Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkälainen on se tavallinen mies teidän silmissä joka ei saa sitä naista?

Vierailija
06.03.2026 |

Kun näitä ulinoita lukee miehenä niin tulee olo että täytyy olla melkoinen peikko kyseessä se joka tuntee itsensä tavalliseksi mieheksi, mutta ei silti saa naista. Yrittänyt tavallisena miehenä udella tätä monilta esim Tinder mätseiltä. Kun näin itseni hyvinkin tavallisena nelikymppisenä miehenä tuntevana, maaseudun peräkylällä asuvana, alle 170cm amiksena, vakityössä, kolmen lapsen isä, itsestäni hyvää huolta pitävänä (normaalipainoinen, syö terveellisesti, ei polta, ei juuri juokkaan, liikuntaa lähes joka päivä, käy kerran kuussa parturissa ja kaikki muukin niinkuin perus edellytykset vaatii) nii on niitä naisia kuitenkin yllättävän paljon ja todella kauniita, hoikkia ja kouluttautuneita sillä tavalla että hetkessä olisin varattu, mutta syy on enemmänkin itsessäni että jarruttelen ja naiset sitten turhautuvat kun ei kaikesta huolimatta sitä suhdetta kuitenkaan synny, vaikka ovat kyllä halunneet selkeästi, moni on kysellyt uudestaankin että voitaisko kuitenkin vielä yrittää, mutta siltikään ei. Eli minkälaisia ovat ne tavalliset miehet sitten? 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei ole kovin kiinnostunut kenestäkään tai naisista ylipäätään. Olis kiva, jos olis joku, muttei kiinnosta sen enempää asialle tehdä. Ujohko ja sosiaalisesti jäykkä.

Vierailija
22/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellaisia kun se yksi bussikuski joensuusta vai missä pohjoisessa nyt asuikaan. Tai nämä hesarin artikkelin pojat jotka vinkuvat kun eivät saa baarista ilmaista pillua.

Miten kertoa ettet lukenut kyseistä artikkelia lukematta kyseistä artikkelia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo enkä uskalla lähestyä naisia. Ulkonäköä kyllä on mutta ei tule sanaa suusta

Vierailija
24/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen joka ei ole sosiaalisesti kovin avoin tai supliikki. Jonka seurassa on vähän rasittavalla tavalla jännittynyt jähmeä tunnelma.

Tämä! Eikä tarvitse olla edes supliikki, kunhan osaa keskustella. Pieni alun jännityskään ei haittaa, jos kykenee rentoutumaan  juttelun aikana.

Joidenkin seurassa tulee jäätävän rasittava tunnelma, mitä on vaikea selittää. Jos aikuinen ihminen ei kykene keskustelemaan vaivautumatta, ja aiheuttmatta ahdistavan ilmapiirin, mikään ulkonäkö, status tmv ei auta. Tuskin parisuhteessakaan tuollainen henkilö kykenee olemaan täysin luonteva ja rento.

Olen tavannut tällaisia miehiä, ja tunnenkin joitakin. Jotkut ovat todella hyvännäköisiä, niitä pitkiä ja komeita. Eivät silti löydä parisuhdetta. 

Tähän voin samaistua. Tiedän että keskustelutaito on varmasti se vahvin ominaisuuteni ja tiedän että se on iso asia. Olen esim kuullut monien naisten suusta sanat, "sun kanssa voi puhua ihan mistä vain, en ole koskaan kenenkään miehen kanssa puhunut tällä tavalla". Sitten tottakai fiksuus, ei itselleni tule koskaan mieleenkään mikään dickpick jutut. Ap

Vierailija
25/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miesten" harrastukset ja vähän tylsä ja introvertti. Menee mukana jossain miesten kaveriporukassa eikä ole hylkiö mutta ei oikeastaan pysty kahdenkeskisiin ihmissuhteisiin. Ei vaikuta omaavan henkilökohtaista tunne-elämää tai muuta tarttumapintaa jotta voisi luoda intiimiä suhdetta. 

Vierailija
26/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miesten" harrastukset ja vähän tylsä ja introvertti. Menee mukana jossain miesten kaveriporukassa eikä ole hylkiö mutta ei oikeastaan pysty kahdenkeskisiin ihmissuhteisiin. Ei vaikuta omaavan henkilökohtaista tunne-elämää tai muuta tarttumapintaa jotta voisi luoda intiimiä suhdetta. 

