LELUJA huutonetistä?
Olen löytänyt huutonetistä myynnistä uudenveroisia baby björn-leluja, joita harkitsen huutavani, mutta emmin... myyjä ilmoittaa tyttärensä olevan 12/04 syntynyt ja pojan nuorempi eli eikö tuo 3v enää leiki baby björnillä? outoa? samoin fisher pricen hieno, iso lelu on myynnissä, tuskin mikään lahja, jota olisi tullut 2kpl ja sen luulisin olevan sopiva tuolle pikkuveljelle. muutenkin tällä myyjällä on kovasti uudehkoa, merkkitavaraa myynnissä, joten epäilyttää. toki kaikki palautteet hyviä, mutta uskallanko silti huutaa?
Kertokaa, millainen ihminen myy lastensa leluja?????????? Siis uudehkoja leluja, jotka eivät ole jääneet " pieniksi" . Onko niin rahapulassa, mutta jos olisi niin miten sillä olisi sitten aina sivutolkulla myytävää? onko tämä jotain verojenkiertoa vai mitä?
Kommentit (13)
Hitsi kun tietäisi sun huutis nikin. Löytyisi varmasti kivaa ostettavaa. Muutenkin vaikutat mukavalta ihmiseltä. Joo ja olen samaa mieltä et myyjä ostelee vain paljon ja myy sit turhia pois. Ihan niin kuin nikki kertookin.
Täytyy laittaa huutikseen. Kyllä meillä ainakin jää uuden veroisia leluja. Kaikilla ei lapset edes ikinä leiki ja uutta vaan ostetaan...
Olen ko. myyjä.
Baby Bornin vaatteet ovat myynnissä koska meidän BB nukella käytetäänj tavallisia vauvanvaatteita (kokoa 1M ja 44 cm) joita meidän 2,5 vuotiaan on helppo pukea itse nukelle päälle.
FP:t myyn pois koska meidän lapset leikkivät mielummin dubloilla ja meillä onkin niistä samoja aiheita kuin FP:sta. JA FP:t vievät paljon tilaa kun lojuvat " tyhjänpanttina" .
Ja meidän lapsilla on vaatteita paljon, joten eivät juurikaan ehdi kulumaan. Joten suurinosa säilyy uudenveroisena tai todella hyväkuntoisena.
Ja minun ei tarvitse rahapulassa näitä myydä, ovat vaan " turhanpanttina" joten on kiva jos niistä on vielä iloa jollekin toiselle lapselle =)
Ja olen pahoillani jos jotain häiritsee että meidän lapsilla on paljon vaatteita ja leluja =)
Harmi vaan et taitaa meillä olla pojat suht samanikäisiä. Sun kaltaisia myyjiä tarvitaan lisää. Kohteita on oli katsella. Hyvä meininki minusta.
Ostan aivan liikaa leluja ja välillä on pakko tyhjentää sekä ylimääräisiä (eivät kiinnosta lasta) leluja että niitä kaappiin ostettuja. Yleensä hyödynnän alet, loppu/avausmyynnit ja tarjoukset. Ja kaikki myyn siihen hintaan minkä olen niistä maksanut itsekin (en siis ole trokari tai yritä taloudellisesti hyötyä). Samoin toimin myös vaatteiden kanssa. Huutiksessa on tietysti se hyvä puoli, että siellä saa uudesta/uudenveroisesta merkkituotteesta (lelu, vaate) paremman hinnan kuin kehtaisin edes pyytää...
kuka ihme haluaa ostaa tuollaisen määrän kerralla. 2 parkkitaloa ja paljon muuta, hinta jo 180 eur mutta hintavaraus ei vielä täynnä???
Vierailija:
Hitsi kun tietäisi sun huutis nikin. Löytyisi varmasti kivaa ostettavaa. Muutenkin vaikutat mukavalta ihmiseltä. Joo ja olen samaa mieltä et myyjä ostelee vain paljon ja myy sit turhia pois. Ihan niin kuin nikki kertookin.
Meillä myydään uudenveroisia leluja. Aina on kiva myydä vanhoja ja ostaa uutta, vaikka uutta parannettua versiota samasta tuotteesta.
Taidatkin itse olla nuken myyjä ja yrität löytää täältä potentiaalisia ostajia. Sorry, jäät helposti kiinni ja se on käyttäjätunnusten menoa se.
Eikai noissa FP:n maatiloissa, ym. edes ole mitään uutta versiota? Ihmettelen, että on ylipäänsä pitänyt hankkia noin kamalia määrä muovimötiköitä ja nyt sitten kauppaa niitä jo pois ennenkuin nuorempi lapsi on hädintuskin iässä, että on alkanut leikkiä niillä. Kummallinen myyjä, taitaa olla aika hattaratukka! Törsää kaikki rahansa turhuuksiin ja kun on matti kukkarossa, niin myy " turhia" ostoksia ja vaikka lastenleluja, jos ei muuta myytävää ole. Ei älykkään ihmisen toimintaa.
Noh, hyvät jatkot, tukehdu omaan ymmärtämättömyyteesi ja erinomaisuuteesi. Sonmoro.
jos on rahaa eikä tarvi loppukuuta kitkutella makaronin kanssa. Ja jos tekee paljon heräteostoksia.
Meillä ostetaan tosi paljon leluja ->> yleensä kyllä aleista / kirpparilta uudenveroisia ja jottei kämppä ihan pursuis leluista niin joitakin aina välillä kierrätetään eteenpäin ->> emme säilö tavaroita turhaan.
Miksi on niin vaikea kuvitella, että on olemassa erilasia ihmisiä kuin mitä itse on?