Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä niissä itsepalvelukassoissakin jo pelottaa?

Vierailija
06.03.2026 |

Vaikka eihän se minulta pois ole, päinvastoin.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kassaneitien työpaikat! Menen aina kassaneidin kassalle missä saan iloisen moikkauksen ja hyvät päivänjatkot 👍 Autolle kävelen kevein askelin ja sydän pamppaillen. Päivän paras hetki 🤗

M39

Vierailija
22/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että ei oo töitä kun suomalaiset lampaat haluaa tehdä kaiken itse. Ja näkyykö se henkilökunnan vähentäminen tuotteiden hinnoissa? EI. Kauppias kääri vaan kovemmat katteet. 

Mene aina oikealle kassalle = tuet suomalaista työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota, mutta boikotoin siksi että ihmisillä olisi työtä.

Höpön höpön. Olet muutosvastarintainen mummo joka ei uskalla käyttää korttia ja itsepalvelukassaa. 

Vierailija
24/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelukassat voisivat antaa minimaalisen 0,1% alennuksen loppusummasta niin varmasti kitupiikkejä alkaa kiinnostamaan.

Jonot perinteisille kassoille lyhenisivät ja näätä käyttäisi asiallisesti käyttäytyvät asiakkaat, jotka maksavat ostoksensa omilla rahoillaa.

Vierailija
25/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelukassat voisivat antaa minimaalisen 0,1% alennuksen loppusummasta niin varmasti kitupiikkejä alkaa kiinnostamaan.

Ei me niiden käyttäjät kaivata sinne yhtään enempää eläkeläisiä sekoilemaan. Homma menee nyt juuri hyvin kun ei yleensä tarvitse jonottaa sekuntiakaan kolikonkaivelijamummojen perässä.

Vierailija
26/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jengi jatkaa varastamista itsepalvelun kautta niin paljon, että niistä luovutaan kokonaan.

Ihmisille töitä ja koneet ..ttuun!

Vierailija
27/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassana oleminen on juuri sellainen naisvaltainen paskatyö joista on syytäkin päästä eroon. 

Vierailija
28/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että ei oo töitä kun suomalaiset lampaat haluaa tehdä kaiken itse. Ja näkyykö se henkilökunnan vähentäminen tuotteiden hinnoissa? EI. Kauppias kääri vaan kovemmat katteet. 

Persu vasta 22. jonossa. Ihkua.

Vierailija
29/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteinen ei käy. Maksan käteisellä.

Laputet ei käy, tölkkipantit ei käy , kaljat ei käy, siis ostan jäätelötötterön ja testaan.

Vierailija
30/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonot perinteisille kassoille lyhenisivät ja näätä käyttäisi asiallisesti käyttäytyvät asiakkaat, jotka maksavat ostoksensa omilla rahoillaa.

Minulla on mummolle ikävä uutinen, Kekkonen on kuollut. 

Vierailija
31/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niissä mitään peljättävää ole, mutta kun ostosten käsittelytasot ovat polven korkeudella, niin minua huolestuttaa      se, että kestääkö selkäni kumartelua ja miltä se sivullisistakin näyttää. Olen vajaat 2 metrinen, reilut 100 kg ja 80+  v. mieshenkilö.

Vierailija
32/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun lähiprismassa on yhtä paljon miehiä kassana

Vierailija
33/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummot tykkää jonottaa. Ja tietysti on tärkeää että saa horista kuulumisia ja omia vaivoja kassaneidille. 

Vierailija
34/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassana oleminen on juuri sellainen naisvaltainen paskatyö joista on syytäkin päästä eroon. 

Mä arvostan sitä ystävillästä ja mukavaa kassaa, joka moikkaa ja hymyilee. Tulee hyvä mieli itsellekin. Ja ottakaa nyt huomioon, että joillekin se kassa voi olla päivän ainoa ihmiskontakti.

Vierailija
35/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun lähiprismassa on yhtä paljon miehiä kassana

En ole koko elämäni, 59 v, aikana käynyt marketissa jossa olisi yhtä paljon mies- ja naiskassoja. Köyn kaupassa 5 krt viikossa. 

Vierailija
36/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aivan sama mitä teet. Kauppa vähentää joka tapauksessa ihmisten tekemää työtä. 

Vierailija
37/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu vasta 22. jonossa. Ihkua.

Mitä persua tässä nyt on😂

Vierailija
38/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kassalla voi tehdä muutakin työtä kuin hinnoittelua, esim varmistaa että kukaan ei varasta tai sitten auttaa vanhuksia.

Vierailija
39/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä arvostan sitä ystävillästä ja mukavaa kassaa, joka moikkaa ja hymyilee. Tulee hyvä mieli itsellekin. Ja ottakaa nyt huomioon, että joillekin se kassa voi olla päivän ainoa ihmiskontakti.

Vierailija
40/104 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kassalla voi tehdä muutakin työtä kuin hinnoittelua, esim varmistaa että kukaan ei varasta tai sitten auttaa vanhuksia.

Anteeksi, miten kassa voi hinnoitella tai auttaa vanhuksia?