Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2026

Vierailija
04.03.2026 |

MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…

Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.

MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1251)

Vierailija
1141/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jetta on keskimääräistä tyylikkäämpi, hyvin viehättävän ja fiksun oloinem jussitar. Pukeutuu naisellisen tyylikkäästi ja puhuu hyvin. 

Siksipä sitä odottikin vieläkin tyylikkäämpiä nuorempia herroja pöytään. 

Vierailija
1142/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jetta varmaan muutenkin löytäisi miehen. Ihan katseenkestävä 49. Miksi hän on tässä ohjelmassa?

Selkeästi ei ole löytänyt, kun tähän ohjelmaan on lähtenyt. Maaseudulla monesti ongelma on se, että tarjontaa ei ole. Eikä sieltä tilalta ehdi jatkuvasti juosta jossain Tinder-treffeillä. 

Ramppaahan noilla tiloilla milloin mitäkin korjaus-ja remonttiurakkaukkoa. 

Ramppaa toki, mutta kuten Jetta itsekin kertoi, ei niihin kiinnitä huomiota. Yksi hänen ehdokkaistaanhan oli käynyt Jetan tilalla remppahommissa. Ei jäänyt jetalle mitenkään mieleen. En minäkään ala parisuhdetta miettiä, jos huoltomies tulee vaihtamaan minulle vessan hanan tiivisteen. 

Mä katson ihan jokaista miestä parisuhdemielessä! Eikö muut? 

Ihan niin epätoivoinen en ole, että esim. noita lähiostarin juoppoja katsoisin sillä silmällä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jetalle kirjoitti aika iäkkäät miehet? Samoin Askolle ikänaiset. Mutta itsekin luulin Askoa kymmenen vuotta vanhemmaksi.

No Jetta on 49v, joten varsin loogista, että hänelle ei kirjoita 20v pojat. Asko on ikäistään vanhemman oloinen, joten hänelle sopii hyvin hieman vanhempi vainen. Ei 5kymmpiset nyt mitään ikänaisia vielä ole. Keski-ikäisiä, kuten Askokin. 

Mutta 35 v olisi jetalle vielä loogista. Onhan omatkin mieheni 10-15 vuotta nuorempia olleet.

Itse olen 49v (täytän tänä vuonna 50). Minusta 35v tuntuisi siltä kuin seurustelisin oman lapseni kanssa. Sain lapset nuorena ja kuopuksenikin on jo melkein 30v. Vanhin on 33v. Olisi kummallista, jos mieheni olisi vain pari vuotta vanhempi kuin poikani. 

Niinno. Jokainenhan saa ihan itse päättää tekeekö niitä lapsia.  

Ihanko totta? Oikeastiko sen saa itse päättää? :D:D:D:D

eri

Mikään eri ole. :D Sinua vain hivenen harmittaa :D Kyllä 35-vuotias on ihan aikuinen mies ja hyvä 45-vuotiaalle naiselle. Kumpikaan ei lapsia ole halunnut ja elämä kivaa. Ei sitä iässä rajata.

Vierailija
1144/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jetta on keskimääräistä tyylikkäämpi, hyvin viehättävän ja fiksun oloinem jussitar. Pukeutuu naisellisen tyylikkäästi ja puhuu hyvin. 

Siksipä sitä odottikin vieläkin tyylikkäämpiä nuorempia herroja pöytään. 

Tyylikkään nuoret herrat etsivät omanikäistä seuraa, eivät äitinsä ikäistä. 

Vierailija
1145/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jetta varmaan muutenkin löytäisi miehen. Ihan katseenkestävä 49. Miksi hän on tässä ohjelmassa?

Selkeästi ei ole löytänyt, kun tähän ohjelmaan on lähtenyt. Maaseudulla monesti ongelma on se, että tarjontaa ei ole. Eikä sieltä tilalta ehdi jatkuvasti juosta jossain Tinder-treffeillä. 

Ramppaa toki, mutta kuten Jetta itsekin kertoi, ei niihin kiinnitä huomiota. Yksi hänen ehdokkaistaanhan oli käynyt Jetan tilalla remppahommissa. Ei jäänyt jetalle mitenkään mieleen. En minäkään ala parisuhdetta miettiä, jos huoltomies tulee vaihtamaan minulle vessan hanan tiivisteen. 

Ihan niin epätoivoinen en ole, että esim. noita lähiostarin juoppoja katsoisin sillä silmällä :D

Timantti voi lojua roskakasassa! Ainainen haku päällä.

