Ei ole veronmaksajien asia lennättää turisteja sota-alueelta pois
Mitä menivät diktatuuriin, olisivat ottaneet rahaa niin paljon että pääsevät. Veroja ei kerätä tällaista varten.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän..Dubain kohdalla olosuhteet vaikuttaa aika helpoilta eli sieltä kuuluu itse suoriutua pois ( kyllä, on omakohtaista kokemusta pommi suojassa istumisesta ja raketti-iskuista, kun olin 20v ja reissussa). Sit jos ois oikeasti paha ja vaarallinen paikka, sieltä kuuluisi auttaa pois.
Mutta yhteiskunnan tarjoamat pommisuojat kyllä kelpasi? Verovaroja menee niihinkin🤔🤔
Tais mennä jonkun toisen maan kuin sen johon verojas maksat rahoista...seko
Eli vieraan maan yhteiskunnallisia palveluita voi silti käyttää aivan surutta😁😁
No toivottavasti ei Suomessakaan ketään käännytetä pois pommisuojista ulkomaslaisuudennnperusteella, jos se tarve tulee. Jos niin tehtäisi eri maissa, niitä sit noille paluulennoille oiskin tarvetta..Mut nyt voi istuu pommisuojassa kuten muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikäläisen veronmaksu loppui tähän. Vastedes teen pelkästään töitä pimeästi. En todellakaan ala vielä turistienkin kuluja makselemaan kaiken muun päälle.
Ethän sitten itsekään käytä yhteiskunnan palveluita?
En ainakaan lomalentojeni maksattamiseen.
Ehei, lakkaat joko kaikkien palveluiden käytön tai maksat kiltisti verosi. Et voi vain poimia rusinoita pullasta.
Miksi te naiset sitten vain loisitte miesten maksamilla veroilla, ettekä MENE _OIKEISIIN_ TÖIHIN?!
Ja ne julkisenpuolen loisinnat, käsien heiluttelut ja suun aukomiset verovaroilla 0-hyödyllä EI OLE oikeita töitä!
Oikeat työt tapahtuu yksityisellä sektorilla MARKKINAEHTOISESTI JA TULOSVASTUULLA.
Miksi te miehet ette osaa tehdä bisnestä, kun on ilman valtion tulonsiirtoja yksi sun toinen firma miinuksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän..Dubain kohdalla olosuhteet vaikuttaa aika helpoilta eli sieltä kuuluu itse suoriutua pois ( kyllä, on omakohtaista kokemusta pommi suojassa istumisesta ja raketti-iskuista, kun olin 20v ja reissussa). Sit jos ois oikeasti paha ja vaarallinen paikka, sieltä kuuluisi auttaa pois.
Mutta yhteiskunnan tarjoamat pommisuojat kyllä kelpasi? Verovaroja menee niihinkin🤔🤔
No toivottavasti ei Suomessakaan ketään käännytetä pois pommisuojista ulkomaslaisuudennnperusteella, jos se tarve tulee. Jos niin tehtäisi eri maissa, niitä sit noille paluulennoille oiskin tarvetta..Mut nyt voi istuu pommisuojassa kuten muutkin.
Eli yhteiskunnalliset palvelut ovat sittenkin ihan hyvä juttu😆😆
Olen samaa mieltä. Mutta valtion pitää auttaa heidät pois alueelta. Velaksi. Ja sen sitten maksaa joko vakuutusyhtiö tai matkustaja itse tai hänen tukijansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?Argumentoit nyt jotain itse keksimääsi vastaan. Meehän kouluun joutessas (;senkin yhteiskunta tarjoaa).
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Mutta valtion pitää auttaa heidät pois alueelta. Velaksi. Ja sen sitten maksaa joko vakuutusyhtiö tai matkustaja itse tai hänen tukijansa.
Onko mielestäsi oikein, jos poliisi tai palokunta lähettää sinulle laskun perässä?
Uskomatonta, että loppuun asti pitää hyysätä veronmaksajien rahoilla. Jee korotetaan veroja kun ei oo muuta vaihtoehtoa. Menoissa kun ei ole karsittavaa. Ihmisiä pitää myös kyyditä Dubaihin verovaroin, koska ovat sen tarpeessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?Argumentoit nyt jotain itse keksimääsi vastaan. Meehän kouluun joutessas (;senkin yhteiskunta tarjoaa).
Ei, oma argumenttini pohjaa siihen, että te kommentoijat olette ihan helvetin tyhmiä😆😆 Valitetta pelastuslennosta, mutta kenelläkään ei ole pätevää syytä, miksi se on väärin, eikä kukaan suostunut myöskään vastavuoroisesti luopumaan yhteiskunnan palveluista, jos ei veroja maksa😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne. Mutta jos lomalla töppäilee tai tapahtuu jotain, niin veronmaksajatko sen maksaa? Kunnon matkavakuutus pitäisi olla pakollinen. Ja uskon, että tuollaisen maihin matkustavalla sellainen on. Koko perheen kattava. Se korvaa sitten valtiolle eikä niin päin että valtio maksaa sen mikä kuuluu matkavakuutukseen. Matkavakuutuksen pitäisi olla pakollinen. Ennen sen sai ruksata kun osti valmis matkaa. Ne joilla ei jatkuvaa vakuutusta ollut.
Jos turistina lentoja vaadit niin ei sinulle vastata nyt ovat kyseessä lääkärit jotka määräävät sinulle tietyn valmistajan eli kotimaiseten ylihinnoiteltuja lääkkeitä näin nykyhallitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, oma argumenttini pohjaa siihen, että te kommentoijat olette ihan helvetin tyhmiä😆😆 Valitetta pelastuslennosta, mutta kenelläkään ei ole pätevää syytä, miksi se on väärin, eikä kukaan suostunut myöskään vastavuoroisesti luopumaan yhteiskunnan palveluista, jos ei veroja maksa😁😁
Voiko niille huudella sossupummi? Täällä on perusteltu asiaa. Miksi valtion pitää maksaa maksuja, jotka kuuluu matkavakuutukselle? Valtio voi järjestää lennot. Se on ok.
Tarkennuksena: biologinen isä on jostain päin Päiväntasaajan Afrikkaa. Iso pikimusta mies, jolla oli aivan valtava 35-senttinen mulkku, joka oli paksumpi kuin sidukka tölkki. Heti, ymmärsin, ettei tuo kondomiin mahdu, mutta päätin ottaa haasteen vastaan! Ja tekihän se nannaa! 😍 Joka työnnöllä kohdunkaula iski vastaan. Oma kokemukseni on, että kun miehen penis alkaa lähennellä 30 senttiä, niin se on seisokissa hieman pehmyt ja taipuisa, mutta tämä oli ihan kivikova! Eli kansainvälinen ja eksoottinen lausumistapa!
Nauranut nyt tässä miehelleni, että jos se mustan miehen lemmen valtikka ei olisi ollut niin hemmetin paksu, niin olisin antanut vain peppuun, mutta nyt joudutaan siis lapsen nimeä keksimään! 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos turistina lentoja vaadit niin ei sinulle vastata nyt ovat kyseessä lääkärit jotka määräävät sinulle tietyn valmistajan eli kotimaiseten ylihinnoiteltuja lääkkeitä näin nykyhallitus
Pitäisköhän sullekin jokin lääkitys saada
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikäläisen veronmaksu loppui tähän. Vastedes teen pelkästään töitä pimeästi. En todellakaan ala vielä turistienkin kuluja makselemaan kaiken muun päälle.
Ethän sitten itsekään käytä yhteiskunnan palveluita?
En ainakaan lomalentojeni maksattamiseen.
Ehei, lakkaat joko kaikkien palveluiden käytön tai maksat kiltisti verosi. Et voi vain poimia rusinoita pullasta.
"Ehei, lakkaat joko kaikkien palveluiden käytön tai maksat kiltisti verosi. Et voi vain poimia rusinoita pullasta."
Sinäkö tulet vahtimaan viereen? Kyllä minä voin tehdä ihan justiinsa niinkuin minä haluan vaikka sinä soosottaisit sormesi verille.Eli toisin sanoen sulla ei ole mitään validia syytä valittaa pelastuslennosta paitsi se perinteinen "mä haluun", ja poljit ehkä vielä pontevasti jalkaakin, kun pikkukiukku iski.
Varmaan kuvittelet siellä nyt, että nyt pahoitan mieleni kun puhuttelet minua alentuvaan sävyyn kuin pikkulasta, tai että mielipiteelläsi olisi minulle mitään arvoa.
Noh, kuvittelet väärin. Veikkaanpa, että se olet sinä jota tässä nyt kiukuttaa kun kaikki eivät ajattekaan niin kuin sinä haluaisit. Ehkä jopa pikku jalkasi polkaisee maata?
UM:n evakuointilennon hinta puolittui. Perusteena se, että nyt laskutetaan vain yhdensuuntainen matka. Eli ilmeisesti veronmaksajat maksaa koneen lennon Omaniin. Aika jännä ratkaisu, kun vakuutusyhtiöt olisivat korvanneet koko 2300 euron summan.
Miksi te naiset sitten vain loisitte miesten maksamilla veroilla, ettekä MENE _OIKEISIIN_ TÖIHIN?!
Ja ne julkisenpuolen loisinnat, käsien heiluttelut ja suun aukomiset verovaroilla 0-hyödyllä EI OLE oikeita töitä!
Oikeat työt tapahtuu yksityisellä sektorilla MARKKINAEHTOISESTI JA TULOSVASTUULLA.