Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki miehessä ärsyttää

Vierailija
08.03.2026 |

Olen n. 50 v nainen, puolisoni kanssa olen ollut yli 30 v. Jonkin aikaa miehessäni on alkanut ärsyttää kaikki. Ihan kakki. 

Onko kyse vaihdevuosista, onko mies muuttunut vai olenko muuten vaan vihdoin alkanut nähdä miehen huonouden?

Kuulemma vaihdevuodet aiheuttavat tällaista, mutta miten minun hormoonitoimintani liittyy siihen, että mies on huono kaikessa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miehet ovat huonoja kaikessa. Heitä sietää vain oman hormonitoimintansa lempeyttämänä, vähän niinkuin nainen sietää lapsenkin töhöilyä ja lapsellisuutta. Estrogeeni aiheuttaa sen. Nyt sinulta on vaan otettu tuo sumuverho silmiltä hetkeksi ja näet miehet sellaisina kuin he oikeasti ovat

Ilmiö on sama kuin seitinohuessa, missä vaatimattomampikin alkaa näyttämään kauniilta. Oma sisäinen hormonitoimintasi on saanut miehen näyttämään silmissäsi paremmalta, kuin onkaan

Se on juuri näin. Kaikenlaista apinan käytöstä on katsellut estrogeeninpunaisten lasien läpi. 

Vierailija
62/65 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, useat miehet ovat pervoja, laiskoja, itsekkäitä, on suuret luulot itsestä ja osa vielä ilkeitä. Seksiin on parempaa ilman miestä! 

Tämäpä. Itse hieron pimppaa niin laukean isosti. Miehen nylkyttäminen lähinnä ärsyttää eikä tunnu kummoiselta. Miehistä ei edes ole arjessa paljon apua, pärjään paremmin kun ei ole miestä taakkana. Erosta haaveilen. Olen myös se menestyvämpi osapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kriisissä  ja haet selityksiä ongelmillesi. Tuntuu lohduttavalta laittaa omat heikkoudet ja epävarmuudet, jonkun muun piikkiin. Syyttää elämän monimutkaisuudesta ja epäreiluudesta hormoneja ja sitä joka on kulkenut rinnallasi kaikki nämä vuodet. 

Kulkenut ja kulkenut. Mitä nyt välillä pettänyt ja muutenkin laiminlyönyt.

Eniten kai on kyse siitä, että naiset uskovat itsekin näitä tarinoita, että "mies on seissyt rinnalla kaikki nämä vuodet". Tosiasiassa nainen on seissyt rinnalla kun mies on lähinnä keskittynyt uraansa.

Vierailija
64/65 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämäkin ketju vahvistaa sen että tämä palsta on täynnä pahasti mieleltään sairastuneita ihmisiä. Hei lukekaapa nuo kirjoituksenne ajatuksella ja hankkikaa apua jostain ongelmiinne.

Vierailija
65/65 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämäkin ketju vahvistaa sen että tämä palsta on täynnä pahasti mieleltään sairastuneita ihmisiä. Hei lukekaapa nuo kirjoituksenne ajatuksella ja hankkikaa apua jostain ongelmiinne.

Äitis olis pitänyt hankkia, kun sinua teki🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän