Jos sun ovikello soi just nyt ja sen takana on Pete Parkkonen
Hän sanoo: olet niin kuuma!
Mitä vastaat?
Kommentit (43)
Meillä ei ole ovikelloa, en olisi tunnistanut enkä tunnistaisi kuka on paitsi nyt kun googletin öö ja siis miksi hän on tuolla. No, koirat repisi sen kun olisi tullut aidoista yli ja hyvä niin koska hui kun tulee 4km yksityistä pihatietä kun olen nyt illan yksin. Wuffeilla olisi sitten tavallista eksoottisempi raakaruoka-ateria. RIP kuka ikinä olitkin joku laulaja.
pete kohta sataa laita se liekinheitin pois ja tule sisälle sieltä.
eläin lääkäri muuten soitti ja sanoi, että kyllä se meidän kolli kiimaan kuoli nyt sisälle sieltä
Alkuasukas tyyppinen on seksikäs mutta ei hyvä kuitenkaan. Siis sängyssä . Moni on pettynyt. Et strippari tyyppi.
Olen nähnyt monia seksiunia Petestä. On kyllä niin kuuma 🔥 Ihana Pete 😍
Tuumaisin putaalaisten olevan outoja. Sitten neuvoisin reitin sinne, kun on selvästi eksynyt matkalla.
Kysyisin että vieläkö se soittelee mun vanhan luokkakaverin kanssa ja voiskohan se soittaa sen paikalle, olis kiva päästä taas hengailemaan.
No mikäs nyt on... alkoiko vanha suola janottamaan? Olisit voinut soittaa, niin olisin heittänyt tuon puolison pois vähäksi aikaa.
"Sori, sulla on väärä päivämäärä. Ne äidin 75-vuotissynttärit on ens viikon lauantaina, että tuutko sitten uudestaan."
Noh, kerran olin Peten oven takana itse asui tuolloin espoossa ja oli uran alkuaikoina.
-Kylmät kädet Oy
Soitan 112 ja hyppään parvekkeelta alapuolella olevan naapurin Transitin katolle.
Kuule Pete, tykkään enemmän naisista. Eli mieluummin ottaisin Lindan :)
Hän on ralliautoilija