Pitkän parisuhteen seksi .
Jotain pitäisi keksiä että alkaisi seksi kiinnostamaan, ja tulisi vaihtelua siihen perinteiseen panoon joka kestää sen 5 minuuttia .normi kuvio illan aikana yleensä kysyn että kävisikö seksin harrastaminen kun yleensä vaimolla puhelin vie kaiken huomion. vielä on ongelmana luonamme asuva aikuinen poikamme jonka vuoksi ei oikein voi vapaasti olohuoneessa esim. aikuisviihdettä katsella josta voisi virikettä saada peti puuhiin, saatikka nakuna olla. jos sitten kaiken saa siihen pisteeseen että mamman saa makuuhuoneeseen ja luopumaan luurista niin ollaan jo hieman voiton puolella. vielä pitää saada keskittymään tuleviin juttuihin, mutta vieläkin siinä hetkessä saattaa alkaa miettimään vaikka että mitähän huomenna laitetaan ruokaa.kun lopulta päästään aloittamaan puuhat niin hierotaan sieltä täältä, vaimo hieroo kullia ja minä pillua hieronta öljyllä hetken aikaa ja sitten vakio takaapäin pano .vaimo laukeaa yleensä nopeasti ja toteaa että se oli siinä ja alkaa nukkumaan. itsellä jää useasti kuti piippuun mutta ei se vaimoa kiinnosta. hyviä vinkkejä kaivataan miten voisi saada jotain erilaista näihin hommiin. suu seksi ja peppu hommat ei vaimoa kiinnosta. että silleen!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me eletään hekumallista aikaa nyt n. 50-vuotiaina ja 25v yhdessä. Naisena mulla selvästi tapahtui joku seksuaalinen vapautuminen kun lapset aikuistui.
Tätä edeltävästi oli pienehkö kriisinpoikanen, jossa mietittiin meidän suhdetta ja seksiä.
Nyt on kokeilussa vaikka mitä toimintaa ja lelua, joihin olen aiemmin suhtautunut epävarmasti.
Olen tullut myös siihen tulokseen, että en tästä nuorene tai kaunistu. Olen oppinut hyväksymään oman hieman muhkean kehoni. Nuorena, hoikkana, nättinä ajattelin aina olevani liian lihava. Miksi hitossa? Kroppa on nautintoa varten ja haluan antautua sille estoitta. Minussa on edelleen fyysisiä puolia, joita puolisoni arvostaa ja himoitsee, keskityn näihin ajatuksiin jos läskiahdistus yrittää iskeä.
Puolisolla on siniset pillerit ja hyvä niin.
Uudenlaista leikkisyyttä on tullut meidän sänkyyn ennen muuta oman henkisen vapautumiseni myötä.
Kannattaa oikeasti vähän pohtia omia asenteitaan ikääntyvänä naisena. Suosittelen kaikille. Voi löytyä paratiisi.
Tiedostan olevani onnekas- minulla on mies, joka on aivan upea henkisesti ja fyysisesti. (Kyllä dad bod on kuuma). Ja yhteys vaan paranee iän myötä. Toteutellaan nyt niitä haaveita jotka jäi toteuttamatta nuorempana.
Tai sit mulla on vaan joku hormoonihäiriö, kun käyn kuumana koko ajan. Ei sillä, aika altiivista meillä on ollut aina. Ja lapsiaikana aika rutiinimenoa.
Onnekas ja kiitollinenHarva mies jaksaa viisikymppiseksi odottaa seksittömässä liitossa, jos se naisen seksuaalisuus sieltä jostain ehkä löytyisikin. Kun usein käy vielä niin, että se vähäinenkin halu tuossa kohtaa romahtaa. Ei aina, kuten kohdallasi.
No tuskin se seksi odottamalla tulee ja etsimättä löytyy. Mitä ihmeen miesvässyköitä?
Suhde kuntoon. Hormonit kuntoon. Naisen ylirasitus kuntoon.
Kyllä tulee, jos on joskus ollut.
Joo, ja voi olla niin, että toinen muuttuu ja kasvaa, mutta toinen ei.
Miten nämä sovitat yhteen?