Täällä on tosi ilkeitä ihmisiä
Mikä vaivaa?
Näköjään on paha olla suurimmalla osalla.
Se pitää sitten purkaa muihin ihmisiin.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Maailma on pullollaan ilkeitä ihmisiä. Ihan tuo sama näkyy työpaikoilla, kouluissa, sukulaisissa, jne. Jopa omat kaverit on välillä ilkeitä.
Varsinkin Suomessa ja varsinkin naisissa näitä kiusaajia, jotka ovat kateellisia ja katkeria kaikille kaikesta.
N 45
Vierailija kirjoitti:
Pientähän tämä vielä on kun vertaa siihen mitä oikeassa elämässä tapahtuu
Minulle ei koskaan ole puhuttu niin rumasti kuin täällä.
Enkä ole koskaan kuullut kenellekään muulle puhuttavan.
Toki kaikki jää puheen tasolle ja oikeassa elämässä voi kokea konkreettista vääryyttä paljon pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kyllä pitkälti keskustelusta.
Kaikkein pahimpia ovat keskustelut, joissa joku pyytää apua erityislapsen tai muuten hankalan lapsen kanssa. Kukaan ei koskaan tarjoa mitään konkreettista apua, vaan keskittyvät äidin solvaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin sen tiesi kertoa amerikkalaiselle yleisölle late night show:ssa tässä taannoin kun häneltä kysyttiin suomalaisuudesta tokaisemalla reippaasti 'suomalaiset vihaavat toisiaan'.
No Sanna itse vihaa kotimaataan niinkuin kaikki vassarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiä ihmisiä täällä on.
Täällä on koko kirjo ihmisiä. Ei vain tyhmiä.
Täällä on viime syksystä pyörinyt se Niemelöiden kiusaajaporukka tai hovi, joka kiusaa niitä, joita narsistit ovat milloin mistäkin syystä osoittaneet sormellaan.
Työn orja sorronyöstä nouse, maan ääriin ( jopa kauemmaksikin) kuuluu kutsumus. Ps. tää on viime ponnistus.
Minulta eka sivulla pari nimettömänä.
En tarkastanut ovatko vielä vaiko jo kiusaliputettu. Joku sàbotoi minua jatkuvasti silläkin tapaa. Äskettäin kipinöivää ràivoa täynnä oleva mt case kirjoitti kommenttini perään 'orgasmiton insesti lêsbo'. Epäilen paikkakuntalaista, jota en tunne, mutta hän jstn syystä vihaà minua. Hyvää huomenta.
E/OgE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiä ihmisiä täällä on.
Täällä on koko kirjo ihmisiä. Ei vain tyhmiä.
Täällä on viime syksystä pyörinyt se Niemelöiden kiusaajaporukka tai hovi, joka kiusaa niitä, joita narsistit ovat milloin mistäkin syystä osoittaneet sormellaan.
Ilkeitä päihdeongelmaisia luusereita ja vanhoja prostituoituja. Melkoinen hovi, isäntänsä ja emäntänsä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Se on just noin. Kun ite on sössinyt asiansa, niin ei kestä, että muilla menis hyvin. Tai sitten on muuten vaan kokovartalokyrpä. Tai kännissä ja läpällä.
Koitappas olla asiakaspalvelussa niin sitte vasta tiedät mitä on todella ilkeät ihmiset. Ite otin loparit kun en vaan jaksanut enää. Jaksoin sentään 28 vuotta. Ennätys oli kaiketi että yksi lopetti jo puolen tunnin jälkeen kun totesi että ei tää oo normaalia. Näin Stockmannilla.
Olen hetero vela, en tekemisissä lasten kanssa työn tai vapaa-ajan kautta.
Miten voisin inséstin harjoittaja olla?
Tätä harjoitetaan tietyn uskonnollisen liikkeen sisällä, valtion salaisuus. 🤫
Rikøssyyte alkaa olla ainoa vaihtoehto.
Minulla on hyvin vahva epäilys, ketkä näitä kunnianloukkauksia tuntemattomalle
kirjoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on just noin. Kun ite on sössinyt asiansa, niin ei kestä, että muilla menis hyvin. Tai sitten on muuten vaan kokovartalokyrpä. Tai kännissä ja läpällä.
Koitappas olla asiakaspalvelussa niin sitte vasta tiedät mitä on todella ilkeät ihmiset. Ite otin loparit kun en vaan jaksanut enää. Jaksoin sentään 28 vuotta. Ennätys oli kaiketi että yksi lopetti jo puolen tunnin jälkeen kun totesi että ei tää oo normaalia. Näin Stockmannilla.
Tuliko húorittelua tai tàppôuhkauksia?
Kerro muutama esimerkki. E
Käytöstavat ja empatia ovat kuolleet.
Kun todellisuus jatkaa luisumista kohti katastrofia eikä yksilö pysty estämään tätä vaikka haluaisi, hän katkeroituu ja äksyilee muille.
Vasemmistolainen palsta, tulokset puhuvat puolestaan
Vierailija kirjoitti:
Sinö se vasta ilkeä olet, kun teet tällaisia aloituksia, joissa syyllistätä kaikki palstalaiset ilkeiksi.
Tämä ei minulta. Komppasin aloittajaa.
Kiitos peukkusateesta.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin sen tiesi kertoa amerikkalaiselle yleisölle late night show:ssa tässä taannoin kun häneltä kysyttiin suomalaisuudesta tokaisemalla reippaasti 'suomalaiset vihaavat toisiaan'.
Sanna itse on toinen ääripää. Hän rakastaa kaikkia ja on kaikille ystävällinen?
Ei täällä ole mikään pakko notkua lietsomassa omaa mielipahaansa ja sitten vinkua siitä.
Keksii muuta tekemistä.
Ja aina voi perustaa oman palstan, missä pelkkiä yksisarvisia ja päivänkakkaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko húorittelua tai tàppôuhkauksia?
Kerro muutama esimerkki. E
Ei tarvi olla asiakaspalvelussa, kaverit riittää. Narsistin käskystä pahoinpitelevät fyysisesti ja henkisesti, huutelevat perään ja sylkevät päin naamaa.
Tämne pesiytynyt kyllä Suomen empatiakyvyttömimmät ja sairaimmat hmiset.
Ei kannata viettää aikaansa pahuuden pesäkkeesdä.
Kos löydän jonkun kivan ketjun, niin se pilataan hetkessä ilkeillä ka oksettavilla, sairailla jutuilla.