Hauska tapaus päivystyksessä :D Hieromasauvasta...
Varmaan joku nelikymppinen nainen käveli vähän vaivalloisen oloisena päivystykseen. Ja ainakin meidän päivystyksessä kuulee kaiken mitä siinä luukulla puhutaan.
Selitti, että hieromasauva oli jäänyt syvälle eikä saanut sitä millään pois. Mieshoitaja kysyi kovaan ääneen, että ei kai patterit ole loppu vielä? Tarkoitti varmasti vitsiksi, mutta nainen oli melko punainen sen jälkeen.
Mahtoiko olla joku av-mamma asialla?
Varmaan ihan kauhea tilanne, mutta näin ulkopuolisena ihan huvittavakin. Ja meitä oli ainakin 20 muuta potilasta siinä kuulemassa keskustelu...
Kommentit (78)
Esimerkiksi sairaalassa annetaan kirjalliset ohjeet, ettei toisten potilaiden asioita saa kertoilla muille.
Eikä myöskään poliklinikalla kuultuja juttuja pitäisi levitellä.
t. henkilötietolain kanssa törmäillyt työntekijä
jolla oli isohko dildo anukseen jumittuneena.
Eipä siinä mitään, mutta mies oli ihan pokkana selittänyt, että dildo oli ollut kirjahyllyssä ja sieltä tippunut hänen takapuoleensa.
Oliskohan ollut parempi jättää epätoivoiset selitykset sikseen : D
vai että oikeen biljardipallo, ahven ja käpyjä... ei hyvää päivää!
ostakaa nyt niitä dildoja vaikka hyvät ihmiset ettei tartte mitä vaan niihin värkkeihin tunkea!
ei sen puolen tosin, uskon kyllä täysin että nätä sattuu ja tapahtuu oikeasti päivystyksessä. omalta sukulaislääkäriltäkin olen kuullut jos jonkinmoisia tarinoita...
tästäkin jutusta,kun mammat tappelevat vaitiolovelvollisuudesta. Itse olen kuullut jopa hehkulampuista pimpsassa.
pojat olivat leikkineet nokkahuilulla ja jumionhan se sitten jäi, ambulanssi soitettiin. eikä siinä mitään oli siinä, ollut ambulanssikuskeilla naurussa pitelemistä, kun sattui vähän olemaan ilmavaivoja. on siinä varmaan ukko-nooaa soiteltu.
Saattaa moni muukin juttu olla seurausta " poikien huumorista" , eli yks sammuu, ja sit tungetaan roinaa sisuksiin. Ei kyllä mua naurata.
Jos itse sen sinne sulloo, sit kyllä... :)
...saunakiulun puinen korva emättimessä ja kiulu tietty siinä mukana jatkona. Korvassa oli sellainen reikä ja naisen kohdunkaula oli jotenkin painunut siihen reikään. Nainen ei saanut vedettyä kiulua irti, koska se sattui niin paljon. Kaverini otti naisen vastaan ja toimitti eteenpäin. Tarina ei kerro, miten löylyväline saatiin irtoamaan...aika saunomista.
on ihan hulvattomia: " satuin istumaan ilman housuja kun se oli keskellä lattiaa pystyssä" jne, UUAAHH!!!
Muistakaa nyt hyvät sisaret ja veljet, että päivystyksessä työskentelevä hoitaja/lääkäri on nähnyt lähes kaiken mitä nähdä voi - kyllähän tuollaiset hilpeyttä herättää mutta kohtelu on (yleensä..) silti asiallista. Mutta jos tuollaista sattuu, niin älkää nyt jumalauta lähtekö selittelemään mitään, siis MITÄÄN, se tekee tilanteesta vaan nolomman!
Mitä olisit se Erioil-purkinkin kanssa sanonut: " on vähä nuo limakalvot ollu nääs kuivana, niitähän mää vaan yritin rasvata" , tai " tuli yllättäviä vieraita ja pakko oli siivota se pullo piiloon jonnekin" HAHAHAHAAA!!!
Ja vaitiolovelvollisuuden rikkominen tarkoittaa kyllä tarkasti ottaen sitä, että MUUTKIN voivat tunnistaa kyseisen potilaan kerrotusta. Siis jos potilas itse hoksaa, että minähän se siinä tarinassa istun nakki perseessä, niin eihän se mukavaa ole, mutta on oma asia käykö sitä laajemmalle levittelemään. Moraalisesta näkökulmasta ja sivistyneen käytöksen oppien mukaan juttu vois olla vähän toinen. Kerrotaanhan näitä tarinoita ihan opetusmielessäkin.
Siis juurikin näin että yksi sammuu ja muilla oli ollut kivaa. Siitä päätyi kuvakin aikanaan nettiin, mutta ne kyllä olilsaanut ihan itse pinnistämällä ulos..
Tästä on jotain 3-4 v., ja lehdissä oli juttua, kun sitä piti mennä lklinikalle poistamaan..
On tästä yli 5 vuotta, ja taisi olla mainittu Hymy lehdessä.
Olen joskus laittanut tamponin ilman että muistin jättää sitä narua ulkopuolelle ja helpostikos sen sieltä silti ulos kaivoi.
Täälläkin on naurettu vedes silmissä, mutta en kyllä kuitenkaan tajua miten sinne emättimeen voi hukata tavaroita.
T. Eräs joka käyttää kuukautiskuppia ja ei ole kertaakaan ollut pelkoa, että se sinne jäis, on ne lihakset sen verran kiireenä siin ympärillä ja ei se emätin niiiiiiiiiiiiiin pohjaton ole....
Vierailija:
kysymyksessä vain oli erioil-rasvapurkki. sinne lipsahti, ja mietin jo päivystykseen lähtöä, mutta koska se tuntui niiiiin nololta, pinnistelin ja ponnistelin sen pois itse. huh.
mutta etkö 33 millään arvaaa, miksi noita esineitä aukkoihin työnnetään. Pinnistä vähän.
Se on lyhyt ja paksu, eikö se korkkikin ole aika epämukava. Vielä mä tajuan jonkun kurkun, mutta että erioil-purkki?
Aika paljon tuntuu olevan tälläkin palstalla näitä...
Tila-auto oli kyllä loistava oivallus!
Vierailija:
on ihan hulvattomia: " satuin istumaan ilman housuja kun se oli keskellä lattiaa pystyssä" jne, UUAAHH!!!
Muistakaa nyt hyvät sisaret ja veljet, että päivystyksessä työskentelevä hoitaja/lääkäri on nähnyt lähes kaiken mitä nähdä voi - kyllähän tuollaiset hilpeyttä herättää mutta kohtelu on (yleensä..) silti asiallista. Mutta jos tuollaista sattuu, niin älkää nyt jumalauta lähtekö selittelemään mitään, siis MITÄÄN, se tekee tilanteesta vaan nolomman!Mitä olisit se Erioil-purkinkin kanssa sanonut: " on vähä nuo limakalvot ollu nääs kuivana, niitähän mää vaan yritin rasvata" , tai " tuli yllättäviä vieraita ja pakko oli siivota se pullo piiloon jonnekin" HAHAHAHAAA!!!
Apua :DDD nyt lirahtaa kohta pissat housuu... Onneksi ei ole pakonomaista tarvetta työnnellä mitä ihmeellisimpiä esineitä ala-aukkoihin :)
kuninkaallisten kustannuksella (Hey Baberiba). EI siis TODELLAKAAN ole oikeasti tapahtunut. :D
kysymyksessä vain oli erioil-rasvapurkki. sinne lipsahti, ja mietin jo päivystykseen lähtöä, mutta koska se tuntui niiiiin nololta, pinnistelin ja ponnistelin sen pois itse. huh.