Vierailija
1146/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia, jota porukka ei täällä tajua: 35v mies on siinä iässä, että perheenperustaminen kiinnostaa, jos se on toiveissa. 49v ei luonnollisesti voi sitä puolta täyttää. 

Vierailija
1147/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta jos itse menisin kartanoon treffeille tarkoituksena tehdä vaikutus 5 minuutissa, pukisin kyllä päälleni jotain vähän siistimpää ja panostaisin hiuksiin+meikkiin. Osa ehdokkaista näytti suunnilleen siltä, että olivat suoraan sängystä nousseet. 

Kuvauspäivä on pitkä.

Sekö tarkoittaa, ettei kannata pukeutua sivevästi? Tuolla on kuitenkin ammattimeikkajat ja kampaajat paikalla, joten varmasti sieltä joltain löytyy hiusharja, jota voi vähän käyttää tukassa ennen kuin menee treffeille. 

Kyllä siellä ryytyy vaikka kuinka hienona aamulla olisi ollut!

Edelleen: Ennen treffejä voi käydä siellä tuotannon maskipisteellä freesaantumassa. Tai vaikka vessassa, jos ei muuta pysty. Eikä suurin ongelma edes ollut hiukset, vaan vaatetus. Se ei päivän aikana muutu, vaan se on valittu tuota päivää varten. Osa ei ollut panostanut ollenkaan tähän puoleen. 

Ei sieltä vaatetta olla hakemassa vaan puolisoa.

Vierailija
1148/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isompi emäntä ja utareet sitä parempi viljasato syksyllä. Näin se vaan menee. Pitää olla mistä tarrata kiinni!

T. Isäntä

Vierailija
1149/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia, jota porukka ei täällä tajua: 35v mies on siinä iässä, että perheenperustaminen kiinnostaa, jos se on toiveissa. 49v ei luonnollisesti voi sitä puolta täyttää. 

Ai miksei? 

Odottava mamma 49

Vierailija
1150/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jetalle kirjoitti aika iäkkäät miehet? Samoin Askolle ikänaiset. Mutta itsekin luulin Askoa kymmenen vuotta vanhemmaksi.

No Jetta on 49v, joten varsin loogista, että hänelle ei kirjoita 20v pojat. Asko on ikäistään vanhemman oloinen, joten hänelle sopii hyvin hieman vanhempi vainen. Ei 5kymmpiset nyt mitään ikänaisia vielä ole. Keski-ikäisiä, kuten Askokin. 

Mutta 35 v olisi jetalle vielä loogista. Onhan omatkin mieheni 10-15 vuotta nuorempia olleet.

Itse olen 49v (täytän tänä vuonna 50). Minusta 35v tuntuisi siltä kuin seurustelisin oman lapseni kanssa. Sain lapset nuorena ja kuopuksenikin on jo melkein 30v. Vanhin on 33v. Olisi kummallista, jos mieheni olisi vain pari vuotta vanhempi kuin poikani. 

eri

Mikään eri ole. :D Sinua vain hivenen harmittaa :D Kyllä 35-vuotias on ihan aikuinen mies ja hyvä 45-vuotiaalle naiselle. Kumpikaan ei lapsia ole halunnut ja elämä kivaa. Ei sitä iässä rajata.

Kerropa ihan omin sanoin, mikä tässä pitäisi harmittaa? Minulla ei ole lapsia eikä tarvetta etsiä miestä. Ja vaikka et sitä uskokaan, olen eri. Eikä kaikki edelleenkään halua samanlaista elämää kuin sinä. 

t. viimeksi lainaamasi

Vierailija
1151/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä isompi emäntä ja utareet sitä parempi viljasato syksyllä. Näin se vaan menee. Pitää olla mistä tarrata kiinni!

T. Isäntä

No nyt puhut asiaa näin se menee :D

Vierailija
1152/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta jos itse menisin kartanoon treffeille tarkoituksena tehdä vaikutus 5 minuutissa, pukisin kyllä päälleni jotain vähän siistimpää ja panostaisin hiuksiin+meikkiin. Osa ehdokkaista näytti suunnilleen siltä, että olivat suoraan sängystä nousseet. 

Kuvauspäivä on pitkä.

Sekö tarkoittaa, ettei kannata pukeutua sivevästi? Tuolla on kuitenkin ammattimeikkajat ja kampaajat paikalla, joten varmasti sieltä joltain löytyy hiusharja, jota voi vähän käyttää tukassa ennen kuin menee treffeille. 

