Piotr Lehtonen suomen rikkain Puolalainen
Syntyperäinen miljonääri. Opiskeli, perusti omat yritykset ja nousi Miljardööri luokkaan.
Hyvin yksinkertainen tarina Kun on rikas faija.
Mauno Nikolai Lehtonen oli faijan nimi.
Evoluutio kehitys.
Kommentit (4233)
Yks kaks sulta menee paikat Rikki sinusta tulee invaliidi Eli vammainen lopullisesti.
Terveisin Dr. Evil from Hell.
Haluan sinulle aika karmean lopun sanoi Dr. Evil 360op suoritettuna.
Opiskelin kostoa varten teen sinulle kauheksia kostoksi sanoi Dr. Evil 360 op suoritettuna. From Hell.
Mulla on sellanen 360op suoritettuna Dr. Evil opintoja. Olen paha.
Olen erikoistumut ihmisten satuttamiseen, kostamiseen ja vammauttamiseen. Dr. Evil 360op suoritettuna.
Voin tuhota sinun mielesikin Olen erikoistunut kidutus psykiatriaan. Mielen tuhoamista.
Dr. Evil 360 op suoritettuna.
Evil medicine Dr.
Mielenhallinta on toimintaa, jolla sen kohde saadaan käyttäytymään, tuntemaan ja ajattelemaan toivotulla tavalla. Mielenhallinta voi sisältää muun muassa tunteiden hallintaa, ajatusten hallintaa, käyttäytymisen hallintaa ja tiedonsaannin hallintaa.
Henkisen kontrollin rakentaminen voidaan jakaa kolmiportaiseen vaiheisiin. Kukin porras edustaa yhtä aivopesun keskeisintä osatekijää. Sulattamista, muokkaamista ja vakiinnuttamista.
Sulattaminen
Uhrin ”vanha minä” nujerretaan heikentämällä hänen puolustuskykynsä esimerkiksi valvottamalla tai syöttämällä hänelle jatkuvasti tunteisiin vaikuttavaa materiaalia. Kaksoissidosilmausten käyttö on tällöin olennainen osa prosessia. Lopulta uhri antaa periksi ja sopeutuu oppeihin.
Muuttaminen
Uhrille syötetään uusi käsitys itsestä ja uusi tapa ajatella, tuntea ja käyttäytyä. Sulattamisvaiheen tekniikat ovat edelleen käytössä. Ulkopuolisesta maailmasta annetaan huono kuva, kultin yhteisöä väitetään paremmaksi paikaksi. Kultin oppeja paljastetaan sitä mukaa, kun uhri niitä hyväksyy. Kielteisesti suhtautuvia saatetaan erottaa kultista.
Uudelleen jäädyttäminen
”Uusi minä” vakiinnutetaan. Entisen elämän hyviä puolia vähätellään. Mikäli vanhat kiinnostuksen kohteet ja erityistaidot ovat kultin kannalta haitallisia, ne hylätään. Ryhmä on uhrin uusi perhe. Jäsen saattaa joutua luovuttamaan omaisuutensa kultille, jolloin pois lähteminen on sekä psyykkisesti että taloudellisesti vaikeaa.
Haluatko Dr. Evil kidutusta Olen suorittanut 360op verran opintoja. Erikoitumisala from Hell.
Halaun kiduttaa sinua pakkohoidossa mielisairaalassa. Haluan sinun kokevan tuskaa ja kauhua nautin. Dr. Evil 360 op. Verran opintoja suoritettu.
Miten olisi kemiallinen aivolobotomia.
Lobotomiassa otsalohkojen yhteydet taaemmas aivoihin katkaistaan. Toimenpide oli hyvin raskas, ja se muutti huomattavasti potilaan persoonallisuutta. Lobotomiaa käytettiin useimmiten skitsofrenian hoitoon.
Lobotomia suoritettiin ruiskuttamalla alkoholia otsalohkojen motorisen kuorikerroksen eteen kummallekin puolen päätä porattujen reikien kautta. Seuraavaksi otettiin käyttöön instrumentti nimeltään leukotomi, jonka kanyylimaisesta rungosta työntyi leikkausalueella ulos metallisilmukka. Instrumenttia pyöräyttämällä irrotettiin valkeasta aineesta kuusi kudoskappaletta molemmin puolin.
Potilaat muuttuivat useimmiten rauhallisiksi; aggressiivisuus ja ahdistuneisuus vähenivät. Harhat pysyivät ennallaan, mutta potilaat suhtautuivat niihin välinpitämättömästi.
Lobotomian korvasi pääasiassa markkinoille 1950-luvulla tullut antipsykoottinen lääke klooripromatsiini, jota luonnehdittiin kemiallisena lobotomiana.
Dr. Evil kertoo kuinka tuhoaa sinut 360op verran opintoja suoritettu.
Tuossa vaiheessa kaikki muut paitsi psykopaatit lamaantuvat osa kuolee pelosta ja stressin tunteesta.
Voin pelotella kansalaisia kunnolla kertomalla kuinka tuhoan kaiken muilta. Dr. Evil from Hell. 360 op verran opintoja suoritettu.
Kutsumusammatti kiduttajaksi.
Nautin Kun potilaani kuolevat pelkoon ja loput aivolobotomian komplikaatioon.
Onko muillakin kutsumusammattina Dr. Evil from Hell. 360 op verran opintoja suoritettuna.
Realismi tuon koulutuspolun puuhista.
Mulla on sellasia erikoistaitoja toisten satuttamiseen pahemman kerran.