Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkälainen on se tavallinen mies teidän silmissä joka ei saa sitä naista?

Vierailija
06.03.2026 |

Kun näitä ulinoita lukee miehenä niin tulee olo että täytyy olla melkoinen peikko kyseessä se joka tuntee itsensä tavalliseksi mieheksi, mutta ei silti saa naista. Yrittänyt tavallisena miehenä udella tätä monilta esim Tinder mätseiltä. Kun näin itseni hyvinkin tavallisena nelikymppisenä miehenä tuntevana, maaseudun peräkylällä asuvana, alle 170cm amiksena, vakityössä, kolmen lapsen isä, itsestäni hyvää huolta pitävänä (normaalipainoinen, syö terveellisesti, ei polta, ei juuri juokkaan, liikuntaa lähes joka päivä, käy kerran kuussa parturissa ja kaikki muukin niinkuin perus edellytykset vaatii) nii on niitä naisia kuitenkin yllättävän paljon ja todella kauniita, hoikkia ja kouluttautuneita sillä tavalla että hetkessä olisin varattu, mutta syy on enemmänkin itsessäni että jarruttelen ja naiset sitten turhautuvat kun ei kaikesta huolimatta sitä suhdetta kuitenkaan synny, vaikka ovat kyllä halunneet selkeästi, moni on kysellyt uudestaankin että voitaisko kuitenkin vielä yrittää, mutta siltikään ei. Eli minkälaisia ovat ne tavalliset miehet sitten? 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia Alluja Vantaalta.

Vierailija
2/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosia Alluja Vantaalta.

No miltä se Allu näyttää ja kuinka käyttäytyy? Kertokaa nyt ihmeessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat ja henkilökohtainen hygienia puuttuu. Siinä kaksi.

Vierailija
4/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava totuus on, että ihmiset pariutuvat parhaiten nuorina. Tämä ei koske vain naisia, vaikka tästä enemmän puhutaan. Minun tuttavapiirini pareista lähes kaikki ovat olleet yhdessä nuoresta. Jos paria ei ole silloin saanut tai on tullut ero, monet jäävät sinkuiksi tai päätyvät lyhyisiin tapailuihin.

Keski-ikäisenä rakastuminen ei noin vain tapahdu, vaikka mies olisi periaatteessa ok. Eikä lapsensa saanut aikuinen nainen yleensä halua suhdetta vain suhteen vuoksi. Kolme vierasta lasta ei myöskään houkuta useimpia.

Vika ei ole välttämättä sinussa vaan tilanteessa.

Vierailija
5/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaisia kun se yksi bussikuski joensuusta vai missä pohjoisessa nyt asuikaan. Tai nämä hesarin artikkelin pojat jotka vinkuvat kun eivät saa baarista ilmaista pillua.

Vierailija
6/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se että puhuu naisten "saamisesta" on ehdoton ei, oli mies millainen hyvänsä.

Vierailija
7/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä sä niitä naisia ihan jonoksi asti löydät, mutta mun kriitereistä sä olet kyllä tosi kaukana.

Vierailija
8/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naista? 

Vierailija
9/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä sä niitä naisia ihan jonoksi asti löydät, mutta mun kriitereistä sä olet kyllä tosi kaukana.

Maaseudulla katsos 

Vierailija
10/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä kriteerisi. -eri 

Vierailija
11/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen joka ei ole sosiaalisesti kovin avoin tai supliikki. Jonka seurassa on vähän rasittavalla tavalla jännittynyt jähmeä tunnelma.

Vierailija
12/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset miehet saavat itselleen naisen, ei ongelmia. Ne jotka eivät saa, ovat joko ulkonäöltään vastemielisiä ja käytökseltään häiriintyneitä että naisen saaminen muuttuu mahdottomaksi. Tavallisella miehellä ei ole mitään vaikeuksia saada naista, vaimoa eikä perustaa perhettä sekä saada lapsia. 

Vierailija
13/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita miettiminen vaikka siitä että miksi exäsi on exä?

Vierailija
14/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava totuus on, että ihmiset pariutuvat parhaiten nuorina. Tämä ei koske vain naisia, vaikka tästä enemmän puhutaan. Minun tuttavapiirini pareista lähes kaikki ovat olleet yhdessä nuoresta. Jos paria ei ole silloin saanut tai on tullut ero, monet jäävät sinkuiksi tai päätyvät lyhyisiin tapailuihin.

Keski-ikäisenä rakastuminen ei noin vain tapahdu, vaikka mies olisi periaatteessa ok. Eikä lapsensa saanut aikuinen nainen yleensä halua suhdetta vain suhteen vuoksi. Kolme vierasta lasta ei myöskään houkuta useimpia.

Vika ei ole välttämättä sinussa vaan tilanteessa.

Lapset eivät ole useinkaan olleet este naisen näkökulmasta, eikä mikään muukaan, olen monta kertaa tuntenut oloa että nainen on selkeästi jo päättänyt että tuo mies otetaan ja olisivat olleet valmiita mihin vain. Mutta sitten esim pitkän välimatkan vuoksi ei ole ollut ymmärrystä siitä etten voi jättää lapsia ja yhtäkkiä muuttaa jonnekin todella kauas. Muuten todella hyviä mätsejä. Siksi ihmettelenkin minkälainen mies täytyy olla ettei muka löydä naista. Siitä olen samaa mieltä että lapset pitää tehdä mielellään alle 30v. Nelikymppiset lapsista haaveilevat miehet ovat nukkuneet onnensa ohi.

Vierailija
15/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen joka ei ole sosiaalisesti kovin avoin tai supliikki. Jonka seurassa on vähän rasittavalla tavalla jännittynyt jähmeä tunnelma.

Tämä! Eikä tarvitse olla edes supliikki, kunhan osaa keskustella. Pieni alun jännityskään ei haittaa, jos kykenee rentoutumaan  juttelun aikana.

Joidenkin seurassa tulee jäätävän rasittava tunnelma, mitä on vaikea selittää. Jos aikuinen ihminen ei kykene keskustelemaan vaivautumatta, ja aiheuttmatta ahdistavan ilmapiirin, mikään ulkonäkö, status tmv ei auta. Tuskin parisuhteessakaan tuollainen henkilö kykenee olemaan täysin luonteva ja rento.

Olen tavannut tällaisia miehiä, ja tunnenkin joitakin. Jotkut ovat todella hyvännäköisiä, niitä pitkiä ja komeita. Eivät silti löydä parisuhdetta. 

Vierailija
16/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset miehet saavat itselleen naisen, ei ongelmia. Ne jotka eivät saa, ovat joko ulkonäöltään vastemielisiä ja käytökseltään häiriintyneitä että naisen saaminen muuttuu mahdottomaksi. Tavallisella miehellä ei ole mitään vaikeuksia saada naista, vaimoa eikä perustaa perhettä sekä saada lapsia. 

On hetkiö, jolloin koen itseni hyvin erikoiseksi mieheksi. 

Minulla ei koskaan ole ollut mitään hankaluutta muodostaa kaveruuksia ja ystävyyksiä naisten kanssa tai toimia heidän kanssa yhdessä mm. opiskelken yliopistolla alaa , jossa meitä oli noin 47% miehiä naisia 53%)  olla vuosia työyhteisössä, jossa on ehkä jako on suunnilleen sana, miehiä vähän enempi mutta nuoremnat "alani tekijät" enempi naisia. 

Harrastuksissani olen kohdannut ja tavannut niin naisua kuin miehiä. 

Silti oma kohralo on ollut pysyä sinkkuna. En valita mutta aina joskus käy mielessä, että olenko jotenkin pipi päästäni kun en tajua miksi juuri oma kohtaloni on ja on olut ikisinkun osa.

Vierailija
17/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tavalliset miehet on juuri niitä joilla on mahdollisuus löytää naisystävä. Ne jotka ei löydä on jotenkin erikoisia.

Vierailija
18/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hetkiö, jolloin koen itseni hyvin erikoiseksi mieheksi. 

Minulla ei koskaan ole ollut mitään hankaluutta muodostaa kaveruuksia ja ystävyyksiä naisten kanssa tai toimia heidän kanssa yhdessä mm. opiskelken yliopistolla alaa , jossa meitä oli noin 47% miehiä naisia 53%)  olla vuosia työyhteisössä, jossa on ehkä jako on suunnilleen sana, miehiä vähän enempi mutta nuoremnat "alani tekijät" enempi naisia. 

Harrastuksissani olen kohdannut ja tavannut niin naisua kuin miehiä. 

Silti oma kohralo on ollut pysyä sinkkuna. En valita mutta aina joskus käy mielessä, että olenko jotenkin pipi päästäni kun en tajua miksi juuri oma kohtaloni on ja on olut ikisinkun osa.

Moneenki kaveriisi olet ollut ihastunut? Entä toisin päin? Voisko sulla ollut jäänyt jotain huomaamatta? 

Vierailija
19/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tavalliset miehet on juuri niitä joilla on mahdollisuus löytää naisystävä. Ne jotka ei löydä on jotenkin erikoisia.

Erikoinen löytää rinnalleen toisen erikoisen tai erikoisuudesta tykkäävän. Tavismies on kaikille hajuton, mauton ja kädenlämpöinen. Ihan ok kiva tyyppi, mutta ei ole kipinää.

Vierailija
20/64 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger-piirteisyys edesauttaa sinkkuutta. Silloin ei ehkä ole tavis enää.