Eivätkö naiset todella halua että heitä jumaloidaan?
Täällä julistetaan, että yksin on paras. Etkö halua että joku jumaloi sinua, tekee sinulle palveluksia ja saa sinusta syyn herätä aamuisin?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan tuota otan koiranpennun
Mä taas otin koiran, jotta voisin jumaloida sitä. En siksi, että se jumaloisi minua.
Toisen ihmisen jumalointi ja jalustalle nostaminen ei ole tervettä. Haluan että mieheni rakastaa minua sellaisena kuin oikeasti olen.
No en, tuollainen jumaloiminen on sekopäistä. Yritäpä sitten erota jumaloivasta miehestä, hyvä jos et pääse hengestäsi. Jumaloinnissa ei nähdä todellista ihmistä vikoineen ja omituisuuksinen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tietenkään halua. Sehän on rasittavaa kun joku kaistapää alkaa roikkumaan joka ilta ikkunan alla ja porttikongeissa.
Nii ja jos vielä soittelee viulua ja lurauttaa serenadeja. Hävettävää semmonen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Elämänkokemus kertoo, että jos mies palvoo tai kohottaa muusakseen, suhteella ei ole minkään valtakunnan mahdollisuuksia toimia normaalisti. Jumaloiva mies ei kuuntele vastaväitteitä eikä ota jätetyksi tulemista kauhean hyvin.
Nykyinen kumppani haluaa onneksi asua omassa kodissaan ja suhtautuu minuun ihmisenä.
Veit sanat suustani!
Joko on kyse miehestä joka on nuori ja/tai kokematon ja luulee, että oikeassa elämässäkin suhteet on kuin romanttinen leffa. Tai se on manipuloiva ääliö ja se "jumalointi" on oikeast feikkiä ja ainoa tarkoitus on saada nainen ansaan olemalla yltiöihana ja sitten alkaa se henkinen alistaminen ja pomotus. Tai se on joku pakkomielteinen mielenterveyspotilas.
Ei terveessä suhteessa ole mitään palvontaa ja olet elämäni tarkoitus, kuolen jos jätät minut.
Tuollainen alistuminen on just pahinta ja vie kaikki halut. Tahdon dominoivan, lihaksikkaan alfauroksen, joka tahtoo minut. Nuoresta asti on näitä alistuvia palvojia roikkunut lahkeissa. Eivät sytytä. Jos olisin mies, sanoisin ettei seiso. Teitä mahtuu 13 tusinaan.
Vierailija kirjoitti:
Jumalointi kuulostaa kovasti siltä, mitä feministit kutsuvat ylistämällä alistamiseksi. Suosittelen tutustumaan käsitteeseen.
N58
Eli tämä femdom poken kuvio, jossa masokistinen tai läheisriippuvainen persoona uhrautuu Dominatrixin puolesta on siis tätä?
Minua kai jumaloitiin nuorena, jotenkin se oli epätodellista koko ajan, olin muka niin ihana ja kaikki mitä tein oli jumalaista, minut alistettiin tuolla jatkuvalla rakkauden vannomisella, jossain vaiheessa aloin ajatella, että tämä ole todellista ja loppuihin se pitkä alkuhuuma, 15v, toiselta muuttumatta rakkaudeksi, sitten minussa ei ollut mitään edes siedettävää.
Olisi tosi outoa jos joku jumaloisi minua. Olen ihminen runsaine vikoineni, kaukana täydellisestä. Äkkiä huomaisi korjattavaa
Etkö halua että joku jumaloi sinua, tekee sinulle palveluksia ja saa sinusta syyn herätä aamuisin?
En ole delulu enkä edes odota tai oikeastaan halua tuollaista. Joo palvelukset kiva ja kuuluu asiaan, jumalointikin sängyssä jepa, mutta syitä aamulla heräämiseen voisi olla muitakin.
Ahdistun miehistä jotka obsessoituvat minusta, ja olen usein laittanut puhelimelta estoon niiden miesten numerot, joilla on alkanut olla tuollainen meininki minua kohtaan.
Se riippuu ihan miestä onko se toivottavaa vai ei. Pitkältä, komealta ja rikkaalta tuo on bare minimum. Mutta lyhyeltä, rumalta ja köyhältä tuota ei toivo kukaan itseään kunnioittava nainen
Joku typerys, joka alistuu narsistin uhriksi voi kaivata tuollaista jumalointia ja teennäistä makeilua.
