Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2026

Vierailija
04.03.2026 |

MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…

Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.

MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4690)

Vierailija
4681/4690 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän Jarin ammatti mahtaa olla? Ulkonäöltään voisi olla vaikka hammaslääkäri tai opettaja, mutta voi olla yhtä hyvin vaikka ruohonleikkaaja.

Puheista voisi ajatella, että olisi astrologi ja ennustaja.

Enää puutuisi se, että hän alkaa ennustamaan morsianehdokkaan kädestä tulevaa.

Vierailija
4682/4690 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan,että Antti valitsee Jasmiinan.suhde ei kylläkään tule kestämään,koska ovat eri elämäntilanteissa/toinen ollut vastuullisena vanhempana 13v. pojan äitinä jo vuosikaudet.Jasmiina vaikuttaa jotenkin kovalta.Antille sopisi Hanna paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/4690 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan,että Antti valitsee Jasmiinan.suhde ei kylläkään tule kestämään,koska ovat eri elämäntilanteissa/toinen ollut vastuullisena vanhempana 13v. pojan äitinä jo vuosikaudet.Jasmiina vaikuttaa jotenkin kovalta.Antille sopisi Hanna paremmin.

Näpsäkän emännän Jasmiinasta saisi.

Vierailija
4684/4690 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari on vähän creepy.

Arno liian itsevarma valinnastaan.

Totta tuo, ettå jos Akin ulkonäkö ei ensisilmäyksellä miellyttänyt, niin se sisäinen kauneus on alkanut loistaa ulospäin ja mies näyttää ulkoisestikin jo paljon paremmalta.

Jetta vain vaikuttaa itse liian asialliselta ja etäuseltä. Ei uskoisi, että on puolisoa etsimässä.

Kaikki Jetan ehdokkaat ovat outoja. Jetta ansaitsee ihan eri luokan miehen.

Turha niputtaa kaikkia miehiä oudoiksi, Jari on varsin oudolta, Arno ja Aki vaikuttavat täysin normaalilta suomalaisilta miehiltä.

Jetta vaikuttaa niin määrätietoiselta johtajatyypiltä että vain Jari voisi sopeutua elämään hänen kanssaan. Jetan tyylisen kanssa pärjäisi vain perässä hiihtäjä, ei edellä tai tasavertaisesti rinnalla kulkeva.

Minusta tuossa on iso ristiriita sen välillä mitä Jetta sanoo hakevansa ja sen välillä mitä hän todellisuudessa sietää 

Vierailija
4685/4690 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja Timo Heinonen ollut pari vuotta sitten tilaisuudessa, jossa Asko piti puheen. Kehuu puhetta, jonka on lainannut blogiinsa:

https://timoheinonen.fi/asko-niemela-lopen-vapussa-toivottavasti-pian-p…

Vierailija
4686/4690 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas voisi ihan hyvin toimia. Itse olin  useamman lapsen yh ja mies nuorempi maatalousyrittäjä. Kaikki toimii erinomaisesti. Kummallakin oli opittuna vastuunottoa jo valmiina, joten homma silloin pelaa. Eri tilanne, jos toinen olisi ollut huoleton heiluja.

Vierailija
4687/4690 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki on tyypiltään niitä miehiä, jotka ovat ihan ok, mutta heihin on vaikeaa yhdistää romanttisia tunteita ja kemiaa.

Tuttavapiirissäni on näitä useampikin.  Ihan mukavia, juttelevat sujuvasti, ei mitään vikaa. Mutta ei sitten sitä jotain muutakaan. Tämä ei ole mitenkään näiden miesten korjattavissa oleva piirre, näin vain on. Samantyyppisiä naisiakin tietenkin on. 

Ymmärrän hyvin Jettaa, itseään ei voi pakottaa jos tunteita ei ole. 

Jos itse olisin vanhempi, niin voisin kuvitella kiinnostuvani Akin kaltaisesta. Liian paljon kokemusta jännämiehistä tai muuten vain pinnallisista törpöistä. Itse ainakin arvostan juuri sitä tavallisuutta!

Vierailija
4688/4690 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari on vähän creepy.

