15-vuotiaat pojat raiskasivat lapsen Pasilassa
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Raizkaaminen on sallittua, kunhan ihonväri ja ideologia ovat oikeat.
Juurikin näin, valkoisille sallittu. - Persut
Vierailija kirjoitti:
15-vuotiaat on kyllä lapsia itsekin, mutta tuonikäisten pitäisi ymmärtää että ei oteta kontaktia vieraisiin lapsiin ilman kahden valvovan aikuisen läsnäoloa.
Tässä on taas tämä. Tiedättekös, kyllä ne kaikkein paksukalloisimmatkin "lapset" ymmärtävät olemasta tekemästä seksirikoksia jos heille tehdään selväksi, että sellainen on laitonta ja että sellaisesta joutuu vankilaan. Asia voitaisiin opettaa vaikkapa oikein pitkän kaavan mukaan jo peruskouluissa.
Ei voi olla niin vaikeaa.
Kevät tulee, niin rupeaa nuorilla hormonit käymään kierroksilla. Ei mitään uutta ja onhan tyttökin voinut olla aloitteellinen, kun kyse on suomalaisesta tytöstä.
Mikä tässä asiassa on muka aloittajan mielestä hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vattu mitä paskaa tämä nykyään on.
Mun kaverin rai kasi kotibileissä kaksi kaveria, kolmas joka lähti muka viemään kotiin pakotti suuseksiin matkalla.
Kotona kaveri sai isältä selkään kun on lähtenyt tommosiin mukaan.
Ei menty oikeuksiin näissä jutuissa.
Tämä suomi 1983.
Kyllä tuohon aikaan oli niitä toisenlaisiakin isiä - sellaisia, jotka ottivat kättä pidempää ja lähtivät morjestamaan nilkkejä omakätisesti.
Monikin jätti kertomatta perheilleen tapahtuneista kun muuten isipappa olisi mennyt vankilaan taposta. Tiedän itse läheltä nähneenä.
Pointtihan onkin se varmaan, että Suomessa tällä on todella pitkä perinne. Muistan yhdenkin ringin, jossa miessakki piti 14 v tyttöä käytännössä seksiorjanaan, mutta koska tyttö oli ottanut vastaan heiltä kaljaa, katsottiin, että pikkuhoo sai mitä ansaitsi. Muistaakseni sakot tuli tuosta. Sen takia mulla nousee verenpaine aina kun aletaan mölistä väittäen, että tämä olisi jotain tuontikamaa.
Sama juttu kun alettiin huutaa siitä, että jossain tapahtumassa oli ollut joku maahanmuuttajajengi, jotka oli kourineet naisia, jotka käveli ohi. No höh, suomalaisessa peruskoulussa oli tosi hauska leikki piirittää tyttö poikajoukolla ja jokainen poika kouri kaikkialta minne kätensä sai. Opet tykkäs, että rauhoitutaas nyt vähän kun ohi kulki.
"peruskoulussa oli tosi hauska leikki piirittää tyttö poikajoukolla..."
Ei ole tapahtunut minun kouluaikanani Itä-Vantaan suurissa ja pahamaineisissa kouluissa, joissa kävin peruskoulun.
Et edes sano että näin olisi tapahtunut kerran pari, vaan väität että olisi ollut yleistä.
Omalla luokalla oli tavallista kasarilla, että kiusaajaporukka ahdisteli raskaasti luokan tyttöjä silloin aikanaan - kun samaan aikaan muilla luokilla ei kuulemma ollut tavallista. Ainakaan samalla vakavuusasteella. Valkoisia nee kereitä, tuurin kauppaa tuleeko niitä kohdalle paljonko ja missäkin satsissa.
Syyllisiä ovat toki raiskaajat mutta kuinka tyhmä pitää 13-vuotiaan olla lähtiessään jonkun Alin kanssa kauppakeskuksen vessaan ja useasti. Isoja syyllisiä ovat myös huoltajat, 13-vuotiaan ei pitäisi notkua missään kauppakeskuksissa ja vielä kännissä. Eikö äityli osaa kertoa tyttärelleen mitään ja asettaa rajoja?
Miksi tää on edelleen täällä? Aloittaja NAUROI
Vierailija kirjoitti:
Syyllisiä ovat toki raiskaajat mutta kuinka tyhmä pitää 13-vuotiaan olla lähtiessään jonkun Alin kanssa kauppakeskuksen vessaan ja useasti. Isoja syyllisiä ovat myös huoltajat, 13-vuotiaan ei pitäisi notkua missään kauppakeskuksissa ja vielä kännissä. Eikö äityli osaa kertoa tyttärelleen mitään ja asettaa rajoja?
Jutussa jäi mainitsematta tytön huoltaja/jien tuomiot heitteillepanosta, 13-vee ei ole kypsä kännäämään eikä notkumaan asemilla.
"peruskoulussa oli tosi hauska leikki piirittää tyttö poikajoukolla..."
Ei ole tapahtunut minun kouluaikanani Itä-Vantaan suurissa ja pahamaineisissa kouluissa, joissa kävin peruskoulun.
Et edes sano että näin olisi tapahtunut kerran pari, vaan väität että olisi ollut yleistä.