Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä elämäntilanteessa ja minä vuosina sinulla oli paras rahatilanne? Oliko miehellä hyvät tulot, vanhemmat auttoivat, sait perinnön vai

Vierailija
04.03.2026 |

joku muu tilanne jossa naisena pääsit nauttimaan parhaasta rahatilanteesta?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli paras rahatilanne noin vuodesta 2015 vuoteen 2017. Oma palkka oli ihan kohtuullinen, mieskin oli töissä ja lapset asuivat vielä kotona.

Sittemmin oma palkka on kyllä noussut, mutta mies on jäänyt työttömäksi ja lapsi perustanut oman perheen ja mun rahat menee niille niin, että joutuu miettimään onko itsellä rahaa arkilounaaseen.

No nyt pomppasi! Mummu minäkin, mutta. .

Vierailija
42/43 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä paras rahatilanne meneillään jo ehkä viidettä vuotta, olen 35v. No, mulla on aina kylläkin ollut hyvä rahatilanne, koska en tuhlaile, mutta tällä hetkellä hyväpalkkaisessa työssä, mies maksamassa puolet kuluista, rahaa jää säästöön ja sijoituksiin reilusti ja vaikka maksettais miehen kanssa asuntolaina tänään kokonaan pois (maksettu 8 vuotta 25 vuoden lainasta) niin jäisi käteistä rahaa silti rutkasti jäljelle. 

Ja aina tietysti tienannut omat rahat, ei ole tullut perintöä vielä, mutta se ehkä kymmenen+ vuoden päästä ajankohtaista. Toivon tosin, että isä käyttäisi elinaikanaan rahansa pois, ei oikein jaksaisi sitä perintörumbaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna, kun olin 2,5 kk kahdessa työssä yhtä aikaa. Hyvä palkka molemmissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi