Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teinit tyhmentyneet

Vierailija
06.03.2026 |

Viikossa tapahtunutta 

- teinipoika etuilee kassalla, ei siirry jonon hännille vaikka huomautan asiasta rauhallisesti ja ohjeistan odottamaan, vaan soittaa suutaan: mene sinä piip 

- teinipoika juoksee kadulla takanani, ohittaa huonosti ja törmää minuun, melkein kaadun, olisi tullut pahaa jälkeä, poika ei edes pysähdy tai pyydä anteeksi, 

- teinityt polttaa tupakkaa kaupan oven edessä, eivät väistä sivummalle vaikka pyydän että tekisivät tilaa, vaan nauravat ja huutavat v---- mene pois, 

- teinipoikien iso porukka kulkee kahdeksan pojan voimin riviin levittäytyneenä kaupan edessä eivätkä väistä vaikka näkevät että kävelen hitaasti ja varovasti jäisellä kadulla, 

- ostoskeskuksessa teinit kiljuvat suoraan korviin, tönivät ja kuvaavat muita ihmisiä. 

En ymmärrä miten nuo teinit on kasvatettu vai onko ollenkaan? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamista lukuunottamatta ihan samaa kuin 30 vuotta sitten.

Vierailija
2/4 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole havainnut moista, teinit ovat käyttäytyneet kunnioittavan asiallisesti minua kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa kun itse olen ollut vuosia asiakaspalvelussa töissä, niin kyllä on kaikki ihmiset tyhmentyneet. Myös aikuiset, niin avuttomia nykyisin.

Vierailija
4/4 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyä ei ole sen enempää kuin ennenkään, mutta käytöstavat ovat huonontuneet ja ihan kaiken ikäisillä.