Paksusuolisyövät sekä chronin tauti nuorilla yleistyneet, syy:
Löytynee hanaveden klooraustavasta. Kun 2000 luvun jälkipuoliskolla ainakin usa:n hanajohtoveden kloorityyppi muuttui sellaiseksi joka ei haihdu vedestä kuten normaali kloori. ts. sitä on hyvin vaikea poistaa siitä.
https://www.verkkouutiset.fi/a/laakarit-huolissaan-nuorten-tappava-sair…
Näkisin tässä varteenotettavan aika-asiayhteyden.
Kommentit (87)
Suolistosairaudet ovat lisääntyneet paljon nuorten ja lasten keskuudessa. Nuorimmat sairastuneet ovat imeväikäisiä, joten etsimme luultavasti jotain isompaa kuin ruoka ja vesi.
Haluaisin myös muistuttaa, ettei suolistosairaus ole yhtä suuri kuin roskaruuan syöminen. Kun minulla diagnosoitiin suolistosairaus, vanhempani syyttivät itseään. Mitä väärää he ovat minulle syöttäneet, kun lähinnä syötiin terveellistä kotiruokaa?
Minulla sairauden laukaisi hyvin todennäköisesti virus tai ruokamyrkytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruokavalio.
Näin on; puhdas liha ja eläinrasva parantaa suolistotaudit eikä ruoki syöpää kuten hiilihydraattien mättäminen.
Paitsi eturauhassyövässä, jossa tyydyttynyt rasva juurikin "voimistaa" syöpää. Tästä on valtavasti tutkimuksia ja tätä sairautta hoitaneiden lääkäreiden kokemuksia. Tämä on myös linjassa sen ison tutkimuksen kanssa, jossa kasvissyönti tai kala-kasvissyönti pienensi riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruokavalio.
Olen ollut kasvissyöjä 90-luvulta lähtien, eikä ole mitään crohneja eikä muita suolistosairauksia. Enemmän noita näyttää olevan suvun sekasyöjillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruokavalio.
Silloin näiden pitäisi olla yleisempiä kasvissyöjillä mutta niin ei ole.
Vegaaneilla sitä peräsuolisyöpää vasta onkin. Kuten myös pieretystä ja muita vatsavaivoja.
Suolistosyöpiä on eniten prosessoituja lihatuotteita (leikkeleet, makkarat ym) runsaasti käyttävillä.
Kuka käskee vetää makkaraa? Syökää puhdasta lihaa ja eläinrasvaa. Syöpä pesii vegaanien peräsuolessa!
Kerrotko mikä on puhdas liha? Faktaa on, että liha sulaa todella hitaasti eli mätänee elimistössä. Lihan syönnin haitat on yleisesti tiedossa. Kuitujen puute on yksi huonosti voivan suoliston syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruokavalio.
Olen ollut kasvissyöjä 90-luvulta lähtien, eikä ole mitään crohneja eikä muita suolistosairauksia. Enemmän noita näyttää olevan suvun sekasyöjillä.
Sama juttu. Veriarvot ja terveys yleensä todella hyvä kasvikset on terveyden yksi kulmakivi
Lihaani ei ymmärrä, että sen "puhdas" lisää sisältää antibiootteja yms, mitä on tuupattu karjan elimistöön, kun tehotuotannon olosuhteet on hirveät. Vai ostaako lihat suoraan luomutilalta?
Ei stressiä voi mitata kyselytutkimuksilla.