Kyllä pystyy kahdenkeskisiin ihmissuhteisiin. Mutta ei varmastikaan sinun kanssa joka olettaa tutustumatta.

Vierailija
27/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle se että puhuu naisten "saamisesta" on ehdoton ei, oli mies millainen hyvänsä.

Samaa olin tulossa toteamaan, että "saada naista" Joo heippa. Eiköhän se ole sukupuolesta ja suuntautumisesta riippumatta ole että sopivaa ei löydy.

Vierailija
28/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset miehet saavat itselleen naisen, ei ongelmia. Ne jotka eivät saa, ovat joko ulkonäöltään vastemielisiä ja käytökseltään häiriintyneitä että naisen saaminen muuttuu mahdottomaksi. Tavallisella miehellä ei ole mitään vaikeuksia saada naista, vaimoa eikä perustaa perhettä sekä saada lapsia. 

On hetkiö, jolloin koen itseni hyvin erikoiseksi mieheksi. 

Minulla ei koskaan ole ollut mitään hankaluutta muodostaa kaveruuksia ja ystävyyksiä naisten kanssa tai toimia heidän kanssa yhdessä mm. opiskelken yliopistolla alaa , jossa meitä oli noin 47% miehiä naisia 53%)  olla vuosia työyhteisössä, jossa on ehkä jako on suunnilleen sana, miehiä vähän enempi mutta nuoremnat "alani tekijät" enempi naisia. 

Harrastuksissani olen kohdannut ja tavannut niin naisua kuin miehiä. 

Silti oma kohralo on ollut pysyä sinkkuna. En valita mutta aina joskus käy mielessä, että olenko jotenkin pipi päästäni kun en tajua miksi juuri oma kohtaloni on ja on olut ikisinkun osa.

Moneenki kaveriisi olet ollut ihastunut? Entä toisin päin? Voisko sulla ollut jäänyt jotain huomaamatta? 

Kiiitos komnentistasi varmasti on jäänyt jotain huomaamatta. - En ole pitänyt kirjaa kavereista, joihin olen ihastunut. Ihastua kun voi monella tapaa..  

Ja kyllä itsekin olen joutunut päättämään orastavan parisuhteen - Tämä nyt vain täydennyksenä, ettei tule kuvaa, että olisin valmis kenen tahansa kans parisuhteeseen.

Vierailija
29/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähänkin pystyn samaistumaan. Toki niitä harrastuksia pitää olla, mutta empaattisuutta sitten tarvitaan naista kohtaan. Itselläni ei kauheasti ole niitä miehisiä harrastuksia, en ole kiinnostunut laittamaan autoja, en metsästä, en kalasta, en harrasta päivät pitkät jotain penkkiurheilua, en pelaa. Kiinnostaa lähinnä itsestäni huolehtiminen ja liikunta sen suhteen. Mäntsää täydellisesti monen naisen kanssa. Ap

Vierailija
30/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oletkin varmaan aika tavallinen mies. Moni mies kuitenkin tekee päätelmän, että jos he eivät ole "alfoja" niin he ovat tavallisia miehiä. Vaikka hygieniataso, elämäntavat, sosiaaliset taidot ja persoona olisivat aivan hirveällä tasolla. 

Vierailija
31/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletkin varmaan aika tavallinen mies. Moni mies kuitenkin tekee päätelmän, että jos he eivät ole "alfoja" niin he ovat tavallisia miehiä. Vaikka hygieniataso, elämäntavat, sosiaaliset taidot ja persoona olisivat aivan hirveällä tasolla. 

Mikä juttu tämä huono hygienia oikein on? En ole missään törmännyt normaaleihin valkokaulustyössä oleviin ihmisiin, joilla olisi hygieniatason kanssa ongelmia.

Vierailija
32/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettava totuus on, että ihmiset pariutuvat parhaiten nuorina. Tämä ei koske vain naisia, vaikka tästä enemmän puhutaan. Minun tuttavapiirini pareista lähes kaikki ovat olleet yhdessä nuoresta. Jos paria ei ole silloin saanut tai on tullut ero, monet jäävät sinkuiksi tai päätyvät lyhyisiin tapailuihin.

Keski-ikäisenä rakastuminen ei noin vain tapahdu, vaikka mies olisi periaatteessa ok. Eikä lapsensa saanut aikuinen nainen yleensä halua suhdetta vain suhteen vuoksi. Kolme vierasta lasta ei myöskään houkuta useimpia.

Vika ei ole välttämättä sinussa vaan tilanteessa.

Lapset eivät ole useinkaan olleet este naisen näkökulmasta, eikä mikään muukaan, olen monta kertaa tuntenut oloa että nainen on selkeästi jo päättänyt että tuo mies otetaan ja olisivat olleet valmiita mihin vain. Mutta sitten esim pitkän välimatkan vuoksi ei ole ollut ymmärrystä siitä etten voi jättää lapsia ja yhtäkkiä muuttaa jonnekin todella kauas. Muuten todella hyviä mätsejä. Siksi ihmettelenkin minkälainen mies täytyy olla ettei muka löydä naista. Siitä olen samaa mieltä että lapset pitää tehdä mielellään alle 30v. Nelikymppiset lapsista haaveilevat miehet ovat nukkuneet onnensa ohi.

Mä luulen, että sä olet paremman näköinen kuin mitä itse luulet..Näitä miehiä näkee joskus, jotka on nuorina olleet taviksia ja vanhempina erottuvat oman ikäluokkansa miehistä ihan vain sillä, että ovat pysyneet fitteinä. 

Vierailija
33/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden ainakin 9000e kuussa tienaavan, omassa isossa talossa asuvan, pätevän ja lahjakkaan, sekä kaiken päälle ihan urheilullisen diplomi-insinöörisinkun, ihan komeakin. Ainoana ongelmana olen havainnut happaumuuden naisen saamattomuudesta, joka on johtanut jopa Tere Sammallahden fanitukseen, mutta se on seuraus eikä syy.

Vierailija
34/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta..Mä oon nainen ja asun maalla ja vaikka kysyntää on, ne miehet täällä on sellaisia, et heitä kiinnostaa koneet, autot, metsästys yms. 

Jos joku puhuisi muustakin, nousisi osakkeet kyllä hetkessä.

Vierailija
35/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä huono hygienia oikein on? En ole missään törmännyt normaaleihin valkokaulustyössä oleviin ihmisiin, joilla olisi hygieniatason kanssa ongelmia.

Olen ihmetellyt tätä kans. Hieltä haistaa sulkiksen jälkeen, mutta hallilla on suihkut sitä varten.

Vierailija
36/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähänkin pystyn samaistumaan. Toki niitä harrastuksia pitää olla, mutta empaattisuutta sitten tarvitaan naista kohtaan. Itselläni ei kauheasti ole niitä miehisiä harrastuksia, en ole kiinnostunut laittamaan autoja, en metsästä, en kalasta, en harrasta päivät pitkät jotain penkkiurheilua, en pelaa. Kiinnostaa lähinnä itsestäni huolehtiminen ja liikunta sen suhteen. Mäntsää täydellisesti monen naisen kanssa. Ap

Itseään peilaileva tukansukija ja salitrendipelle ei vaan ole kiinnostava. Sori siitä.

Vierailija
37/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt tätä kans. Hieltä haistaa sulkiksen jälkeen, mutta hallilla on suihkut sitä varten.

Ei vaihdeta sukkia ja alushousuja joka päivä, tahroja vaatteissa, hiusten pesu väli liian pitkä, suuhygieniassa puutteita (ei pestä aamuin illoin, hammaskiveä yms,)

Vierailija
38/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo enkä uskalla lähestyä naisia. Ulkonäköä kyllä on mutta ei tule sanaa suusta

Sun kaltaiset naisetkin jää usein yksin.  Jos joku niitä lähestyykin, ne ei saa sanaa suustaan tai pakenee.

Vierailija
39/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden ainakin 9000e kuussa tienaavan, omassa isossa talossa asuvan, pätevän ja lahjakkaan, sekä kaiken päälle ihan urheilullisen diplomi-insinöörisinkun, ihan komeakin. Ainoana ongelmana olen havainnut happaumuuden naisen saamattomuudesta, joka on johtanut jopa Tere Sammallahden fanitukseen, mutta se on seuraus eikä syy.

No eihän tuossa luettelossa ollut yhtään ns.parisuhdeominaisuutta?

Vierailija
40/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuulkaa, kyllä on olemassa miehiä, jotka eivät osaa p**settään pestä. Ihan nuoria ja koulutettujakin.