön, niin en olisi tähän aikaan noussut edes sängystä ylös.
Miksi et? Minä herään joka aamu 7.00.
En juo olutta, hyvin harvoin lasillisen viiniä. Aamupalan jälkeen klo 9 aikoihin olen selannut työpaikkoja ja nyt ala tehdä verkossa ilmaisia data analytiikan opintoja. Loppuviikosta jatkan pythonin opiskelua. En ymmärrä ihmisiä jotka vaan on ja valittaa ja kittaa kaljaa.
Eipä mun puuhastelulla mitään vaikutusta työttömyyteen ole kun ikää on riittävästi. Sen olen jo sisäistänyt . Kuuskymppisiin ei työnantajat koske. Kumma kun samaan aikaan valitetaan huutavasta työvoimapulasta 🤨
Trolleja taitaa olla ketju täys. Sinänsä kaljajuopot on vähän aikaa yhteiskunnan ja veronmaksajien painolastina. Alkoholismi vie äkkiä hautaan, joko maksa sanoo poks tai muut taudit korjaa poies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä korkkasin juurikin nyt.Perjantaina lento Phukettiin ja siellä kuukausi lepoa ja olutta.Työttämänä nyt vuosi ja 3 kk.En muuten aio mennä enää ikinä töihin.T:Komea mies 50v
Tiesithän että työnhakusi on estynyttä thaimaan reissun ajaksi joten et ole oikeutettu lomasi ajalta työmarkkinatukeen.
paskaa puhut, työtön saa matkailla ihan niin paljon kuin haluaa eikä kukaan tiedä miten kauan olet ollut Thaimaassa.-
Sieniä napostelen