Juoda vai ei tulevissa juhlissa?
Varmasti monen mielestä tyhmä kysymys, nyt se tuli todettua joten ei tosikoiden tarvitse enempää lukea.
Meidät puolisoni kanssa on kutsuttu juhliin. Toisin sanoen bileet, koko ilta yöhön saakka ja juomatarjoilulla.
Juhliin tulee ihmisiä, jotka eivät pidä minusta yhtään ja ovat aiemmin humalassa alkaneet minulle aukomaan päätään, haastamaan riitaa. En lähtenyt siihen mukaan, mutta välit meni poikki. En kuuntele sellaista.
No nyt sitten. Voi olla etten kestä olla siellä täysin selvinpäin. Muutenkin tekisi mieli hetkeksi heittää vapaalle, ja toiveena olisi etten olisi siellä noiden ihmisten kanssa missään tekemisissä.
Mutta jos he aloittavat taas, ja ollaan juotu, ei päästä sieltä pois ja fiilikset on sitten ihan down. Tarkoitus siis yöpyä siellä, paikka on kaukana kaikesta. He eivät jää yöksi, mutta varmasti ovat pitkälle yöhön siellä.
Että juoda vai ei? 😂
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole mahdollisuutta lähteä yöksi kotiin? Taksilla tai joku hakee?
Sinuna olisi muuten mukava mennä, mutta olisi hyvä päästä pois tarvittaessa.
Ei ole. On niin kaukana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En kestä selvinpäin" on ehkä säälittävin perustelu ikinä.
Olen eri mutta bileissä joissa kaikki muut juo on aika rasittavaa olla selvänä. Ja jos haluaa muutaman ottaa niin ei pitäis olla kovin säälittävää.
Kyllä se on säälittävää, jos se tehdään tässä tarkoituksessa, mitä aloittaja kertoo. Hän ei kestä niitä ihmisiä selvinpäin. Se on ihan eri syy, kuin ottaa "muutama", koska haluaa niin tehdä.
"Voi olla etten kestä olla siellä täysin selvinpäin. Muutenkin tekisi mieli hetkeksi heittää vapaalle"
Vierailija kirjoitti:
No kumpi sua harmittaisi seuraavana päivänä enemmän: Se, että humalainen juhlaväki haukkui sua ja olit ylpeästi välittämättä selvinpäin vai se, että rähjäsit sammaltaen takaisin?
Jopas nyt. Ei mulla ole tapana rähjätä sammaltaen, en ole sellaista koskaan harrastanut. Viimeksi olin juonut, ja mulle alettiin siellä huutamaan, niin annoin huutaa ja kun lopetti, lähdin pois. Se heidän räyhääminen oli kuitenkin niin vakavaa, että siihen sivulliset tuli puuttumaan.
Nyt en vaan sellaista jaksa enää kuunnella, yhtään.
En tiedä ovatko aikuistuneet. Toivottavasti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nämä ihmiset ovat aikuistuneet sitten viime vuosikymmenen?
Ihmiset taantuu lapsellisiksi humalassa. Tikusta asiaa ja riidan aihe vaikka keksitään jos ei sitä muuten saa aikaiseksi.
No tämä. Nämä ovat vähän sellaisia ihmisiä, että alkuun päättävät varmaan olla sanomatta mitään, tai pyytävät jopa anteeksi aiempaa käytöstään. Sitten usean lasillisen jälkeen tulee se "hei anteeks mutta mun on nyt kyllä pakko sanoo että"..... Näin se viimeksikin meni. Alkuillasta anteeksipyyntö ja parin tunnin päästä sellainen rähinä, että sivulliset joutui puuttumaan...
Eivät ole koskaan minusta pitäneet, eikä se siitä varmaan muuksi muutu. Ap
Se voisi tehdä itsetunnolle hyvää mennä ja huomata jäävänsä henkiin.