Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö naiset todella halua että heitä jumaloidaan?

Vierailija
07.03.2026 |

Täällä julistetaan, että yksin on paras. Etkö halua että joku jumaloi sinua, tekee sinulle palveluksia ja saa sinusta syyn herätä aamuisin?

Kommentit (32)

1/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiätenkää 😃 

Vierailija
2/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murtuneet luut, mustelmat ja kontrollointi eivät ole jumaloimista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta eipä ole yksikään mieskumppani jumaloinut minua. Tämä ihmetyttää näin jälkikäteen siinä mielessä että toisia naisia jumaloidaan mutta sellaista en ole itse koskaan kokenut miesten osalta. Millaisia naisia jumaloidaan? 

Vierailija
4/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalointia näkee hyvin, hyvin harvoin.

Ystäväni valitsi miehen, joka ei lyö---nyt häntä. Kauhistuttava syy valintaan.

Vierailija
5/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aloituksessasi on todella suuri vaaran merkki: "saa sinusta syyn herätä aamuisin"

Todella vaarallinen ajattelutapa, jossa ap ripustaa omanhyvinvointinsa odotukset toisen ihmisen varaan. Asettaa odotuksia ja paineita toiselle ihmiselle ja syyllistää ja etenkin tulee kostamaan toiselle sen, jos tämä ei pysty täyttämään hänen toiveitaan ja odotuksiaan "syystä", jonka vuoksi hän jatkaa. Ei näin ap.

Vierailija
6/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään halua. Sehän on rasittavaa kun joku kaistapää alkaa roikkumaan joka ilta ikkunan alla ja porttikongeissa.

Vierailija
7/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää itse olla se syy miksi jaksat herätä aamulla ja josta jaat energiaasi ja rakkauttasi muille. On epätervettä olla läheisriippuvainen. 

Vierailija
8/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minua kyllä parisuhteessa kukaan ole koskaan "jumaloinut".

Paremminkin ajatus näyttänyt olevan, että kelpuutetaan nyt tuo parempaa odotellessa. 

Ja miksi siis olen nykyään mieluummin sitten yksin?

Vierailija
9/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap aloituksessasi on todella suuri vaaran merkki: "saa sinusta syyn herätä aamuisin"

Todella vaarallinen ajattelutapa, jossa ap ripustaa omanhyvinvointinsa odotukset toisen ihmisen varaan. Asettaa odotuksia ja paineita toiselle ihmiselle ja syyllistää ja etenkin tulee kostamaan toiselle sen, jos tämä ei pysty täyttämään hänen toiveitaan ja odotuksiaan "syystä", jonka vuoksi hän jatkaa. Ei näin ap.

Ajattelet liian mustavalkoisesti ja luot sen pohjalta itse keksimäsi kauhuskenaarion. Todellinen elämä harvemmin kulkee noin kapeaa uomaa kauhuihin ja fiksut ja mukavat ihmiset osaavat yhdessä ratkaista ongelmat.

Vierailija
10/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta eipä ole yksikään mieskumppani jumaloinut minua. Tämä ihmetyttää näin jälkikäteen siinä mielessä että toisia naisia jumaloidaan mutta sellaista en ole itse koskaan kokenut miesten osalta. Millaisia naisia jumaloidaan? 

Sama juttu.

Varmaan koskee niitä todella kauniita, joilla todellakin on jatkuvasti jono oven takana pyytämässä treffeille. Tällaisia kavereita minulla siis on elämäni aikana ollut, ei ole tarvinnut heidän pahemmin aloitteita miettiä. 

Itse taas olen kokenut sitten sen toisen todellisuuden, eli kanssani ollaan vain jos ei parempaa saada. 

Eka kerta ikinä, kun kanssani olisi toisen aloitteesta haluttu naimisiin ja muuttaa yhteen, oli siinä iässä ja elämäntilanteessa, jossa toinen taisi miettiä minua enemmänkin sopivaksi kotiapulaiseksi kuin oikeasti jumaloitavana rakkauden kohteena. 

Vierailija
11/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitä kerrot on normaalia arkea, ei jumalointia. Jos jotakuta jumaloi, hänet nostaa jalustalle ja palvoo. Se on ajanoloon rasittavaa.

Vierailija
12/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavertainen suhde terveellä kommunikaatiolla? Jumalointi kuulostaa erikoiselta. Ainakin vanhemmiten.

Vierailija
13/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten tapahtuu,  kun jumalatar ei olekaan täydellinen, vaan ihminen muiden joukossa? Otetaan jonosta seuraava jumaloitava? 

Samalla tavalla, kun se kaunis vanhenee ja muuttuu rumaksi, häntä aletaan kohdella huonosti ja vaihdetaan seuraavaan. Sairasta.

Vierailija
14/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä voisi olla kiva, joku hyvä. Mutta en jaksa hössötystä aamusta iltaan. Ja teen asioita itsekin. Omaa aikaa ja rauhaa. Mies hyvä autkyyditsijä. Sitä ei ole minulla ollut.

Vierailija
15/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalointi kuulostaa kovasti siltä, mitä feministit kutsuvat ylistämällä alistamiseksi. Suosittelen tutustumaan käsitteeseen.

N58

Vierailija
16/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali parisuhde riittää. 

Vierailija
17/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa minulla ei ole mitään itseeni kohdistuvaa jumalointia vastaan, mutta niin usein jumalointi lähtee miehen eikä minun tarpeista. Olen ollut ikään kuin miehen jumalointifeti ssin kohde, jonka oma tahto on toissijainen. Hetken aikaa sitä jaksaa, mutta vakavasti otettavassa ihmissuhteessa tahdon olla kokonaisvaltainen ihminen enkä pelkkä väline toisen mielihalujen tyydyttämiseen. 

Kyllä minä miestäni komennan ja hän minua hemmottelee, mutta minun tahdollani on aidosti väliä tässä suhteessamme. 

Vierailija
18/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita jumalointi noudattamalla kymmentä käskyä ja sitten voin antaa uuden listan suoritteita mitä tehdä jumalattaresi miellyttämiseksi. Ai luulit että pääset sukuelimiini jumaloimalla minua? No et todellakaan pääse, pervo. Voit toki kuohita itsesi jotta olisit parempi eunukki-palvelija jumalattarellesi.

Vierailija
19/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla mikään jumalaolento jota mies palvoo.

Tämä aloitus on ahdistava,ap:lla on jotenkin harhainen käsitys normaalista parisuhteessa ja pelottavaa miettiä miten käy,kun jumalatar paljastuu normaaliksi kuolevaiseksi vaikkapa raivoamalla kuukautiskipujen takia. Vieläkö hän on se ihana syy nousta aamulla vai saako turpaan?

Vierailija
20/32 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan tuota otan koiranpennun 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi