IS: Lähi-idässä jumissa olevat suomalaiset ihmettelevät ulkoministeriön ilmoitusta: Missä todellisuudessa elätte?
Ulkomaille lähtö, varsinkin Lähi-Itään, on aina riski. Miksi näitten Johannien pitäisi päästä palaamaan takaisin Suomeen kokonaan veronmaksajien kustannuksella sotatilanteen maasta? Kannattaa ottaa matkavakuutus tai pysyä kotimaassa.
Kommentit (203)
Jos kerran vedotaan tähän että itse sinne menitte, niin miksi me autamme päihtyneitä/huumeveikkoja itse ne sitä kamaa vetävät.
Jos joku nuori uutenavuotena törttöilee rakettien kanssa, niin miksi me autamme, itsehän se sen sytytti
Jne.. kaikki johtuu aina itsestä, mihin vedetään raja koska autetaan..
Eikö korona-aika ole opettanut matkaajille mitään? Aina kun lähtee reissuun, pitää olla muutama tonni ylimääräistä varattuna yllättäviä tilanteita varten. Mikäli lennot kohteeseen katkeaa, niin sitten pitää itse järjestää vaihtoehtoisia paluureittejä. Itse matkustan aika paljon ja aina on vähintään 5000 euroa varalla yllättäviä tilanteita varten. Sota on lentoyhtiöille ja matkanjärjestäjille force major-tilanne, joten turha heille on kiukutella, miksei lentoja ole?
Vierailija kirjoitti:
Siellä ovat nyt monet instabeibet jumissa.
Ovat haukkuneet Suomea junttilaksi sekä persläpiksi.
Nyt on kova ulina päästä pois sieltä takaisin tänne junttilaan.
(Läviksi. Ei läpiksi.) Sivusta
Paljonko ISIS-naiset maksoivat lentolipuistaan?
No osa lensi jo Jordaniaan ja osa Thaimaahan . Osa kiertää Lontoon kautta . Kuulkaa siinä lähellä on tuhansia lentokenttiä ja lentoyhtiöitä. Ei finnair ole ainoa yhtiö .
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ISIS-naiset maksoivat lentolipuistaan?
Ei suoraan mitään.. Kustannukset perittiin heidän sukulaisiltaan.
Kaikkia islamilaisia maita pitäisi boikotoida, sairas uskonto.
Siinäpä kitisevät. Ihan oikein että saavat itse maksaa matkansa.
Moni kuskaa vakoilukamaa muistitikkuja eikä itse tiedä tai huumeita . Niin ne rikolliset toimii . Tai nimelläsi kuskataan huumelastia kontissa. Et vaan huomaa . Huumelastia kulkee myös kukka kuin hedelmä lähetyksissä ja vaate. Rahaa on kun sä annat niille sitä.
Ukrainan evakot siellä ??? Nimittäin .
Krim meni mutta POLKKA jäi BALALAIKKA.
Siellä on se Egyptin Babylon Sodoman alue. Faaraoiden luvattu maa.
Kyllähän sieltä pois pääsee, mutta se maksaa ja vaatii järjestelykykyä. Moni on päässytkin. Haluavat vain ilmaista palvelua
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran vedotaan tähän että itse sinne menitte, niin miksi me autamme päihtyneitä/huumeveikkoja itse ne sitä kamaa vetävät.
Jos joku nuori uutenavuotena törttöilee rakettien kanssa, niin miksi me autamme, itsehän se sen sytytti
Jne.. kaikki johtuu aina itsestä, mihin vedetään raja koska autetaan..
Kukaan ei auta huumeveikkoja. Faktasi ei ole kunnossa. Ne ei saa mitään apua, koska itsepä lähti.
Joten sama menee noille lomailijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jne.. kaikki johtuu aina itsestä, mihin vedetään raja koska autetaan..Kukaan ei auta huumeveikkoja. Faktasi ei ole kunnossa. Ne ei saa mitään apua, koska itsepä lähti.
Jaa ei aita vai? Montako kuntoutuslaitosta meillä on näille kamapäille montako reseptiä kirjoitetaan vieroitukseen?!? Älä jaksa
Ja onko kaikki rahat ja säästöt laitettu siihen matkaan ku ei ole varaa olla pidempään tai lentää pois? Eli on
Oma vika sekin on. Pitäs varautua myös.siihen että kaikki ei mene suunnitelman mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Al-holin kotiutettaviltakin perittiin matkojen kulut sekä asiakirjakulut. Näin kerrottiin uutisissa. Omaisethan niitä sitten makseli.
Oikeasti perittiin? Mitä teki Perämies Haavisto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jne.. kaikki johtuu aina itsestä, mihin vedetään raja koska autetaan..Kukaan ei auta huumeveikkoja. Faktasi ei ole kunnossa. Ne ei saa mitään apua, koska itsepä lähti.
Jaa ei aita vai? Montako kuntoutuslaitosta meillä on näille kamapäille montako reseptiä kirjoitetaan vieroitukseen?!? Älä jaksa
Ei auteta. Muutaku käyttämään lisää. Oma kokemus, irti ei auteta.
miksi ihmeessä ihmiset lähtevät viimeisillä rahoillaan jonekin etelänlomalle ja sittenn vinkuvat, kun jotain tapahtui ja rahaa tarvitaankin äkkiä ylimääräistä eikä sitä ole.
vakuutuksetkin olisivat ehkä voineet auttaa: ei voi olla, että suomessa on niin sivistymättömiä ihmisiä, jotka eivät olisi olleet tietoisia lähi-idän tilanteesta...
No karttaa katsoessa huimaa miten muissa maissa lennot toimii . Voihan siirtyä johonkin lähimaahan jatkaa lomaa niinku vaikka lentää Thaimaan huumekeskukseen.