Kyllä siellä ryytyy vaikka kuinka hienona aamulla olisi ollut!

Edelleen: Ennen treffejä voi käydä siellä tuotannon maskipisteellä freesaantumassa. Tai vaikka vessassa, jos ei muuta pysty. Eikä suurin ongelma edes ollut hiukset, vaan vaatetus. Se ei päivän aikana muutu, vaan se on valittu tuota päivää varten. Osa ei ollut panostanut ollenkaan tähän puoleen. 

Ei sieltä vaatetta olla hakemassa vaan puolisoa.

Pukeutuminen kertoo ihmisestä todella paljon. Jos ei edes ensitreffeille viitsi yhtään panostaa, se kertoo kaiken olennaisen. Käytännössä sama kuin maajussit olisivat tulleet paikalle paskaisissa työhaalareissa saappaat jalassa. 

Vierailija
1153/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sä olet olevinasi heitä parempi?  Et ainakaan empatialtasi.

Vierailija
1154/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksei? 

Odottava mamma 49

No ihan siksi, että lapsia ei yleensä laiteta alulle heti kättelyssä. Eikä 49v mitenkään automaattisesti tule raskaaksi, vaikka sinä tulit. Lisäksi on todella suuri riski sille, että lapsi on vammainen. Hyvä sinunkin tietää. 

Vierailija
1155/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Kerropa ihan omin sanoin, mikä tässä pitäisi harmittaa? Minulla ei ole lapsia eikä tarvetta etsiä miestä. Ja vaikka et sitä uskokaan, olen eri. Eikä kaikki edelleenkään halua samanlaista elämää kuin sinä. 

t. viimeksi lainaamasi

Se teitä harmittaa, että pidätte 35-vuotiaita miehiä omissa silmissänne lapsina, koska olette niitä lapsia tehneet. 35 v. miehet ovat jo isiä itsekin. 

Vierailija
1156/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

t. viimeksi lainaamasi

Se teitä harmittaa, että pidätte 35-vuotiaita miehiä omissa silmissänne lapsina, koska olette niitä lapsia tehneet. 35 v. miehet ovat jo isiä itsekin. 

Muuten hyvä teoria, mutta edelleenkään en ole niitä lapsia tehnyt. Eikä ole moni 35v mieskään. Onhan tuolla ohjelmassakin Asko 47v, jolla ei ole lapsia. Ei kaikkien elämässä päätarkoitus ole lisääntyä. 

Vierailija
1157/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksei? 

Odottava mamma 49

No ihan siksi, että lapsia ei yleensä laiteta alulle heti kättelyssä. Eikä 49v mitenkään automaattisesti tule raskaaksi, vaikka sinä tulit. Lisäksi on todella suuri riski sille, että lapsi on vammainen. Hyvä sinunkin tietää. 

Oletpa sinä positiivisella asenteella liikkeellä. Harmittaako sateinen syksy? Nainen voi tulla kyllä raskaaksi yli 50 näkin. Ja parisuhteita on hyvinkin erilaisia. Vaikka puhutaankin maataloudesta ja

Maajusseista niin tulkaa keskustelijat pois karsinoista.

Vierailija
1158/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

t. viimeksi lainaamasi

Mun poika oli isä 21-vuotiaana ja seuraavakin syntyi siitä kahden  vuoden päästä. Samalla opiskeli ja oli töissä.  

Vierailija
1159/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksei? 

Odottava mamma 49

Oletpa sinä positiivisella asenteella liikkeellä. Harmittaako sateinen syksy? Nainen voi tulla kyllä raskaaksi yli 50 näkin. Ja parisuhteita on hyvinkin erilaisia. Vaikka puhutaankin maataloudesta ja

Se, että nainen VOI (joissain tapauksissa) tulla raskaaksi yli 50-vuotiaana, ei tarkoita, että kaikki naiset tuosta vaan tulevat siinä iässä raskaaksi. Osalla on tuossa kohtaa jo vaihdevuodet päällä. Osalla ohikin. Kannattaa muistaa, että ihmiset ovat hyvin erilaisia eikä ole mitään "koska minä olen raskaana 49-vuotiaana, se on kaikille mahdollista" kaavaa. Eikä se ole mitään harmitusta, että ymmärtää faktat ja sanoo ne ääneen. Se on realismia. 

Vierailija
1160/1251 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksei? 

Odottava mamma 49

"Eikä 49v mitenkään automaattisesti tule raskaaksi"

Mikä kohta tuossa lauseessa jäi sinulle epäselväksi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä