Mikä niissä itsepalvelukassoissakin jo pelottaa?
Kommentit (104)
Ei ihme että ei oo töitä kun suomalaiset lampaat haluaa tehdä kaiken itse. Ja näkyykö se henkilökunnan vähentäminen tuotteiden hinnoissa? EI. Kauppias kääri vaan kovemmat katteet.
Mene aina oikealle kassalle = tuet suomalaista työtä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota, mutta boikotoin siksi että ihmisillä olisi työtä.
Höpön höpön. Olet muutosvastarintainen mummo joka ei uskalla käyttää korttia ja itsepalvelukassaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsepalvelukassat voisivat antaa minimaalisen 0,1% alennuksen loppusummasta niin varmasti kitupiikkejä alkaa kiinnostamaan.
Jonot perinteisille kassoille lyhenisivät ja näätä käyttäisi asiallisesti käyttäytyvät asiakkaat, jotka maksavat ostoksensa omilla rahoillaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsepalvelukassat voisivat antaa minimaalisen 0,1% alennuksen loppusummasta niin varmasti kitupiikkejä alkaa kiinnostamaan.
Ei me niiden käyttäjät kaivata sinne yhtään enempää eläkeläisiä sekoilemaan. Homma menee nyt juuri hyvin kun ei yleensä tarvitse jonottaa sekuntiakaan kolikonkaivelijamummojen perässä.
Toivottavasti jengi jatkaa varastamista itsepalvelun kautta niin paljon, että niistä luovutaan kokonaan.
Ihmisille töitä ja koneet ..ttuun!
Kaupan kassana oleminen on juuri sellainen naisvaltainen paskatyö joista on syytäkin päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että ei oo töitä kun suomalaiset lampaat haluaa tehdä kaiken itse. Ja näkyykö se henkilökunnan vähentäminen tuotteiden hinnoissa? EI. Kauppias kääri vaan kovemmat katteet.
Persu vasta 22. jonossa. Ihkua.
Vierailija kirjoitti:
Käteinen ei käy. Maksan käteisellä.
Laputet ei käy, tölkkipantit ei käy , kaljat ei käy, siis ostan jäätelötötterön ja testaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonot perinteisille kassoille lyhenisivät ja näätä käyttäisi asiallisesti käyttäytyvät asiakkaat, jotka maksavat ostoksensa omilla rahoillaa.
Minulla on mummolle ikävä uutinen, Kekkonen on kuollut.
Eihän niissä mitään peljättävää ole, mutta kun ostosten käsittelytasot ovat polven korkeudella, niin minua huolestuttaa se, että kestääkö selkäni kumartelua ja miltä se sivullisistakin näyttää. Olen vajaat 2 metrinen, reilut 100 kg ja 80+ v. mieshenkilö.
Kyllä mun lähiprismassa on yhtä paljon miehiä kassana
Vierailija kirjoitti:
Mummot tykkää jonottaa. Ja tietysti on tärkeää että saa horista kuulumisia ja omia vaivoja kassaneidille.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassana oleminen on juuri sellainen naisvaltainen paskatyö joista on syytäkin päästä eroon.
Mä arvostan sitä ystävillästä ja mukavaa kassaa, joka moikkaa ja hymyilee. Tulee hyvä mieli itsellekin. Ja ottakaa nyt huomioon, että joillekin se kassa voi olla päivän ainoa ihmiskontakti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun lähiprismassa on yhtä paljon miehiä kassana
En ole koko elämäni, 59 v, aikana käynyt marketissa jossa olisi yhtä paljon mies- ja naiskassoja. Köyn kaupassa 5 krt viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan sama mitä teet. Kauppa vähentää joka tapauksessa ihmisten tekemää työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu vasta 22. jonossa. Ihkua.
Mitä persua tässä nyt on😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kassalla voi tehdä muutakin työtä kuin hinnoittelua, esim varmistaa että kukaan ei varasta tai sitten auttaa vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä arvostan sitä ystävillästä ja mukavaa kassaa, joka moikkaa ja hymyilee. Tulee hyvä mieli itsellekin. Ja ottakaa nyt huomioon, että joillekin se kassa voi olla päivän ainoa ihmiskontakti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kassalla voi tehdä muutakin työtä kuin hinnoittelua, esim varmistaa että kukaan ei varasta tai sitten auttaa vanhuksia.
Anteeksi, miten kassa voi hinnoitella tai auttaa vanhuksia?
Vie kassaneitien työpaikat! Menen aina kassaneidin kassalle missä saan iloisen moikkauksen ja hyvät päivänjatkot 👍 Autolle kävelen kevein askelin ja sydän pamppaillen. Päivän paras hetki 🤗
M39