Totta tuo, ettå jos Akin ulkonäkö ei ensisilmäyksellä miellyttänyt, niin se sisäinen kauneus on alkanut loistaa ulospäin ja mies näyttää ulkoisestikin jo paljon paremmalta.

Jetta vain vaikuttaa itse liian asialliselta ja etäuseltä. Ei uskoisi, että on puolisoa etsimässä.

Tunnetko hänet ihan henkilökohtaisesti? Jollet, niin millä perusteella osaat sanoa minkälaisen miehen Jetta ansaitsee tai haluaa?

Vierailija
4689/4690 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain Pertun piti pudottaa yksi kesken farmiviikon ja muut saivat jatkaa kolmella ehdokkaalla?

Todella typeriä "uudistuksia" nämä, että Pertun äidin valitsee yhden naisen sekä se, että Pertun piti pudottaa yksi aiemmin kuin valinta on tehty. Ohjelma on ollut hyvä leppoisana itsenään, tällaisia "uudistuksia" ei tarvita, sanoo tuottaja mitä tahansa.

Vierailija
4690/4690 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari on vähän creepy.

Tunnetko hänet ihan henkilökohtaisesti? Jollet, niin millä perusteella osaat sanoa minkälaisen miehen Jetta ansaitsee tai haluaa?

Tämä on tosiaan hupaisaa, miten me palstalaiset täällä kuvittelemme tietävämme paremmin kuin maajussit itse, kuka kenellekin parhaiten sopii. Ja meistä keskustelijoista hyvin harva, jos kukaan näitä ihmisiä oikeasti tuntee. Mutta onhan se ihan hauskaa spekuloida ja valinnathan maajussit tekevät sitten kuitenkin itse, viis meidän mielipiteistä.

Vierailija
4691/4690 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Jari vaikuttaa tosi oudolta tyypiltä, joku asia siinä henkilössä saa hälytyskellot kilisemään

Hänen tyyli on sanella "totuuksia". Esittää monologissa asiat totuuksina. Tällainen kuva minulle on tullut. Rasittava keskeyttäjä ja yksinpuhuja.

Jarin kanssa keskustellessa ei synny vuovaikutusta. Vie hapen toiselta.

Nimenomaan, hän puhuu ja puhuu, eikä häntä kiinnosta se, mitä mieltä toinen on asiasta. Vaikuttaisi siltä, että Jetan ajatukset ei kiinnosta Jaria pätkääkään. Arvelen, että Jetta ei kyllä retkahda Jariin Jarin lähes aivopesulle vaikuttavaan sössötykseen. Jetallahan on jalat maassa selvästi.

Enää ei puhuta siitä kuinka mies pitää naista objektina, mutta Jarin asenne on esimerkki juuri siitä. Ei ole kiinnostusta siihen mitä nainen ajattelee, tuntee, tekee, kokee, vaan halutaan se nainen kun nainen pitää miehellä olla ja nyt löytyi nätti paketti.  "Insert woman here" ja "paperdoll" -fiilikset englanninkielessä kuvaa tätä ilmiötä. Nainen on ikäänkuin paperinukke joka asetellaan osaksi oman elämän palikoita tyyliin "tässä minulla on talo, tässä auto, tuolla käyn töissä, tuolla lomailemassa, ja nyt kumppaniksi tämä nainen tähän elämään myös, vierelleni, hän vaikuttaa sopivalta paketilta, nyt olen rakastunut..." Ei tule edes mieleen kysyä naiselta kuka hän oikeastaan on, mutta itse selitetään kuka ja millainen se nainen on. Mikä onkin jo sitä kuuluisaa manspleinaamista. Tuo Jarihan selittää millainen Jetta on että kun Jetalla on kuori ja Jetta on hitaasti lämpenevä ja sitten kun kuoren alle pääsee niin alkaa tapahtua nopeasti. Jari selittää Jettaa sen sijaan että kysyisi Jetalta millainen Jetta on. 

Eikä Jetalla ole mitään kuorta. Pitää vain etäisyyden henkilöön, joka ei kiinnosta. En itsekään antaisi tulla lähelle epämieluisan tyypin. Varmasti Jetta on sulaa vahaa, kun tulee omanlainen henkilö kohdalle.

Jetta myös itse ärsyyntyy noista kuoriteorioista, koska itse tietää, mistä kiikastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän