Olen laihtunut paljon ja vatsani on jäänyt löysäksi. Olenko epäviehättävä, en kehtaa tämän vuoksi harrastaa seksiä. N30v.
Olen kaunis ja näytän hyvältä vaatteet päällä. Pidän jaloistan ja takapuolestani. Kuitenkin vatsani, etenkin alavatsa on löysä ja siinä on vielä aika paljon ylimääräistä. Laihdun vielä noin kymmenen kiloa ja silloin olen tavoitepainossani. Olen miettinyt deittailua ja että ehkä mahdollisesti seksielämä herää henkiin tässä vuoden sisään. Tuo vatsani ja rintani kuitenkin ahdistaa, mitä jos olenkin vastenmielisen näköinen. En haluaisi sanoa noin, tuntuu ilkeältä itseäni kohtaan enkä minä kai nyt sellainen ole mutta pelkään vain, että minua pilkataan ollessani alasti.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuule haittaa pätkääkään meitä kunnollisia ja järkeviä miehiä. Nämä siat mitkä täällä kommentoi rumasti on vähä-älyistä sakkia joista ei kannata välittää. M:43v
Voi voi pikku valkoritaria. Toki sulle kelpaa mikä olmi tahansa. Et vain saa ketään.
Ensimmäinen vähä-älyinen sika älähti
Valkoritarit jäävät aina ilman :D
Jospa sinustakin räkänokasta joskus vielä mies kasvaa, mutta pahoin pelkään. Sinusta huomaa että poika ei ole p i l l u a nähnyt eläessään
Nainen kuin nainen kelpaa kyllä jollekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuule haittaa pätkääkään meitä kunnollisia ja järkeviä miehiä. Nämä siat mitkä täällä kommentoi rumasti on vähä-älyistä sakkia joista ei kannata välittää. M:43v
Voi voi pikku valkoritaria. Toki sulle kelpaa mikä olmi tahansa. Et vain saa ketään.
Ensimmäinen vähä-älyinen sika älähti
Valkoritarit jäävät aina ilman :D
Jospa sinustakin räkänokasta joskus vielä mies kasvaa, mutta pahoin pelkään. Sinusta huomaa että poika ei ole p i l l u a nähnyt eläessään
Et ehkä ole meedioalan ammattilainen.
Se on niin, että sinä olet upea ja haluttava. Mutta jos käyttäydyt jatkuvasti niin, että inhoat itseäsi ja alasti ollessasi menet kyykkyyn häpeämään, karkoittaa se partnerin halut. Kanna itsesi ylpeänä, olet varmasti hyvä kumppani!
Kannattaa mennä kirurgille kysymään vaihtoehdoista. Elämänlaatu paranee kun ei enää tarvitse stressata.
Jotkut miehet ei välitä mutta avainsana on nimenomaan jotkut.
Jos minäkin olen vielä 65-vuotiaana onnistunut saamaan 20 kilon laihdutuksen jälkeen löysäksi jääneen alavatsani melko kiinteäksi kuntosalitreenillä, niin onnistut varmasti sinäkin koska olet noin nuori ja ihosi on vielä kimmoisaa toisin kuin minulla.
Ei haittaa. Laitetaan kuminauha sängyn kohdalle laipioon ja siitä pyykkipoika pitämään maha nahkaa pois touhujen edestä
Kuvia kehiin. Kalut kertoo totuuden.