Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vittu mikä Huutonetmyyjä. PRKL. OV

Vierailija
03.05.2007 |

Mulla oli yhdessä kohteessa huuto, jonka piti sulkeutua 30.4. Tein huudon 19.4 ja kohteessa oli mun lisäksi pari muutakin huutajaa. Olin viikon poissa ja myyjä oli sulkenut kohteen 20.4 eli siis kymmenen päivää liian aikaisin.

Myyjä oli laittanut viiden päivän päästä kyselyviestin, johon vastasin kotiin palattuani erittäin kiukkuisesti ja myyjän mielestä on ihan ok sulkea kohteita yli viikon etuajassa JA odottaa, että ostaja maksaa heti paikalla. Lupasin maksaa viime viikonloppuna.

Maksoin su-ma välisenä yönä ja myyjä laittoi eilen viestin, missä perui kaupat. Olen laittanut myyjälle 4 sähköpostia, jotka palautuvat bumerangina takaisin. Laitoin myyjälle tänään aamupäivällä tekstarin, ei mitään.

Myyjä laittoi tuon mailinsa eilen illalla ja mä laitoin hänelle ekan mailini pari tuntia myöhemmin. Ja palautteessaan myyjä väittää odottaneensa yli kolme viikkoa. Mun laskuopin mukaan tuosta tulee kylläkin alle kaksi viikkoa eikä yli kolme viikkoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla oli yhdessä kohteessa huuto, jonka piti sulkeutua 30.4. Tein huudon 19.4 ja kohteessa oli mun lisäksi pari muutakin huutajaa. Olin viikon poissa ja myyjä oli sulkenut kohteen 20.4 eli siis kymmenen päivää liian aikaisin.

Myyjä oli laittanut viiden päivän päästä kyselyviestin, johon vastasin kotiin palattuani erittäin kiukkuisesti ja myyjän mielestä on ihan ok sulkea kohteita yli viikon etuajassa JA odottaa, että ostaja maksaa heti paikalla. Lupasin maksaa viime viikonloppuna.

Maksoin su-ma välisenä yönä ja myyjä laittoi eilen viestin, missä perui kaupat. Olen laittanut myyjälle 4 sähköpostia, jotka palautuvat bumerangina takaisin. Laitoin myyjälle tänään aamupäivällä tekstarin, ei mitään.

Myyjä laittoi tuon mailinsa eilen illalla ja mä laitoin hänelle ekan mailini pari tuntia myöhemmin. Ja palautteessaan myyjä väittää odottaneensa yli kolme viikkoa. Mun laskuopin mukaan tuosta tulee kylläkin alle kaksi viikkoa eikä yli kolme viikkoa.

Ootko vähän ahdasmielinen. Jos myyjä laittaa 5 päivän päästä kyselyä niin miksi vedät herneet nenään vaikka kuin olisi sulkenut kohteen aiemmin.

Vierailija
2/5 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta et taida sulkea kohteita ennen aikojaan? VAI? Sun mielestä on siis ihan okei, että myyjä sulkee kohteen 10 päivää ennen aikojaan ja ostajan pitää ennakoida tuo ja maksaa heti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksi et laita kuvaukseesi infoa että olet seuraavan kerran tietokoneesi ääressä vaikka viikon tai kahden päästä?

Vierailija
4/5 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulkea.

Vierailija
5/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin työmatkoilla käyvänä eikä siellä reissun päällä mitään huutonettejä katsella, että olisko myyjä käynyt räpeltämässä tai etelän matkalla tms.

Itse suljen kohteen vain jos siinä on virhe tms. miksi se on pakko sulkea ja sulkeminen tapahtuu silloin kun ei ole vielä huutoja. Hetihän ne virheet huomaa, pitäisi kyllä huomata jo aiemminkin.

Ostajana ennakoin myös esim. tilipäivää huutojen kanssa, joten on vähän huono juttu jos myyjä sulkee kohteen aiemmin. Jos on varautunut maksamaan vasta tilistä (maksan yleensä kyllä samana päivänä). Ja ihmettelen muutenkin koska pitämällä kohteen auki loppuun asti siitä saa yleensä paremman hinnan - useampi huutaja, itsekin huudan usein vasta viime metreillä.