Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut paljon ja vatsani on jäänyt löysäksi. Olenko epäviehättävä, en kehtaa tämän vuoksi harrastaa seksiä. N30v.

Vierailija
03.03.2026 |

Olen kaunis ja näytän hyvältä vaatteet päällä. Pidän jaloistan ja takapuolestani. Kuitenkin vatsani, etenkin alavatsa on löysä ja siinä on vielä aika paljon ylimääräistä. Laihdun vielä noin kymmenen kiloa ja silloin olen tavoitepainossani. Olen miettinyt deittailua ja että ehkä mahdollisesti seksielämä herää henkiin tässä vuoden sisään. Tuo vatsani ja rintani kuitenkin ahdistaa, mitä jos olenkin vastenmielisen näköinen. En haluaisi sanoa noin, tuntuu ilkeältä itseäni kohtaan enkä minä kai nyt sellainen ole mutta pelkään vain, että minua pilkataan ollessani alasti. 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin nuorena tuo röllykkä vielä kiinteytyy. Malttia.

Ei se kyllä ole varsinaisesti löysää nahkaa vaan pehmeää löysää rasvakudosta ihan suoraan sanottuna. Ennen oli todella iso ja pinkeä vatsa. Nyt pehmeä ja löysä. Eli rasva on sulanut paljon ja etenkin viskeraali. Olen kyllä tehnytkin paljon sen eteen ja tulen tekemään. Ruokavalio tärkein. Kestää aikansa kun tuo vatsa päästää irti vielä tuosta pehmeästä rasvakudoksesta. Ap

Vierailija
42/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin usean raskauden läpikäynyt 49-v  lievästi ylipainoinen kelpaan oikein hyvin sänkyhommiin. Aika moni sinne on pyrkinyt ja usea sinne on myös päässyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naisen pehmeä alavatsa edes ole mikään "virhe"?

Useissa vanhoissa patsaissa ja maalauksissakin on hieman pyöreä, pehmeä alavatsa naisilla.

Jos sulla on taustalla huonoa kohtelua lapsuudesta, ja sit vielä ilkeitä miehiä nuoruudesta, niin ymmärrettävää kyllä, että on normaalia epävarmempi. Mutta kyllä monillakin naisilla taitaa olla jotain epävarmuuksia.

Itse olin alle parikymppisenä epävarma vatsastani, sitten parikymppisenä todella itsevarma ihan koko kropasta eikä koskaan seksin aikana tai sitä ennen tullut MIELEENKÄÄN miettiä mitään siitä, ja sitten nyt kolmikymppisenä olen muuten ihan itsevarma mutta on pari kehon yksityiskohtaa jotka aiheuttavat vähän epävarmuutta. Tai oikeastaan vain yksi.

Jos olet vieläpä hyvännäköinen kuten kirjoitit, niin hyvännäköisillä ihmisillä voi joskus olla sellaista, että alkaa häiritsemään joku tietty yksityiskohta mikä ei olekaan niin hyvännäköinen. Tavoitellaan ikään kuin täydellisyyttä.

Vierailija
44/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhteen aloittaminen on vain timmikroppaisille. Jatkuvassa suhteessa vuodet saa vaikuttaa. 

Vierailija
45/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukalla tuttavallani on jatkuvasti useitakin rakastajia, että eipä ne seksisuhteet mikään "vain timmeille" -juttu ole. 

Suomalaisista yli 30v aikuisista vain joka neljäs on edes normaalipainossa. Normaalipainoisistakin vain osa timmejä. Ja toki normaalipainon ulkopuolella on joitain yksittäisiä lihaksikkaita, timmejä tyyppejä joilla matalat rasvat. Mutta vain yksittäisiä..

Vierailija
46/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä tilanteessa muuttaisi harrastuksen ammatiksi, niin ehkä sitten kehtaisi?

Vierailija
47/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa! Tarkastelet itseäsi paljon kriittisemmin, kuin (aikuinen) mies. 

Mun mielestä oma vartaloni on kaukana upeasta. Vatsa on pehmeä, rinnat roikkuu kahden raskauden ja imetyksen jäljiltä, vatsassa on leikkausarpi jne. Mutta miehen mielestä olen ihana ja upea ja kuuma ja sen kyllä huomaa. Mun ei tarvitse kuin vilahtaa vähissä vaatteissa tai alasti ja mies on heti paikalla. Älä siis huoli!

Vierailija
48/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole ongelma jos kemiat kohtaavat.

Vierailija
49/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdat ap myös sen, että harvalla miehelläkään on joka kohdasta TÄYDELLINEN vartalo. Timmeillä ja hyvännäköisilläkään. 

Vierailija
50/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minäkin olen vielä 65-vuotiaana onnistunut saamaan 20 kilon laihdutuksen jälkeen löysäksi jääneen alavatsani melko kiinteäksi kuntosalitreenillä, niin onnistut varmasti sinäkin koska olet noin nuori ja ihosi on vielä kimmoisaa toisin kuin minulla.

"Jos minäkin olen vielä 65-vuotiaana onnistunut saamaan 20 kilon laihdutuksen jälkeen löysäksi jääneen alavatsani melko kiinteäksi kuntosalitreenillä, niin onnistut varmasti sinäkin koska olet noin nuori ja ihosi on vielä kimmoisaa toisin kuin minulla."

Ei ylimääräinen IHO katoa jumppaamalla.

Vierailija
51/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies, joka katsoo sinua pelkästään löysän nahkasi takia ei ole arvoisesi. 10 kilon painonpudotuksesta ei edes noin nuorena jää mitään jälkiä ajan mittaan. Ja se mies, joka rakastaa sinua, ei edes moista huomaa.  Usko pois.

N56

Et sitten vaivautunut lukemaan aloitusta? Hänellä on jo roikkuvaa nahkaa ja tarkoituksena on laihtua vielä 10 kg. 

Vierailija
52/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minäkin olen vielä 65-vuotiaana onnistunut saamaan 20 kilon laihdutuksen jälkeen löysäksi jääneen alavatsani melko kiinteäksi kuntosalitreenillä, niin onnistut varmasti sinäkin koska olet noin nuori ja ihosi on vielä kimmoisaa toisin kuin minulla.

"Jos minäkin olen vielä 65-vuotiaana onnistunut saamaan 20 kilon laihdutuksen jälkeen löysäksi jääneen alavatsani melko kiinteäksi kuntosalitreenillä, niin onnistut varmasti sinäkin koska olet noin nuori ja ihosi on vielä kimmoisaa toisin kuin minulla."

Jostain kumman syystä se kuitenkin kiinteytyy. Johtuisiko pikemminkin siitä, että solut uusiutuvat?

Vierailija
53/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä se kuitenkin kiinteytyy. Johtuisiko pikemminkin siitä, että solut uusiutuvat?

Ei iho kiinteydy kaikilla.

Vierailija
54/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat hyvin minulle kun sanoit että takapuolesi on hyvä. Nain sinua mielellään peppuun kunhan pidät paidan päällä ja suun kiinni.

Vierailija
55/55 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ensin lihotit itsesi?

kai tuo nahan venyminen on ihan maalaisjärjellä pääteltävissä.