Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaatteko yksinäiset nauttia keväästä?

Vierailija
08.03.2026 |

Mie en. Kevääseen ja kesään kuuluu jotenkin yhteinen tekeminen

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 

Vierailija
2/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on ihan vain kamalaa. Ei saa nukuttua, kun tulee taas valoisa ja kuuma.

Vierailija
4/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa arjen kuraa vuodenajasta riippumatta. Mutta ei tähän kuole. M59

Vierailija
5/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Samasta syystä. Vähän jopa ahdistaa kaikki pakolliset hommat, joiden tekemisestä yhdessä ennen nautin.

Vierailija
6/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullakaan ole muuta tekemistä kuin trollata palstalla.

Vierailija
7/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no varsinaisesti yksin en ole kun on lemmikit. Mut kevät on uuden alku joka vuosi. Tykkään.

Vierailija
8/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus, että kevät ja kesä jotenkin erikseen vaatisi yhdessä tekemistä. Ellet sitten pelaa jotain pallopelejä tmv, jotka vaatii vastapelaajan.

Vierailija
9/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo ajatus, että kevät ja kesä jotenkin erikseen vaatisi yhdessä tekemistä. Ellet sitten pelaa jotain pallopelejä tmv, jotka vaatii vastapelaajan.

Lähinnä ap:n pointti oli kai se, että enemmän ihmisiä näkee ulkona viettämässä aikaa toisensa kanssa, jolloin oma yksinäisyys korostuu.

Vierailija
10/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ap:n pointti oli kai se, että enemmän ihmisiä näkee ulkona viettämässä aikaa toisensa kanssa, jolloin oma yksinäisyys korostuu.

Aivan. En tullut tuota ajatelleeksi. Aikanaan 40v täytettyäni on ollut niin hankala löytää seuraa muiden aikatauluista ja perhevastuista johtuen juuri mihinkään, että jos en olisi opetellut tekemään asioita myös itsekseni, en tekisi mitään.

Vierailija
11/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit mennä yhteistapahtumiin ap. 

-jumpat

-joukkuepelit-

-yhteistetket

-jne

Vierailija
12/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, ihan kevät ja kamalasta talvesta taas selvitty. Olen kesäihminen ja kevät johtaa kesään. 

Vierailija
13/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Vuodenaikojen vaihtelu piristää. Ihmisiin en juurikaan enää kiinnitä huomiota, enemmän luontoon, omaan vireystilaan.

Vierailija
14/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni keväällä ja kesällä nimenomaan ei korostu se yhdessä tekeminen samalla tavalla kuin talvella.

Vierailija
15/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämään ei yhteinen tekeminen ole kuulunut minään vuodenaikana, joten ei se siitä vuodenajasta ole kiinni.

Ihan mukava kun voi enemmän liikkua luonnossa, vielä tosin liian liukasta luontopoluilla. 

N47

Vierailija
16/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, ihan kevät ja kamalasta talvesta taas selvitty. Olen kesäihminen ja kevät johtaa kesään. 

Sama minulla. Pahin aika on talvi. Keväällä on mukava katsoa, kuinka luonto herää henkiin. Muuttolinnut tulevat. Puut ja pensaat puhkeaa hiirenkorvilta lehteen.

Vierailija
17/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämään ei yhteinen tekeminen ole kuulunut minään vuodenaikana, joten ei se siitä vuodenajasta ole kiinni.

Ihan mukava kun voi enemmän liikkua luonnossa, vielä tosin liian liukasta luontopoluilla. 

N47

Mitä varusteita pidät mukana? Minä tilasin trangian tänään. Retkelle mukaan se ja evästä kans.

Vierailija
18/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan nauttia. Teen kaikkea yksin. En enää perusta onneani muiden ihmisten ja heidän aikataulujensa varaan. 

Vierailija
19/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin aika vuodesta on kevät, siihen saakka kun puut ovat hiirenkorvalla. Sitten vähän helpottaa.

Vierailija
20/24 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Haluan pimeyden takaisin!