Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2026

Vierailija
04.03.2026 |

MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…

Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.

MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (591)

Vierailija
541/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta uusimmassa jaksossa oli vähän outoa, miten paljon Pimiä käytti aikaa Pertun äidin valitsemaan ehdokkaaseen, kun muut ehdokkaat seisoivat ja kuuntelivat Pimiän vuodatusta "anopin suosikista". Nainen oli hämmentävän paljon fyysisesti samankaltainen kuin Pertun äiti, minkä sitten Perttu itsekin totesi. Toisaalta kemiaa ei heidän välillään tuntunut olevan. 

Muutenkin Pimiä nosti esiin yksittäisiä ehdokkaita, mikä oli mielestäni väärin muita ehdokkaita kohtaan. 

Tuskin tuo on Pimiän vastuulla. Eiköhän tuotanto ole tuostakin päättänyt. Eikä ole ollenkaan sanottua, että siitä olisi mitään etua tuolle henkilölle. 

Vierailija
542/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjan mies on varsin lupsakan oloinen tyyppi.

Niin on, sopivat hyvin yhteen ja huomasin  myös, että Victorian nykyinen mies on entinen Mr Finland Aleksi Jorila.

Victoriaa ei ainakaan ylipainosta voi kukaan moittia👍

Ei mutta aikamoinen kuikelo. Isot lapiokädet ja ohut lirutukka.

Syyllistyt kunnianloukkaukseen.  Kaikki ei vaan osaa edes keskustella, ilman, että mennään henkilön ulkonäköön. Mutta se kyllä kertoo enemmän tuosta kommentoijasta, kuin siitä ketä hän täällä arvostelee.  Säälittävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule eri valittaja ollut,minä oon syytön siihen,luuletko sinä ettri kellään muulla ärsytä se tyhjän höröttäjä.

Kyllä ärsyttää moniakin, kun on niin tahditon ja nolaa osallistujat punastumisjutuillaan. Voisi virkistää sarjaa jos juontaja vaihdettaisiin. 

Samaa mieltä. Kenet näkisitte mieluusti uutena juontajana? Miia Nuutila oli aikoinaan hyvä! 

Vierailija
544/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mansikkanaisella on liian suuret silmälasit. Peittävät puoli naamaa. Ja edelleen vaan samat.

Hän ilmeisesti niitä henkilöitä, jotka jumittuvat joihinkin tiettyihin ,jotka itse kokevat mm tyylikkääksi ja sopivaksi itselleen. Nuo lasit vielä kestänyt,mutta tuo tukka,"kampaus',sama harakanpesä vuodesta toiseen. Odotin kun näytettiin pätkiä studiolta meikistä, että nyt,nyt siellä tehdään hieno kampaus.....mutta ei ehkä antanut koskea tuulenpesäänsä.Kukaan toinen ei osaa laittaa sitä. 

Miten niin edelleen. Kenestä te puhutte. Onko joku aikaisemmin kirjoitellut maajusseille ja päässyt nyt toistamiseen kaudelle.

Lopeta sinä tuo vänkääminen. Ihmiset kirjoittavat sekä uusista että aiemmin olleista.Ei ole niin vaarallista, samaa formaattia käsitellään. Montako kommenttia olet jaksanut vängätä?Kukaan ei sinun valitusta suuremmin huomioi.Joten ,anna olla, ja siirry jonkin toisen ohjelman pariin.Eikö niin ole parasta??

Vierailija
545/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku selittää mikä oli Askon pikatreffien Puumala-mukin hauska vitsi?

Vai olenko mä nyt huumorintajuton, kun homma ei auennut mulle.

Nainen oli Puumalasta ja Askoa vanhempi eli puuma.

Vierailija
546/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa tuo Vappu. Samat puheet vuosikausia. "Loppuelämäsi ensimmäisen päivä" jne. (((  vaihtoon!

Totta. Itsellä nousee ärsytys kun kuulen kymmeniä kertoja jo kuullut vuosia toistuvat repliikit. Olen sitten kuinka palstamamma, mutta noilla liksoilla olisin valmis itse laittamaan itseni likoon juontajaksi, en ainakaan huonompia repliikkejä keksisi. Tuntuu, että Vappu ei edes yritä mitään uutta vaan antaa mennä niin helpolla kuin mahdollista. Tuo pyörällä ajo oli niin rimanalitus, katsojien aliarviointia ja matkittu Farmia. Vappuna olisin kieltäytynyt jos tuottaja olisi moista esittänyt. Hänellä on varmaan jotain sananvaltaa itselläänkin. 

Toki Vappu pyöräilee kun se on trendikästä. Ihmiset julkaisee someen kun ovat pyöräilleet! Tuntuu kuin pyöräileminen olisi keksitty uudelleen.

Suoraa Farmin matkintaa.Tahtoo olla,ettei se toimi kuitenkaan TTK.ssa, mikä Farmin on!!

Mitäs tekemistä TTK:lla on maajussien kanssa??

Vierailija
547/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule eri valittaja ollut,minä oon syytön siihen,luuletko sinä ettri kellään muulla ärsytä se tyhjän höröttäjä.

Kyllä ärsyttää moniakin, kun on niin tahditon ja nolaa osallistujat punastumisjutuillaan. Voisi virkistää sarjaa jos juontaja vaihdettaisiin. 

Samaa mieltä. Kenet näkisitte mieluusti uutena juontajana? Miia Nuutila oli aikoinaan hyvä! 

