Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1250)
Hyvin moni nainen ei edes HALUA lapsia enää mummoiässä eli lähellä 50v ikää. Ymmärtävät biologiset faktat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jetalle kirjoitti aika iäkkäät miehet? Samoin Askolle ikänaiset. Mutta itsekin luulin Askoa kymmenen vuotta vanhemmaksi.
No Jetta on 49v, joten varsin loogista, että hänelle ei kirjoita 20v pojat. Asko on ikäistään vanhemman oloinen, joten hänelle sopii hyvin hieman vanhempi vainen. Ei 5kymmpiset nyt mitään ikänaisia vielä ole. Keski-ikäisiä, kuten Askokin.
Mutta 35 v olisi jetalle vielä loogista. Onhan omatkin mieheni 10-15 vuotta nuorempia olleet.
Itse olen 49v (täytän tänä vuonna 50). Minusta 35v tuntuisi siltä kuin seurustelisin oman lapseni kanssa. Sain lapset nuorena ja kuopuksenikin on jo melkein 30v. Vanhin on 33v. Olisi kummallista, jos mieheni olisi vain pari vuotta vanhempi kuin poikani.
Niinno. Jokainenhan saa ihan itse päättää tekeekö niitä lapsia.
Ihanko totta? Oikeastiko sen saa itse päättää? :D:D:D:D
eri
Mikään eri ole. :D Sinua vain hivenen harmittaa :D Kyllä 35-vuotias on ihan aikuinen mies ja hyvä 45-vuotiaalle naiselle. Kumpikaan ei lapsia ole halunnut ja elämä kivaa. Ei sitä iässä rajata.
Kerropa ihan omin sanoin, mikä tässä pitäisi harmittaa? Minulla ei ole lapsia eikä tarvetta etsiä miestä. Ja vaikka et sitä uskokaan, olen eri. Eikä kaikki edelleenkään halua samanlaista elämää kuin sinä.
t. viimeksi lainaamasi
Se teitä harmittaa, että pidätte 35-vuotiaita miehiä omissa silmissänne lapsina, koska olette niitä lapsia tehneet. 35 v. miehet ovat jo isiä itsekin.
Muuten hyvä teoria, mutta edelleenkään en ole niitä lapsia tehnyt. Eikä ole moni 35v mieskään. Onhan tuolla ohjelmassakin Asko 47v, jolla ei ole lapsia. Ei kaikkien elämässä päätarkoitus ole lisääntyä.
No mutta ole sitten niin kuin haluat. Mitä täällä kiukkuat :) Asko ei edusta näitä 35 v kaikkia miehiä, hyvin monella 35 v on isokin perhe siinä iässä. Jopa 29-vuotiaallakin miehellä. Voitko uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää on ihana ohjelma eikä ollenkaan vetele viimeisiään :)!
Olette varmaan huomanneet että vihdoin ohjelman pituutta on kasvatettu? Täällä kun on viime vuosina valitettu sitä kun on ollut niin lyhyitä jaksoja. Mun mielestä tehty hyviä muutoksia ohjelmaan.
Ihme valittajia täällä. Kyllä täytyy olla paha olo kun pitää ihan kaikkia haukkua!
Sanoa muuta! Palstalla jatkuva huuto kaikesta. Mikään ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jetalle kirjoitti aika iäkkäät miehet? Samoin Askolle ikänaiset. Mutta itsekin luulin Askoa kymmenen vuotta vanhemmaksi.
No Jetta on 49v, joten varsin loogista, että hänelle ei kirjoita 20v pojat. Asko on ikäistään vanhemman oloinen, joten hänelle sopii hyvin hieman vanhempi vainen. Ei 5kymmpiset nyt mitään ikänaisia vielä ole. Keski-ikäisiä, kuten Askokin.
Mutta 35 v olisi jetalle vielä loogista. Onhan omatkin mieheni 10-15 vuotta nuorempia olleet.
Itse olen 49v (täytän tänä vuonna 50). Minusta 35v tuntuisi siltä kuin seurustelisin oman lapseni kanssa. Sain lapset nuorena ja kuopuksenikin on jo melkein 30v. Vanhin on 33v. Olisi kummallista, jos mieheni olisi vain pari vuotta vanhempi kuin poikani.
Niinno. Jokainenhan saa ihan itse päättää tekeekö niitä lapsia.
Ihanko totta? Oikeastiko sen saa itse päättää? :D:D:D:D
eri
Mikään eri ole. :D Sinua vain hivenen harmittaa :D Kyllä 35-vuotias on ihan aikuinen mies ja hyvä 45-vuotiaalle naiselle. Kumpikaan ei lapsia ole halunnut ja elämä kivaa. Ei sitä iässä rajata.
Kerropa ihan omin sanoin, mikä tässä pitäisi harmittaa? Minulla ei ole lapsia eikä tarvetta etsiä miestä. Ja vaikka et sitä uskokaan, olen eri. Eikä kaikki edelleenkään halua samanlaista elämää kuin sinä.
t. viimeksi lainaamasi
Se teitä harmittaa, että pidätte 35-vuotiaita miehiä omissa silmissänne lapsina, koska olette niitä lapsia tehneet. 35 v. miehet ovat jo isiä itsekin.
Muuten hyvä teoria, mutta edelleenkään en ole niitä lapsia tehnyt. Eikä ole moni 35v mieskään. Onhan tuolla ohjelmassakin Asko 47v, jolla ei ole lapsia. Ei kaikkien elämässä päätarkoitus ole lisääntyä.
No mutta ole sitten niin kuin haluat. Mitä täällä kiukkuat :) Asko ei edusta näitä 35 v kaikkia miehiä, hyvin monella 35 v on isokin perhe siinä iässä. Jopa 29-vuotiaallakin miehellä. Voitko uskoa.
Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai yritätkö vain haastaa ritaa? Meille normaaliälyisille siinä ei ole mitään ihmeellistä, että ihmiset lisääntyvät eri ikäisinä. Turhaan sinä siitä kiukuttelet, että kaikille se itse 15v nuorempi ei ole hyvä valita, vaikka sinulle on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia, jota porukka ei täällä tajua: 35v mies on siinä iässä, että perheenperustaminen kiinnostaa, jos se on toiveissa. 49v ei luonnollisesti voi sitä puolta täyttää.
Ai miksei?
Odottava mamma 49
No ihan siksi, että lapsia ei yleensä laiteta alulle heti kättelyssä. Eikä 49v mitenkään automaattisesti tule raskaaksi, vaikka sinä tulit. Lisäksi on todella suuri riski sille, että lapsi on vammainen. Hyvä sinunkin tietää.
Ei se kätellen tapahdukaan. Hyvä sinunkin tietää.
Siis MITÄ????? Voiko mies OIKEASTI saada lapsia alle 35v iässä ja JOPA 29v iässä??? HUH_HUH, mikä uutispommi!!! :D:D::D:D:D:D:D:D
Näiden iäkkäämpien tutustumiset on aina jotenkin mielenkiintoisempaa seurattavaa.
Kovasti odotan jo seuraavaa jaksoa. Tänään katson uusinnan.
Onko pikatreffivaiheessa tänä vuonna enemmän ehdokkaita kuin aiempina vuosina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia, jota porukka ei täällä tajua: 35v mies on siinä iässä, että perheenperustaminen kiinnostaa, jos se on toiveissa. 49v ei luonnollisesti voi sitä puolta täyttää.
Ai miksei?
Odottava mamma 49
No ihan siksi, että lapsia ei yleensä laiteta alulle heti kättelyssä. Eikä 49v mitenkään automaattisesti tule raskaaksi, vaikka sinä tulit. Lisäksi on todella suuri riski sille, että lapsi on vammainen. Hyvä sinunkin tietää.
Kerro jotain, mitä EN jo tiedä. Minähän kirjoitin nimenomaan, että lapsia EI laiteta alulle heti kättelyssä. Aika harvoin edes heti ensimmäisestä yhdynnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksei?
Odottava mamma 49
Oletpa sinä positiivisella asenteella liikkeellä. Harmittaako sateinen syksy? Nainen voi tulla kyllä raskaaksi yli 50 näkin. Ja parisuhteita on hyvinkin erilaisia. Vaikka puhutaankin maataloudesta ja
Maajusseista niin tulkaa keskustelijat pois karsinoista.
Se, että nainen VOI (joissain tapauksissa) tulla raskaaksi yli 50-vuotiaana, ei tarkoita, että kaikki naiset tuosta vaan tulevat siinä iässä raskaaksi. Osalla on tuossa kohtaa jo vaihdevuodet päällä. Osalla ohikin. Kannattaa muistaa, että ihmiset ovat hyvin erilaisia eikä ole mitään "koska minä olen raskaana 49-vuotiaana, se on kaikille mahdollista" kaavaa. Eikä se ole mitään harmitusta, että ymmärtää faktat ja sanoo ne ääneen. Se on realismia.
No sanotko sinä ystävällesi heti suoraan, että tiedäthän nyt sitten, että se sun lapses on varmasti vammainen kun olet tuon ikäinen. Terveisiä vaan realistille. Sulla on ainakin töykeä tapa keskustella ja nähtävissä vielä kuvittelet, että olet ainoa maailmassa, joka mistään mitään tietää. Miten teidän kaltaiset ylipäätään muiden ihmisten kanssa pärjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksei?