No, en tiedä miten tähän vastaisi. Naiset eivät ole mikään yhtenäinen hivemind, joka yhdessä haluaa tai ei halua jotain. Ei ole jaettavissa edes mihinkään että osa haluaa tulla palvotuksi, osa ei, koska mitä se nyt kenellekin tarkottaa jne
Omasta puolestani voin vastata vain että yksin on ollut hyvä, tarvittaessa yksin on hyvä myös jatkossa jos tapahtuu jotain että tämä suhde loppuisi.
Mutta kyllä, haluan että oma mieheni "palvoo" minua.
Toisaalta, kun olen joskus täälläkin kirjoittanut miten tämä ilmenee niin miehet ovat suuttuneet ja jotkut naiset kiirehtineet sanomaan äkkiä, että "minä en halua tuollaista!! Minua ei tarvitse noin paappa!!! Kohtuutonta" 😅
Eli olen aina ollut tosi itsenäinen ja vahva ja siksikin vetänyt puoleeni myös sellaisia miehiä jotka ovat oikeasti ihan hyödyttömiä ja joihin vetoaa mielikuva vahvasta luonnonlapsesta, joka ei vaadi mitään. Turvallinen valinta heidän mielikuvissaan. "Tämä on niin itsenäinen, eikä halua mitään kahta lasta ja asuntolainaa ja rikasta miestä ja varmaan voidaan vain hengailla ja panna ja hän on silti vain minun"
Mutta sellainenhan en ole vaan minulle on aina ollut selvää, että koska olen joutunut tekemään kaiken itse ja oikeasti elämään aikamoisessa kurjuudessa ja olen tietyllä tavalla tosi vahva ja osaava niin ainoa mies jonka kelpuuttaisin olisi sellainen, joka haluaa minut heti ja loppuelämäksi ja tarjoaa vaikka kuun taivaalta.
Ja sellainen tosiaan on. Minun ei tarvitse tehdä mitään jos en halua, ei edes töitä. Jos en halua kävellä autolle, mies kantaa minut. Jos haluan ponin, saan ponin. Jos haluan huomenna lomalle, me lähdetään todennäköisesti lomalle jos töiden puolesta järjestyy jne.
Ja kyllä, olen tosi kiitollinen ja mies on viimeksi eilen pitänyt minulle pitkän puheen siitä miten onnekkaaksi tuntee itsensä kun hänellä on minut. Toisaalta hän on myös tosi miehekäs ja ollutkin pitkään yksin ennen kuin halusi minut.
Eli ei, en haluaisi että joku mies joka yrittää palvoa kaikkia naisia siinä epätoivoisessa uskossa, että sillä saa itselleen suhteen, palvoisi minua. Mutta arvostan kyllä omalta mieheltäni tätä, enkä vähempään tyytyisi.
Eivät. Naiset haluavat reilun, tasavertaisen kumppanin. Sellaisen löytäminen on oma taiteenlajinsa.
Vierailija kirjoitti:
Jumalointi, palvonta tmv. on kyllä melko esineellistävä tapa suhtautua toiseen ihmiseen. Siispä ei kiitos.
Sinä sen sanoit. Esineellistäminen ei aina ole vain sitä, että "hyvät tissit, panisin."
Vierailija kirjoitti:
Elämänkokemus kertoo, että jos mies palvoo tai kohottaa muusakseen, suhteella ei ole minkään valtakunnan mahdollisuuksia toimia normaalisti. Jumaloiva mies ei kuuntele vastaväitteitä eikä ota jätetyksi tulemista kauhean hyvin.
Nykyinen kumppani haluaa onneksi asua omassa kodissaan ja suhtautuu minuun ihmisenä.
Mitä nyt ulostaa sinuun säännöllisesti, mutta ei huomioida tällaisia pikkuseikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Eivät. Naiset haluavat reilun, tasavertaisen kumppanin. Sellaisen löytäminen on oma taiteenlajinsa.
Varsinkin miehistä jotka ovat niin paljon naisten alapuolella
Suurin osa naisista haluaa että ne hakataan, siksi JÄNNÄMIES saa aina naisen.