Onko teinit tyhmentyneet
Viikossa tapahtunutta
- teinipoika etuilee kassalla, ei siirry jonon hännille vaikka huomautan asiasta rauhallisesti ja ohjeistan odottamaan, vaan soittaa suutaan: mene sinä piip
- teinipoika juoksee kadulla takanani, ohittaa huonosti ja törmää minuun, melkein kaadun, olisi tullut pahaa jälkeä, poika ei edes pysähdy tai pyydä anteeksi,
- teinityt polttaa tupakkaa kaupan oven edessä, eivät väistä sivummalle vaikka pyydän että tekisivät tilaa, vaan nauravat ja huutavat v---- mene pois,
- teinipoikien iso porukka kulkee kahdeksan pojan voimin riviin levittäytyneenä kaupan edessä eivätkä väistä vaikka näkevät että kävelen hitaasti ja varovasti jäisellä kadulla,
- ostoskeskuksessa teinit kiljuvat suoraan korviin, tönivät ja kuvaavat muita ihmisiä.
En ymmärrä miten nuo teinit on kasvatettu vai onko ollenkaan?
Kommentit (4)
En ole havainnut moista, teinit ovat käyttäytyneet kunnioittavan asiallisesti minua kohtaan.
Pakko sanoa kun itse olen ollut vuosia asiakaspalvelussa töissä, niin kyllä on kaikki ihmiset tyhmentyneet. Myös aikuiset, niin avuttomia nykyisin.
Älyä ei ole sen enempää kuin ennenkään, mutta käytöstavat ovat huonontuneet ja ihan kaiken ikäisillä.
Kuvaamista lukuunottamatta ihan samaa kuin 30 vuotta sitten.