Vappu Pimiä vois olla hyvä. On iloinen ja tarpeeksi rempseä niin saa ihmisiltä jännityksen pois. 

Vierailija
548/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mansikkanaisella on liian suuret silmälasit. Peittävät puoli naamaa. Ja edelleen vaan samat.

Hän ilmeisesti niitä henkilöitä, jotka jumittuvat joihinkin tiettyihin ,jotka itse kokevat mm tyylikkääksi ja sopivaksi itselleen. Nuo lasit vielä kestänyt,mutta tuo tukka,"kampaus',sama harakanpesä vuodesta toiseen. Odotin kun näytettiin pätkiä studiolta meikistä, että nyt,nyt siellä tehdään hieno kampaus.....mutta ei ehkä antanut koskea tuulenpesäänsä.Kukaan toinen ei osaa laittaa sitä. 

Miten niin edelleen. Kenestä te puhutte. Onko joku aikaisemmin kirjoitellut maajusseille ja päässyt nyt toistamiseen kaudelle.

Lopeta sinä tuo vänkääminen. Ihmiset kirjoittavat sekä uusista että aiemmin olleista.Ei ole niin vaarallista, samaa formaattia käsitellään. Montako kommenttia olet jaksanut vängätä?Kukaan ei sinun valitusta suuremmin huomioi.Joten ,anna olla, ja siirry jonkin toisen ohjelman pariin.Eikö niin ole parasta??

En ole tuo jolle saarnaat, mutta aikamoiselta päällepäsmäriltä vaikutat .  Voisit vähä löysätä nutturaa. 

Vierailija
549/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tänä ohjelma, niin huonoksi on mennyt! Nyt 31-vuotiaan miehen äiti saa lukea pojalleen osoitettuja kirjeitä ja hänet pistetään valitsemaan nainen pikatreffeille! Miten tätä fiksun oloista miestä voidaan kohdella näin kuin pikkulasta! Todella typerää.

Lopeta sinä katsominen ja asia on sillä korjattu. 

Vierailija
550/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä hän on vain ihminen, joka ei ole tajunnut, että olisi pitänyt käydä teiltä kysymässä, että minkälaiset lasit hankkii tai miten pitää tukkaansa. 

Vierailija
551/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks näissä nää morsian ehdokkaat on hyvin ylipainoisija aina?? Ja kuvissa niin hoikkija ei tommoset jaksa montaa vuotta maatilan hommia !!

Turhat j-kirjaimet pois adjektiiveista.

Varmaan omaa murrettaan käytti kirjoittaja.

Vierailija
552/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku selittää mikä oli Askon pikatreffien Puumala-mukin hauska vitsi?

Vai olenko mä nyt huumorintajuton, kun homma ei auennut mulle.

Nainen oli Puumalasta ja Askoa vanhempi eli puuma.

Mistä lähtien parin vuoden ikäero viisikymppisillä ihmisillä on ollut merkki jostain puumailusta?

Vierailija
553/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisuus näköjään on ympätty nyt mukaan kun äiti valitsee rumimman ja lihavimman ehdokkaan pojalle ja myös miesten yllätystreffeissä oli vain lihavia naisia, joista toisella myös massiiviset turvonneet jalat. Ei ihme, että toinen miehistä jo lopetti kesken koko touhun.

Vierailija
554/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaan saatu sponsori autoa Vapulle niin täytyy pyöräillä.

Vierailija
555/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan vaikeata maajussien on ollut kesän ajan pitää morsian valintansa piilossa julkisuudelta? Onko koskaan valinnat tulleet julki kesken kauden?

Vierailija
556/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmettelette, miksi monet morsianehdokkaat ylipainoisia...pyöreät eivät olisi ehkä hakeneet mukaan, jos maajussi jo esittelyssä olisi kertonut yhdeksi kriteeriksi painon. Mutta muistatteko, Mikä p@$kamyrsky nousi muutama vuosi sitten, kun eräs maajussi ilmoitti, ettei halua lihavia ehdokkaita. Niinpä niin.

hashtagMauno

hashtagPainokommentit

Vierailija
557/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilalla kilot karisee on rankkaa hommaa.

Vierailija
558/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki Samuli olisi hyvä, hänellä ei taida vaan aika riittää. 

Vierailija
559/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna katson. Onneksi tää Kaikki tarinat poistui. Siellä päästettiin ihmiset munaamaan itsensä.

Tämän vuoden kilpailijat ovat järkeviä, mutta eivät tylsiä kuitenkaan. 2 nuorta ja 2 varttuneempaa. Mielenkiintoa kaiken ikäisille.

Kivasti ohjelma myös uudistunut.

Nyt myös kaikki hakevat oikeasti kumppania eikä päätarkoitus ole oman yrityksen mainonta.

Vappu on ihana. Onneksi vielä tässä sarjassa. Niin suretti, kun jäi pois TTK:sta.

Kiva myös kuulla entisillä kausilla esiintyneiden onnesta. 

Mukava myös käydä keskustelua täällä.

Jospa ei sorruttaisi asiattomiin arvosteluihin.

Kenenkään negatiivinen ulkonäön arvostelu ei ole sopivaa....

Hyvältä näyttävät kaikki jussit ja jussittaret. Sen lisäksi, että fiksun oloisia kaikki.

Vierailija
560/591 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän koomisia nuo pikkupöydät, joiden ääressä puolisoehdokkaat olivat odottamassa maajusseja. Valkoinen pitsiliina, valokuva kehyksessä ja kukat vaasissa, tulee mieleen hautajaispöytä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme