Jatkaisitko tindermiehen kanssa joka kertoo ostavansa vaatteita UFFin myymälöistä?
Kommentit (6)
Tietenkin kannatan aina asioiden ostamista ennemmin käytettyinä, kuin uusina.
No siis vähän riippuu... Itse en nykyään kestä uffien hajua, joten olen lakannut ostamasta vaatteita sieltä. Opiskeluaikana ostin vaatteeni yleensä sieltä ja sain paljon kehuja tyylikkyydestäni. Nyt pukeudun huonommin, kun vaatteet on markettibulkkia.
Mutta kysymykseen. Ei olis mikään automaattinen hylky, mutta jos vaatteissa olis esim. epämiellyttävä tuoksu tai muuten miehellä huono hygienia, niin sitten en jatkais tapailua.
Vierailija kirjoitti:
No siis vähän riippuu... Itse en nykyään kestä uffien hajua, joten olen lakannut ostamasta vaatteita sieltä. Opiskeluaikana ostin vaatteeni yleensä sieltä ja sain paljon kehuja tyylikkyydestäni. Nyt pukeudun huonommin, kun vaatteet on markettibulkkia.
Mutta kysymykseen. Ei olis mikään automaattinen hylky, mutta jos vaatteissa olis esim. epämiellyttävä tuoksu tai muuten miehellä huono hygienia, niin sitten en jatkais tapailua.
Se hajuhan lähtee muutamassa pesussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hajuhan lähtee muutamassa pesussa.
No vähän riippuu, ehkä lähtee ehkä ei. Enkä jaksa säätää vaatteideni kanssa sen muutaman pesun aikaa. Ennemmin ostan suoraan käyttökelpoisia. Sama miehen suhteen, että ei jatkoon, jos takki haisee, vaikka parin pesun jälkeen ei haisisi. Ei olla samalla hygieniatasolla.
Siellä on aika kallista verrattuna tavalliseen kirpputoriin, joten ajattelisin hänen olevan rahoissaan