Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varoitus! ÄLÄ ota botoxia!

Vierailija
07.03.2026 |

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Tai etenkin naama. Tein tyhmästi ja otin botoxia.. Ajattelin näin nelikymppisenä, että sileä otsa olisi kiva. Noh, otsa on nyt sileä, mutta kulmakarvat ovat romahtaneet ja näytän frankensteinilta. Toimenpiteestä on jo kaksi kuukautta, mutta tilanne ei ole parantunut yhtään. Näytän paljon vanhemmalta kuin ennen. En voi suositella yhtään kenellekään.

Nyt vertaistukea kiitos! 

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä neurotøksiineja.

Hyvältä yhä näyttää otsani mun 

- muilla skin care kotimetodeilla.

Opit ovat Aasiasta jo 30 vuoden takaa.

Hyvää viikonloppua.  ~🖐📧 🙋~

Vierailija
82/97 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Television kauheimpia tapauksia, tämä 90 Päivää Morsiamena Darcey ja kaksoissiskonsa Stacey, ottaneet viiskymppisinä niin paljon botoxia ja täyteaineita, että naamat muuttuneet amerikkalaisen 80 vee "kissanaisen" Jocelyn Wildensteinin näköisiksi! Kuvassa Darcey

https://i.ytimg.com/vi/CuknbzTYqF8/hq720.jpg

Vasemman puoleisessa kuvassa alkuperäinen, kaunis ulkonäkö, oikean puolen kuvassa alettiin vetämään silmäkulmia botoxilla ja fox-eye lankakohotuksella

https://i.ytimg.com/vi/k_rmEPJZ9xk/maxresdefault.jpg

Eikö tuollaiset kauhukuvat puhu puolestaan?

Vasemman puoleisessa kuvassa ei todellakaan ole "alkuperäinen ulkonäkö", vaan kyllä siinäkin on aineita tuttattu naamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vilpittömästi ihmettelen sitä, miten ihmisillä riittää aikaa miettiä juonteitaan. Kun on perhe, työ ja harrastuksia, niin päivät on niin täynnä, että en oikein ehdi edes peiliin katsoa, saati miettiä ryppyisyyttäni. Menkää ja eläkää ihmiset ja unohtakaa se peili.

Vierailija
84/97 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee mielenkiinto ihmiseen heti, kun näen botoxin sileän kiillon nelikymppisen otsassa. Samantien. En palkkaisi ihmistä, en seurustelisi hänen kanssaan, en olisi yhteistyössä. 

Ihmisen taustassa on oltava jotain niin satuttavaa ja arvoissa jokin niin pielessä, että päättää omaa ulkonäköään kohentaa kaiken muun edelle.

Melko ahdasmielinen olet, joten ei pelkoa että sun tyylistä ihmistä kukaa jaksaa. Kuvittelet olevas oikeassa ja sinun totuus on oltava kaikken totuus. Luulet vissiin olevas kaukkivaltias.

Kumpikaan ei minulta.

En tuomitse, vaikka itse

kieltäydyn. Ihoni on

erittäin hyvä metodilla, 

jonka olen itse kehittänyt -

vuosikymmenien aikana

saamani opit fuusioiden. x

Vierailija
85/97 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset pitäisi lailla kieltää. Vain lääketieteellisen välttämättömyyden takia sallittua. Sama kielto kaikkiin "kauneusleikkauksiin". 

Vierailija
86/97 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommoset pitäisi lailla kieltää. Vain lääketieteellisen välttämättömyyden takia sallittua. Sama kielto kaikkiin "kauneusleikkauksiin". 

Silmälääkärit 

alkoivat käyttää botuliinia

(vuonna 1978) aivan muihin

medikaalisiin probleemiin;

sivutuotteena 'vahingossa'

otsan sibeliusryppyjen

oikeneminen. Tällainen

tieto minulla botuliinista

ennen sen urautumista

antiage-bisnekseen. E

Vierailija
87/97 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukka olisi parempi vaihtoehto otsaryppyjen peittämiseen. 

Vierailija
88/97 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuilla, jotka ovat ottaneet botoxia, on kaikilla aina ollut ulkonäössä jotain "outoa". 

Luonnonkauniit ihmiset vanhenevatkin kauniimmin, jolloin heidän ei tarvitse ottaa botoxia. Mutta jos naamassa on aina ollut jokin outo kohta tia ulkonäkö vähän hassu, yritetään sitä sitten korjata pistoksin.

Rahan laittamista heikon itsetunnon ja huonon ulkonäön korjaamisyritykseen. Vähän käy sääliksi.

