Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (591)
Millä perustein sarjassa jatkajat valitaan? Tietääkö kukaan? Onko se kirjemäärä vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas selkeästi kopioitu Vapun pyörällä siirtyminen jussien luo. Matkittu suoraan Ella Kanninen pyöräilyä roomalainten jäljillä sarjassa. Eipä ole käsikirjoittajat paljoa viitsineet nähdä vaivaa, noloa.
No jos vain yhdessä ohjelmassa saa tehdä jotakin, niin äkkiä loppuu tekemiset myöhemmin tehdyissä ohjelmissa. Jos vain yhdessä ohjelmassa saa juontaja saapua paikalle pyörällä niin miksi sitten sillä autolla saa tulla monessa, ja se ei herätä kopiointiepäilyjä???
Ihan sama, kyllä juontaja saa tulla paikalle kävellen, pyörällä tai autolla ja se on ihan sallittua useammassakin eri ohjelmassa. Muuten loppuu äkkiä ne tavat, millä juontaja saa paikalle tulla. Ei noita menopelejä nyt niin monen sorttisia ole.
Kaikesta sitä keksitään valittamista, kun oikein valittavalle päälle satutaan. Aina kaikki on väärin tehty.
Niin, kaikkihan ei huomaa oikein missään mitään. Kaikki menee läpi, mutta ei se niin ole kaikilla. Ihmiset ovat erilaisia, jotkut tajuavat ilmiselvän toisen ohjelman matkimisen.
Vierailija kirjoitti:
Millä perustein sarjassa jatkajat valitaan? Tietääkö kukaan? Onko se kirjemäärä vai mikä?
Kirjemäärän perusteella. Myös se, että kirjeistä löytyy potentiaalisia kumppaniehdokkaita.
Näin vastaa tekoäly.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupili-ispi ja ai häv piin in ulkomaat -ke hari saatava mukaan!
Ketä tarkoitat? En nyt ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ymmärrä" kuulostaa aika tutulta;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ymmärrä" kuulostaa aika tutulta;D
?
Oletkohan ihan oikealla palstalla kirjoittamassa?
Korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule eri valittaja ollut,minä oon syytön siihen,luuletko sinä ettri kellään muulla ärsytä se tyhjän höröttäjä.
Kyllä ärsyttää moniakin, kun on niin tahditon ja nolaa osallistujat punastumisjutuillaan. Voisi virkistää sarjaa jos juontaja vaihdettaisiin.
Samaa mieltä. Kenet näkisitte mieluusti uutena juontajana? Miia Nuutila oli aikoinaan hyvä!
Aina uusia kasvoja kehiin. En jaksa kehäraakkeja enää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Tilalla kilot karisee on rankkaa hommaa.
Näin ainakin luulisi. Toisaalta tilastot osoittavat, että Suomessa on maaseudulla eniten lihavia asukkaita, vähiten Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule eri valittaja ollut,minä oon syytön siihen,luuletko sinä ettri kellään muulla ärsytä se tyhjän höröttäjä.
Kyllä ärsyttää moniakin, kun on niin tahditon ja nolaa osallistujat punastumisjutuillaan. Voisi virkistää sarjaa jos juontaja vaihdettaisiin.
Samaa mieltä. Kenet näkisitte mieluusti uutena juontajana? Miia Nuutila oli aikoinaan hyvä!
Aina uusia kasvoja kehiin. En jaksa kehäraakkeja enää yhtään.
Vappu on kyllä vuodesta toiseen aina vaan parempi. Mahtavaa, että jatkaa.
Ilmapiiriä keventävä, hauska, iloinen, kaunis jne, jne
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole kirjemäärästä kiinni? Jos saat paljon kirjeitä, pääset ohjelmaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjemäärän perusteella. Myös se, että kirjeistä löytyy potentiaalisia kumppaniehdokkaita.
Näin vastaa tekoäly.
Siihenkö tarvittiin oikein "tekoälyä"? Tuo "äly" joutaa sinne mihin päivä ei paista!
Tänään tulee Avalta uusintana. Taidanpa katsoa, kun nyt on tiedossa, ketkä neljä jatkavat.
Antti on hyvännäköinen. Järkevä "kunnon mies". Täydellinen pakkaus. Samoin myös Perttu, jolla lisäksi aivan valloittava hymy.
Asko on symppis ja söpö.
Katsotaan vaan, Jutasta ja Jukasta tulee pari.
Ida oli ihan hauska, mutta taisi olla vähän liian suorasanainen. Ei ole helppo nakki vai olikohan tuo käytös huumoria. Tämä kouluratsastaja oli ihqu...olisi kannattanut vähän asiallisemmin käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Max ei ollut kirjeitä vastaanottamassa?
Jäi pois sarjasta, lienee löytyi jo seuraa muualta.
Tätä Idaa olisin seurannut kauemminkin. Olisi tuonut lisää väriä sarjaan. Mutta toisaalta en kyllä noista neljästä olisi ketään poiskaan pudottanut.
Kirvoittivatpa tähän keskusteluun lähetetyt kommentit monet naurut, kiitos hyvästä viihteestä! Näyttää ohjelma herättävä suuria reaktioita joissakuissa.
Itse ihmettelen, kuinka ”vanhoina syntyneiltä” nuo nuoret miehet vaikuttavat, ovat ihan nelikymppisen oloisia. Lopen perunanviljelijä vaikuttaa symppikseltä, mutta nuori nainen ihan hirveältä pomottajalta.
Suotta juontajaa moititte, rento ote pitää ollakin. Ehdotan, että seuraavalla kaudella tulee kävellen maajusseja tapaamaan…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiä vois olla hyvä. On iloinen ja tarpeeksi rempseä niin saa ihmisiltä jännityksen pois.
Kysyttiin nimenomaan kuka muu sopisi pestiin.. :D Monia tuntuu Vappu jo kyllästyttävän. Nauraa hohotti hampaat kohti taivasta kun Iida kertoi ettei menestynyt ratsastuskisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki Samuli olisi hyvä, hänellä ei taida vaan aika riittää.
Loistava ehdotus!
Ihan hyviä maajusseja. Tosin muutamat liian nuoria, jotka muutenkin löytävät seuraa ja kiinnittyminen nuorena ei aina onnistu. No ei tietysti aina vanhanakaan.
Olisin toivonut vähän vanhempaa porukkaa mukaan.
Jotkut ovat hiljaisia, joten sopii ottaa mukaan vilkkaita naisia.
Miksi se Max ei ollut kirjeitä vastaanottamassa?