Miten vietät tätä perjantai-iltaa?
Mä olin ylitöissä. Tulin äsken kotiin, tilasin ruokaa kotiin ja alan katsoa Voicea.
Kommentit (42)
Olen vielä työmatkalla, junassa. Kotiinpäin sentään. Mies kipeenä. Pitää käydä kuulemma ostamassa vessapaperia kotimatkalla. Olen sit kotona pitkälti ysin jälkeen. Että vietä siinä nyt sitten iltaa... käytän koitan ulkona, ruokin kissat ja koomaan telkan ääressä, kun en halua tsrtuttaa itseeni miehen tautia.
Ai onko nyt perjantai?
Kun on kaksi viikkoa oltu koko perhe kotona, ensin hiihtolomalla, ja sitten sairauslomalla (flunssa), niin ei enää tiedä, mikä viikonpäivä on menossa.
Katselen ampumahiihtoa, avasin Scarlet -punkkupullon (lämmin suositus) ja laitoin pakastepizzan uuniin. Koirat kuivattelee huonosti lämmitetyssä saunassa ja kissa, on se täällä jossain.
Sairaudesta toipuen. Mietin tilaisinko robolla ruokaa vai onko mulla tarpeeksi. Ruokahalu on ollut huono.
Katson jääkiekkoa,otan "pohjia"ja lähden pelin jälkeen baariin vetäsemään lärvit..
Jännän äärellä. Lomitan. Esteri saattaa poikia tai sitten ei. Toivottavasti ei kun en ole ammattilainen. Syön suklaata, juon kahvia ja juttelen Esterille.
Voice of Finland on täälläkin ohjelmassa. Ehkä siinä sivussa palstailen ja iltapalaa pitäisi laittaa.
Voice of Finland ottaa niin aivoon. Mies huudattaa sitä täysillä. En kestä! Pakko kestää kun en omista peltoreita. Sori, ei ole mun juttu. Ostin Lidlistä tummia sämpylöitä ja syön yhden maksamakkaran kera. Minne hevelettiin Snellmannin kevyt maksamakkara on kadonnut? Piti ostaa tavallista. Yritän katsoa Erikoisjoukkoja vaikka toisessa telkkarissa kiljukauloja..
Naukkailen GT:tä ja kuuntelen musiikkia.