Minun empatia menee nyt kyllä Orpolle. Naiset käyttäytyi ala-arvoisesti
Naisena häpeän tuollaista naisten käytöstä jossa huudetaan, kiroillaan ja heitellään tavaroita.
En ole mukana tuollaisessa.
Kommentit (210)
Oikein Orpolle! Syrjii naisia irtisanomislailla ja miehiä pakollisella asevelvollisuudella.
Naiset olivat turhautuneita.
Orpo ei ole nainen, mutta joku lapsi on orpo koska äitiä ei enää ole.
Ymmärretty?
Vierailija kirjoitti:
Oikein Orpolle! Syrjii naisia irtisanomislailla ja miehiä pakollisella asevelvollisuudella.
Miksi alapeukut? Tottahan nämä on. Kummatkin sukupuolet kärsii Orpon toimista.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärretty?
Miten se nyt Orpoon liittyy ?
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö aloittaja inceli mekkoja?
Pian saat vetää taas kukkamekon päällesi, kun ilmat vöhän vielö lämpenee.
Vedä sinä vaan pillumekko päällesi ja voimaannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärretty?
Miten se nyt Orpoon liittyy ?
Töitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tämä hallituksen haukkuminen liittyi nyt ylipäätään tähän naisten marssiin. Eikö siinä pitänyt jotain naisten oikeuksia ajaa.
Ehkäpä se irvokkuus oli vain liikaa, että siellä on kaveri puhumassa, joka on ollut keulahahmona heikentämässä etunenässä naisten asemaa työmarkkinoilla?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi Orpo meni anarkistisen antifan järjestämään takkupäätapahtumaan puhumaan. Tuo koko tilaisuushan oli suunnattu vasemmistoanarkisteille.
Orpo on rohkea mies.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen koko juttua, nyt yhtäkkiä se onkin nykyisin hallituksen vika että naisia pahoinpidellään, ihan kuin ei olisi ennen. Mitä teki edellinen hallitus, entä sitä edellinen ei yhtään mitään.
Ai pitäisikö naisten vaatia edellistä tai sitä edellistä hallitusta tekemään muutoksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen koko juttua, nyt yhtäkkiä se onkin nykyisin hallituksen vika että naisia pahoinpidellään, ihan kuin ei olisi ennen. Mitä teki edellinen hallitus, entä sitä edellinen ei yhtään mitään.
Ai pitäisikö naisten vaatia edellistä tai sitä edellistä hallitusta tekemään muutoksia?
Ei hallitukset voi tehdä muutoksia naisten päätöksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hallitukset voi tehdä muutoksia naisten päätöksiin.
Voi yksinkertaista reppanaa😅
Vierailija kirjoitti:
No tuleeko sinun kotiisi hallituksen edustaja kertomaan mitä sinun pitäisi tehdä? Niin, ei tule. Että naura vaan ääliö.
Ymmärrän että olet todella yksinkertainen. Olen pahoillani puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuleeko sinun kotiisi hallituksen edustaja kertomaan mitä sinun pitäisi tehdä? Niin, ei tule. Että naura vaan ääliö.
Ymmärrän että olet todella yksinkertainen. Olen pahoillani puolestasi.
Et ymmärrä koska olet liian yksinkertainen.
Varmaan olisivat miesasiamiehet ottaneet Minja Koskelan ilolla tapahtumaansa.
"Sitä saa mitä tilaa"