Vierailija
89/97 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vilpittömästi ihmettelen sitä, miten ihmisillä riittää aikaa miettiä juonteitaan. Kun on perhe, työ ja harrastuksia, niin päivät on niin täynnä, että en oikein ehdi edes peiliin katsoa, saati miettiä ryppyisyyttäni. Menkää ja eläkää ihmiset ja unohtakaa se peili.

ei kellään ole noin kiirettä.

Vierailija
90/97 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla osaava pistäjä juuri tuon takia. Olen löytänyt pk-seudulta vain yhden, joka osaa pistää oikein, ettei synny Spock vs Frankenstein kulmakarvoja. Aikojen saatossa kokeillut yhteensä kolmea klinikkaa ja noin kymmentä pistäjää ja tosiaan vain yksi osava.

Vierailija
91/97 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mikset sano asiasta botoxia laittaneelle taholle?

Mulle laitetaan botoxia migreenin takia ja vaikka pääasiassa sitä ei kasvoihin tule, niin otsalle sitä laitetaan kulmakarvojen lähelle etten kurtistelisi niin paljon. Ja mulle aina botoxia laittava lääkäri sanoo, että tuu sitte takasin, jos kulmakarvat lähtee romahtamaan. Näin ei ole koskaan käynyt itselle.

Oletko käynyt laadukkaassa paikassa vai jonkun puoskarin botoxissa? Ei ole ihan sama, että kuka sitä laittaa, pitää ymmärtää kasvojen alueelta jokaisen lihaksen toiminta oikeasti. Laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
92/97 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinillakin botox lisääntyy huulissa päivä päivältä!

Miksi huuliin laitettaisi botoxia? Sehän on ryppyjä lamaannuttava hermomyrkky, ja jos pistäisi huuliin, suu ei enää liikkuisi!

Huuliin laitetaan täyteainepiikkejä. Eri asia, ne ei ole lääkeaineita ja niitä saa pistää vaikka kosmetologi tilaamalla täyteaineita Kiinan nettikaupoista!

Botoxiin tarvitaan lääkeluvat.

Huulitäytteet ovat aivan karseita. Kuka haluaa ankanhuulia?

Martina A alkaa olla aika epäaidon näköinen.

Vierailija
93/97 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta näkee, että nykypäivän ihmisillä menee taloudellisesti kuitenkin aika hyvin ( vaikka muuta väitetään!).

Ei tullut botoxit ja täyteaineet mieleen vielä esim 70-luvulla.

Ne rahat menivät tarpeellisempiin asioihin.

Vierailija
94/97 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinillakin botox lisääntyy huulissa päivä päivältä!

Miksi huuliin laitettaisi botoxia? Sehän on ryppyjä lamaannuttava hermomyrkky, ja jos pistäisi huuliin, suu ei enää liikkuisi!

Huuliin laitetaan täyteainepiikkejä. Eri asia, ne ei ole lääkeaineita ja niitä saa pistää vaikka kosmetologi tilaamalla täyteaineita Kiinan nettikaupoista!

Botoxiin tarvitaan lääkeluvat.

Huulitäytteet ovat aivan karseita. Kuka haluaa ankanhuulia?

Martina A alkaa olla aika epäaidon näköinen.

M Epäaitolehti

Vierailija
95/97 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaikutus kestää noin 3-6kk joten jos et halua pistää sitä enempää ( sillä voi myös nostaa kulmia ) tai ehkä arvioida että oliko se paikka jossa kävit hyvä, niin ei auta kuin odottaa. 

Kyllä se menee ohi. 

Mä käytin 30v-40v iässä sitä säännöllisesti ja mulla kanssa kulmat laskeutui ( iän myötä tietysti myös ) ja kävin yläluomileikkauksessa. Se auttoi yläluomiin mutta ei tietenkään kulmia kohota. 

Yks vaihtoehto on myös yläkasvojen kohotus, mutta se maksaa. 

Vierailija
96/97 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla osaava pistäjä juuri tuon takia. Olen löytänyt pk-seudulta vain yhden, joka osaa pistää oikein, ettei synny Spock vs Frankenstein kulmakarvoja. Aikojen saatossa kokeillut yhteensä kolmea klinikkaa ja noin kymmentä pistäjää ja tosiaan vain yksi osava.

Voitko kertoa mikä? 

Vierailija
97/97 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta näkee, että nykypäivän ihmisillä menee taloudellisesti kuitenkin aika hyvin ( vaikka muuta väitetään!).

Ei tullut botoxit ja täyteaineet mieleen vielä esim 70-luvulla.

Ne rahat menivät tarpeellisempiin asioihin.

No, botox yhdelle alueelle maksaa jotain vähän päälle satasen ja yleensä sitä voi ostaa myös koko vuoden tarpeiksi kerralla alennuksella. Itse käyn kolmesti vuodessa laittamassa.