Juoda vai ei tulevissa juhlissa?
Varmasti monen mielestä tyhmä kysymys, nyt se tuli todettua joten ei tosikoiden tarvitse enempää lukea.
Meidät puolisoni kanssa on kutsuttu juhliin. Toisin sanoen bileet, koko ilta yöhön saakka ja juomatarjoilulla.
Juhliin tulee ihmisiä, jotka eivät pidä minusta yhtään ja ovat aiemmin humalassa alkaneet minulle aukomaan päätään, haastamaan riitaa. En lähtenyt siihen mukaan, mutta välit meni poikki. En kuuntele sellaista.
No nyt sitten. Voi olla etten kestä olla siellä täysin selvinpäin. Muutenkin tekisi mieli hetkeksi heittää vapaalle, ja toiveena olisi etten olisi siellä noiden ihmisten kanssa missään tekemisissä.
Mutta jos he aloittavat taas, ja ollaan juotu, ei päästä sieltä pois ja fiilikset on sitten ihan down. Tarkoitus siis yöpyä siellä, paikka on kaukana kaikesta. He eivät jää yöksi, mutta varmasti ovat pitkälle yöhön siellä.
Että juoda vai ei? 😂
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai vedät kunnon tumut. Meinasitko selvinpäin tuota touhua katsella?
No silloin sieltä pääsisi autolla pois, jos alkavat aukoa taas päätään. Ap
No, sovi joku kyyti?
Lähde pois ennen kuin meno muuttuu ikäväksi. Tai et mene koko tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla hirveät sosiaaliset paineet ja turhaan. Jos mukana on ihmisiä aukomassa päätään onko heitä pakko jäädä kuuntelemaan? Onko tilaa niin vähän, ettet voi mennä hetkeksi ulos/parvekkeelle laskemaan kymmeneen tai vaan vaihtaa toiseen huoneeseen? Kun kerran haluat sinne mennä hyvien tyyppien vuoksi pysyttele vain hyvässä seurassa. Juo sen verran, että pystyt ajattelemaan ja toimimaan ja välttämään hankalat tilanteet. KUkaan tuskin seuraa, miten paljon juot ja miten humalassa olet.
Vaikutat tosi nuorelta ja päättämättömältä, vaikka voisit aivan hyvin ajatella haluatko kuluttaa elämäsi aikaa joidenkin idioottien seurassa. Voisit mennä kännäämään muuallekin.
Harhainen minäkuva, kaikki pyörii sen oman navan ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En kestä selvinpäin" on ehkä säälittävin perustelu ikinä.
Olen eri mutta bileissä joissa kaikki muut juo on aika rasittavaa olla selvänä. Ja jos haluaa muutaman ottaa niin ei pitäis olla kovin säälittävää.
Kyllä se on säälittävää, jos se tehdään tässä tarkoituksessa, mitä aloittaja kertoo. Hän ei kestä niitä ihmisiä selvinpäin. Se on ihan eri syy, kuin ottaa "muutama", koska haluaa niin tehdä.
Alas sieltä ristiltä ulisemasta, olet itse sinne kiivennyt ja lyönyt naulat ranteisiin.
Kaikki mitä tulee jos sanan jälkeen on mielikuvitusta.
Menet ja teet etukäteen pakosuunnitelman.
Ehkä nämä ihmiset ovat aikuistuneet sitten viime vuosikymmenen?
Kyllä vetäisin naamat ja rähinä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä se puoliso on näistä päiden aukojista?
Heillä on välit poikkk. Ap
Sit en ymmärrä miksi menette juhliin,jos ei ole kellään välit kunnossa. Vähän kuulostaa, että menette ihan riitaa haastamaan ja muka olette ihan siveyden sipuleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit en ymmärrä miksi menette juhliin,jos ei ole kellään välit kunnossa. Vähän kuulostaa, että menette ihan riitaa haastamaan ja muka olette ihan siveyden sipuleita.
Kellään?! Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtämään lukemaansa?
Mulle tuli kutsu eräisiin juhliin. Enkä halunnut mennä, niin kävin pomon luona varmistamassa et mulla on sillon töitä. Ja muutenkin kun itse olen jotain kestejä pitäny ja tiedän et jotkut eivät tule keskenään toimeen. Ratkaisin niin, etten kutsunut ketään niistä. Hah. Kemut oli mukavat, eikä ollu mitään tappeluita. Et kyllä jos juhliin on lähdössä ja tietää, et siellä on riitapukari meininkiä,niin siinähän ihan verta kerjää nenästä,jos on pakko mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kutsu eräisiin juhliin. Enkä halunnut mennä, niin kävin pomon luona varmistamassa et mulla on sillon töitä. Ja muutenkin kun itse olen jotain kestejä pitäny ja tiedän et jotkut eivät tule keskenään toimeen. Ratkaisin niin, etten kutsunut ketään niistä. Hah. Kemut oli mukavat, eikä ollu mitään tappeluita. Et kyllä jos juhliin on lähdössä ja tietää, et siellä on riitapukari meininkiä,niin siinähän ihan verta kerjää nenästä,jos on pakko mennä.
Heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään?! Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta oppia ymmärtämään lukemaansa?
Ai anteeks äikän ope. Mulla oli äikkä jotain kutosen luokkaa. Illatiivi,allatiivi,pillupullahiivatiivi.
Onko pakko mennä, jos ahdistaa jo etukäteen ja ennakoit nokkapokkaa. Itse en menisi, jos tiedossa porukkaa, jonka kanssa et tule toimeen. So simple.
No kumpi sua harmittaisi seuraavana päivänä enemmän: Se, että humalainen juhlaväki haukkui sua ja olit ylpeästi välittämättä selvinpäin vai se, että rähjäsit sammaltaen takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nämä ihmiset ovat aikuistuneet sitten viime vuosikymmenen?
Ihmiset taantuu lapsellisiksi humalassa. Tikusta asiaa ja riidan aihe vaikka keksitään jos ei sitä muuten saa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli keksit ns tekosyyn olla menemättä, kun olisit voinut vain sanoa ei.
Menemättä jättäminen, ns kiusaajat voittaa.
Ja nyt ap n pitäisi vangita itsensä kodinmuurien sisäpuolelle, kun muut ei osaa käyttäytyä?
Kunnon tumut vaan ja kotiin jos alkaa meno tympiä.