Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millähän perusteella vanhat vaihdevuodet ohittaneet naiset kutsuvat toisiaan ladyiksi

Vierailija
03.03.2026 |

Ihmettelen vaan, naama kasvaa harmaata haiventa. Tosi ladymaista

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna googlettaisin sanan lady merkityksen.

Vierailija
42/46 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän perusteella ap vittuilee?

Ap on akaton mies 😂

Millä perusteella akattomuus oikeuttaa vittuilemaan?

Ei tietenkään oikeuta, mutta turhautuneet, ehkä angstiset ja katkerat miehet täällä kirjoittavat naisvihamielisiä tai ainakin v-tyylin viestejä. Tämä valistunut veikkaus. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain että mummotunnelin penkit käsitellään erikoismyrkyillä aina viikonlopun jäljiltä.

Vierailija
44/46 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastataan nyt vakavasti ap.n typerään aloitukseen.

Vanheneminen on raskasta, siksi ikääntyvät/ikääntyneet naiset tukevat toisiaan siinä. Vertaisten avulla kestää paremmin.

Varmaan joillekin on raskasta, mutta ei kaikille. Itse elän parasta elämää näin vanhana eukkona! 

"Vierailija

32/36|

04.03.2026 | 10:24

Varmaan joillekin on raskasta, mutta ei kaikille. Itse elän parasta elämää näin vanhana eukkona!"

Hienoa sinulle! Monille loppuelämä on kärsimystä.

Tiedän kyllä. Saan olla kiitollinen ettei mulla ainakaan toistaiseksi ole niin vakavia sairauksia ja vaivoja jotka veisivät elämänlaadun miinukselle, mutta en minä täysin terve ole ja on niitä elämää pilaavia vaivojakin. Joka tapauksessa vielä pää ja kroppa toimii tarvittavan hyvin. 

Vierailija
45/46 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastataan nyt vakavasti ap.n typerään aloitukseen.

Vanheneminen on raskasta, siksi ikääntyvät/ikääntyneet naiset tukevat toisiaan siinä. Vertaisten avulla kestää paremmin.

No onhan noita miehilläkin vaikka mitä "vanhenemisen lievittäjiä". Alfauros, karju, gentleman, tosimies, äijä, uros, urho ja mitä kaikkia. Kehun takana saattaakin olla hintelä, kalju ja jo todellakin parhaat päivänsä nähnyt lerppak...

Vierailija
46/46 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun tuttavia naisia heidän etunimellään. Okei, kälyä kutsun 🤬 mutta vain mieheni läsnäollessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi