Pikkulahja, josta ilahtuisit oikeasti?
Eli mitä 5-10 euron hintaista haluaisit saada?
Tietty aloittelen jokakeväistä mitä hoitajille lahjaksi vaiko ei mitään, mutta nyt vähän toiselta kantilta.
Itse ilahtuisin pienestä viini- tai likööripullosta. Tai suklaasta. Mutta oisko mitään tavaraa, jonka ilolla vastaanottais? En itse äkkiä keksi kun ehkä jotain keittiöjuttuja, patalappuja ei oo ikinä liikaa.
Kommentit (13)
Tylsyyden huippu! Ja niitä voi olla liikaa. Ja ovat kuitenkin väärän värisiä...
Suklaata - tummaa väh. 70% kaakaopitoisuudeltaan - nam!
Jotain kauniita ja laadukkaita lautasliinoja ja siihen vaikka jotain pientä lisäksi.
mutta ei tumma suklaa... Kaikki herkut olis mulle tervetulleita. =)
Patalappuja on jo liikaa, eli ei niitä!
Ainakin itse arvostan sellaisia lahjoja paljon enemmän kuin pientä krääsää.
Mietin vähän lisää, ja ilahtuisin kirjasta, vaikka hyvästä pokkarista. Tai blingbling-korvikset vaikka, siis nätit, mutta rihkamaa.
Kukista en välitä, kun harmittaa, kun ne mulla kuolee. Keittiössä meillä on mun viimeisen siivouspuuskan jäljiltä puutteita, tykkäisin jostain sievistä kipposistakin vaikka.
kirja
kukka
herkut
tee
koru (hopeisia saa välillä tosi halvalla)
kännykkäkoru
patalappu
kynttilä
kiva muki
kaunis purkki
pikku taulu
itse tehty leivonnainen
Perinteiset kukka, suklaa ja karkkiosasto kelpaa mainiosti ja patalaputkin olisi aika uusia...
Suklaakonvehteja
Kahvia
Kukkia
Pullaa
Mielummin jossain muualla kuin kotona, esimerkiksi jonkun mökillä, keskellä ei mitään. Kesällä. Sauna, laiturinnokka ja linnunlaulua. Yksin.
Lapset hyvässä hoidossa.
Tai
viikonloppu jossain kylpylän tyyppisessä paikassa, hyvää seuraa, ruokaa ja iltamenoja. Esimerkiksi Pärnussa voisi olla hyvä. Tämä nyt ei ehkä ole enää ihan pientä;)
Yrttitee, viinipullo, joku pieni kosmetiikkajuttu, kaunis kynttilä tm. aikaisemmin mainittu. Eniten kyllä ilahtuisin jonkun paikallisen käsityöläispienyrittäjän tuotteesta. Sellaisilla on tietysti hintansa, mutta jotain pientä voi löytää kympilläkin, ja minä ainakin osaisin arvostaa sitä.
villasukat/-lapaset, vartalovoide (ei paljoa tuoksua), käsi-/jalkavoide ( ei juuri tuoksua näihinkään).
Askartelutarvikkeet on mulle aina mieleen.
Joku erikoinen suklaa ilahduttaa myös.