Odottava mamma 49
Kerro jotain, mitä EN jo tiedä. Minähän kirjoitin nimenomaan, että lapsia EI laiteta alulle heti kättelyssä. Aika harvoin edes heti ensimmäisestä yhdynnästä.
Oletko vähän tosikko?
Tajusin just et tunnen Jetan ex miehen ja kaksosten isän :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksei?
Odottava mamma 49
Oletpa sinä positiivisella asenteella liikkeellä. Harmittaako sateinen syksy? Nainen voi tulla kyllä raskaaksi yli 50 näkin. Ja parisuhteita on hyvinkin erilaisia. Vaikka puhutaankin maataloudesta ja
Se, että nainen VOI (joissain tapauksissa) tulla raskaaksi yli 50-vuotiaana, ei tarkoita, että kaikki naiset tuosta vaan tulevat siinä iässä raskaaksi. Osalla on tuossa kohtaa jo vaihdevuodet päällä. Osalla ohikin. Kannattaa muistaa, että ihmiset ovat hyvin erilaisia eikä ole mitään "koska minä olen raskaana 49-vuotiaana, se on kaikille mahdollista" kaavaa. Eikä se ole mitään harmitusta, että ymmärtää faktat ja sanoo ne ääneen. Se on realismia.
No sanotko sinä ystävällesi heti suoraan, että tiedäthän nyt sitten, että se sun lapses on varmasti vammainen kun olet tuon ikäinen. Terveisiä vaan realistille. Sulla on ainakin töykeä tapa keskustella ja nähtävissä vielä kuvittelet, että olet ainoa maailmassa, joka mistään mitään tietää. Miten teidän kaltaiset ylipäätään muiden ihmisten kanssa pärjää?
Mene kouluun opettelemaan lukutaitoa äläkä jankuta asioista, joita kukaan ei ole sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Näiden iäkkäämpien tutustumiset on aina jotenkin mielenkiintoisempaa seurattavaa.
Kovasti odotan jo seuraavaa jaksoa. Tänään katson uusinnan.
Onko pikatreffivaiheessa tänä vuonna enemmän ehdokkaita kuin aiempina vuosina?
Samaa mieltä. 40 v. pitäs laittaa osallistumisen alarajaksi. Ei liian nuoria ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksei?
Odottava mamma 49
Oletko vähän tosikko?
En suinkaan. Harmi, ettet tunnistanut vitsailua, vaikka sen yritin sinulle ihan naama vasten hieroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksei?
Odottava mamma 49
Oletko vähän tosikko?
En suinkaan. Harmi, ettet tunnistanut vitsailua, vaikka sen yritin sinulle ihan naama vasten hieroa.
Olet palstahäirikkö. Sinua ei enää lueta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksei?
Odottava mamma 49
Helposti pärjäämme. Yksi tekijä, joka auttaa on se, että osaa lukea. Kukaanhan ei missään ole sanonut, että jonkun lapsi on VARMASTI vammainen. On vain todettu, että korkea ikä lisää merkittävästi riskiä saada vammainen lapsi. Tämä pitäisi olla kaikille itsestäänselvyys, koska asiasta on niin paljon tutkimustietoa saatavilla ja raskauden aikanakin yli 35v odottajaa hoidetaan riskiodottajana eli tarkastukia on useammin kuin nuoremmilla.
Onneksi tuolla riitelijällä ei ole lapsia ja miehetkin ovat osanneet väistää luodin.
Taas oli muutama tyttö jolla likaiset / rasvaiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Taas oli muutama tyttö jolla likaiset / rasvaiset hiukset.
Ei välttämättä likaiset, vaan huonolla muotoilutuotteella käsitellyt. Itselläkin ollut monesti hiuslakkaa, joka saa hiukset näyttämään siltä kuin niitä ei olisi pessyt moneen viikoon. Ei ole ihan helppo löytää sellaista muotoilutuotetta, joka ei saa aikaan tuota efektiä. Tuotannossa ei edes yleensä itse saa valita, mitä tuotteita laitetaan.
Mun mielestä tää on ihana ohjelma eikä ollenkaan vetele viimeisiään :)!
Olette varmaan huomanneet että vihdoin ohjelman pituutta on kasvatettu? Täällä kun on viime vuosina valitettu sitä kun on ollut niin lyhyitä jaksoja. Mun mielestä tehty hyviä muutoksia ohjelmaan.
Ihme valittajia täällä. Kyllä täytyy olla paha olo kun pitää ihan kaikkia haukkua!