Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (593)
Vierailija kirjoitti:
Perttu parka! Huhhuh, minkä punkeron äiti valitsi, mitä liikkui päässä..
Äiti valitsi itsensä näköisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Ai että,joku veti taas herneen nenään kun Vappua arvostellaan,onneksi täällä saa sanoa oman mielipiteen ja se on että Vsppu on höröttöjä.
Sä se jaksat jauhaa Vapusta joka helvetin ketjussa, hanki itsellesi apua, kuulostaa todella huolestuttavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kolmosjaksossa näytettiin muiden pikatreffit mutta vain yksi Pertulta? Pertun ehdokkaistakin vain pari pääsi ääneen.
Pikatreffit jatkuu seuraavassa jaksossa.
Olipahan vähän outoa väkeä nuo treffikumppanit, varsinkin Jetan papparaiset. Jos mulle on parin vuoden kuluttua tarjolla vain tuollaista, niin mieluusti vietän koko loppuelämäni sinkkuna.
Se, joka puhui vain hiihdosta, oli kuin Kummelin sketsistä. Tuntui, että oli enemmän kiinnostunut siitä, onko Netan lähellä hiihtolatuja kuin itse Netasta.
Toivottavasti toki hänellekin löytyy joku hiihtolatukaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kolmosjaksossa näytettiin muiden pikatreffit mutta vain yksi Pertulta? Pertun ehdokkaistakin vain pari pääsi ääneen.
Olipahan vähän outoa väkeä nuo treffikumppanit, varsinkin Jetan papparaiset. Jos mulle on parin vuoden kuluttua tarjolla vain tuollaista, niin mieluusti vietän koko loppuelämäni sinkkuna.
Se, joka puhui vain hiihdosta, oli kuin Kummelin sketsistä. Tuntui, että oli enemmän kiinnostunut siitä, onko Netan lähellä hiihtolatuja kuin itse Netasta.
*Jetta
"Ida vaan on kovin omapäinen ja vaativan oloinen nuori nainen."
Joo, vähän nauratti kun ensin pamautteli kovasti mielipiteitä muista ja sitten totesi että hän toivoo että hänet hyväksytään sellaisena kuin hän on. No nuoriahan nuo ovat vielä eikä elämänkokemus ole hionut särmiä ja laajentanut ajattelua. Joten en pahalla sano, enemmänkin muistaen millainen itsekin oli nuorenmpana.
Se on kuule eri valittaja ollut,minä oon syytön siihen,luuletko sinä ettri kellään muulla ärsytä se tyhjän höröttäjä.
Eikö se Vappu tajua jo lähteä juontamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme hiihtäjä kyllä.
Ihme hiihtäjiä ne oli kaikki, myös se toinen urheilumies, joka olikin kumara papparainen ja urheilu oli jotain eläkeläisten ulkokuntosalin tangon kieputtelua.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule eri valittaja ollut,minä oon syytön siihen,luuletko sinä ettri kellään muulla ärsytä se tyhjän höröttäjä.
Kyllä ärsyttää moniakin, kun on niin tahditon ja nolaa osallistujat punastumisjutuillaan. Voisi virkistää sarjaa jos juontaja vaihdettaisiin.
Katselen tv:n tahtiin. Hannu oli kyllä erittäin pettynyt kirjeiden määrään. Mutta äidin kirjoittama kirje oli hyvä. Toivottavasti nastaa Pinjan kanssa. Ois todellakin hauska tarina.
Yllätystreffit oli ihan kiva yllätys. Spoilatkaa sen verran , että pääseekö toi Hannun yllärideitti jatkoon (oranssi mekko valkoisilla raidoilla) ?
Ahdistaa tuo Vappu. Samat puheet vuosikausia. "Loppuelämäsi ensimmäisen päivä" jne. ((( vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut monessa kaudessa, että nuorekkaallla naisella on valittavanaan täysin sopimattomat miehet. Olen itse paljon vanhempi nainen kuin nämä osallistujat ja tuntuisi, että enhän nyt noista pystyisi ketään valitsemaan enkä oikeassa elämässä kään olisi missään määrin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa tuo Vappu. Samat puheet vuosikausia. "Loppuelämäsi ensimmäisen päivä" jne. ((( vaihtoon!
Totta. Itsellä nousee ärsytys kun kuulen kymmeniä kertoja jo kuullut vuosia toistuvat repliikit. Olen sitten kuinka palstamamma, mutta noilla liksoilla olisin valmis itse laittamaan itseni likoon juontajaksi, en ainakaan huonompia repliikkejä keksisi. Tuntuu, että Vappu ei edes yritä mitään uutta vaan antaa mennä niin helpolla kuin mahdollista. Tuo pyörällä ajo oli niin rimanalitus, katsojien aliarviointia ja matkittu Farmia. Vappuna olisin kieltäytynyt jos tuottaja olisi moista esittänyt. Hänellä on varmaan jotain sananvaltaa itselläänkin.
onko Tarja ja ukkonsa tupakoitsijoita. Vähän olemus ehkä sellainen molemmilla.
No niin, kun sua kehotetaan menemään lääkäriin vakavan Vappu-inhon takia, niin sinäpä se spämmäät koko ketjun täyteen mukamas muilla profiileilla. Nyt on jo sairasta touhua :D
Vierailija kirjoitti:
Nämä yllätystreffit ovat typeriä.
Täysin samaa mieltä! Niin keinotekoisia ja vaivaannuttavia ettei mitään järkeä.
Onko ne tullut sinulta tupakkaa kerjäämään?
Juontaja Vapulla taitaa ihan puna nousta poskille😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itsellä nousee ärsytys kun kuulen kymmeniä kertoja jo kuullut vuosia toistuvat repliikit. Olen sitten kuinka palstamamma, mutta noilla liksoilla olisin valmis itse laittamaan itseni likoon juontajaksi, en ainakaan huonompia repliikkejä keksisi. Tuntuu, että Vappu ei edes yritä mitään uutta vaan antaa mennä niin helpolla kuin mahdollista. Tuo pyörällä ajo oli niin rimanalitus, katsojien aliarviointia ja matkittu Farmia. Vappuna olisin kieltäytynyt jos tuottaja olisi moista esittänyt. Hänellä on varmaan jotain sananvaltaa itselläänkin.
Toki Vappu pyöräilee kun se on trendikästä. Ihmiset julkaisee someen kun ovat pyöräilleet! Tuntuu kuin pyöräileminen olisi keksitty uudelleen.
Perttu parka! Huhhuh, minkä punkeron äiti valitsi, mitä liikkui päässä..