Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nolottaako" alkossa käynti? Tässä niksi!

Vierailija
08.03.2026 |

Tässä niksi teille, joita myös "hävettää" käydä alkossa! Varsinkin keskellä viikkoa!

Käyn enkä 2x kuukaudessa alkossa ostamassa yhden pullon mutta jostain syystä siellä käyminen nolottaa, jos joku tuttu näkee. Yleensä kyse on minun kohdalla työkavereista tai jopa pomoista, jotka asioivat samassa pikkukaupungin ruokakaupassa, koska asuvat siinä lähellä. (Alko on siis siinä pikkuisen ruokakaupan yhteydessä.)

Pidä autossa/laukussa tms mukana pientä paperista lahjakassia! Voit sujauttaa ostoksesi lahjakassiin jo liikkeessä! Tai vaikka kaupan edessä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota. Myyjät on tuttuja.

Juoppo

Vierailija
2/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauskaa miten joitakin hävettää Alkossa tai erotiikkaliikkeessä asiointi.. Joillakin on huppu päässä niin se riittänee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua "hävettää" siinä mielessä, etten halua antaa esim. pomolleni väärää kuvaa itsestäni! Kyse on siis tosi pikkupaikkakunnasta! 

ESIMERKKI: Mä olen joutunut pyytämään esim. keskiviikon vapaaksi, kun koiralla on eläinlääkäri (tätä on oikeasti kyllä tapahtunut). Tiistaina töiden jälkeen ei haluaisi tulla nähdyksi (pomon toimesta) alkon edessä viinapullon kanssa! Jonka on ostanut oikeasti vaikka tulevaa vkl varten puolisolle; mökkireissu ystävien kanssa.

AP

Vierailija
4/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua "hävettää" siinä mielessä, etten halua antaa esim. pomolleni väärää kuvaa itsestäni! Kyse on siis tosi pikkupaikkakunnasta! 

ESIMERKKI: Mä olen joutunut pyytämään esim. keskiviikon vapaaksi, kun koiralla on eläinlääkäri (tätä on oikeasti kyllä tapahtunut). Tiistaina töiden jälkeen ei haluaisi tulla nähdyksi (pomon toimesta) alkon edessä viinapullon kanssa! Jonka on ostanut oikeasti vaikka tulevaa vkl varten puolisolle; mökkireissu ystävien kanssa.

AP

Luuletko ettei pomosi ota alkoholia? Ottaa varmasti ja vaikkei ottaisikaan, niin mitä se häntä haittaa mitä teet vapaa-ajallasi? Kunhan et firman mainostakki päällä käy rähisemään nakkikioskilla tai muuta vastaavaaa.

Vierailija
5/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vetää kunnon pohjat ennen kuin menee alkoon niin ei hävetä niin paljon.

Vierailija
6/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuollainen pussipelleily ja selittely pullon tarkoituksista vaikuttaa enemmän oudolta. 

Vierailija
7/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilaa netistä niin saa halvemmalla eikä joudu näkemään myyjää.

Vierailija
8/8 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeejee... Huomenna taas pääsee ysiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän